Valtteri Bottas a plecat din pole position în Marele Premiu al Spaniei, însă a fost depășit la start de coechipierul său Lewis Hamilton, iar ulterior nu a avut șansa să-și recupereze poziția.
La finalul cursei, finlandezul a afirmat că suspectează că la start a suferit o defecțiune tehnică la abreiaj din cauza căreia a fost depășit.
"Nu am mai avut niciodată un astfel de sentiment. Se poate observa vibrația ambreiajului și comportamentul anormal, care m-a costat câțiva metri cruciali în drumul spre primul viraj. Întregul monopost vibra și putem vedea asta pe date, pentru că mâna mea vibra de asemenea pe monopost", a declarat el.
Cu toate acestea, Ron Meadows, directorul sportiv al Mercedes, afirmă că Bottas a avut pur și simplu o lipsă de aderență.
"Credem că a fost doar o lipsă de aderență pe partea cu pole position-ul. Dacă ne uităm la cursele de suport se întâmplă frecvent ca piloții de pe locurile 2, 3 sau chiar 4 să aibă un start mai bun decât cel din pole position", a declarat el.
Opinia sa este împărtășită și de directorul de inginerie Andrew Shovlin, care nu crede că a fost vorba despre o defecțiune la monopost.
"Derapezi un pic, iar apoi roțile alunecă, ambreiajul alunecă și există un pic de interacțiune. În acest moment credem că problema principală este aderența, nu o defecțiune la monopost", a precizat el.Bottas a mai avut un episod asemănător și în China, atunci când a plecat de asemenea din pole position, dar a fost depășit la start de Hamilton.
Via Autosport
dezgustator ca mercedes apeleaza la astfel de sicane cu un pilot care ii perfect indreptatit sa rupa lesa in al treilea sezon dupa ce in primii doi ani la mercedes o fost "innobilat" doar cu titlul de argatul anului iar faptul ca bottas ii hotarat sa scape de statutul de lacheu al lui lewis ii musai de admirat dar mai ales de felicitat
daca acest conflict mocnit la mercedes ii capabil sa escaladeze si implicit sa genereze in urmatoarele gp-uri niscaiva beneficii pentru celelalte echipe in general si pentru ferrari in special cu atat mai bine , daca nu , parca ii sezonul potrivit pentru ca bottas sa devina campion mondial in eventualitatea in care sebastian vettel stabileste ca anul 2019 nu ii tocmai oportun pentru al cincilea sau titlu de weltmeister
La altceva vreau sa ma refer. Brawn, Schumacher au fost si ei pe acolo candva. Apoi Mercedes a inceput sa importe masiv factor uman de la McLaren. Ingineri, pilot etc. Si-au pastrat conducerea lor dar angajatii de valoare (ingineri tehnici, pilot) i-au adus de la McLaren. Motorul il aveau deja. Asa ca daca vrei sa remarci ceva, ar trebui sa remarci cum fosta McLaren castiga acum sub numele Mercedes.Nu fosta echipa (de oameni de la) Ferrari.
inaintea dorintelor acelei primate britanice as vrea sa cred is primordiale dorintele ferrari in ceea ce priveste linia de piloti dupa 2020 cand expira actualele contracte atat pentru sebastian vettel cat si pentru atat de dezagreabilul , pentru mine cel putin , supus al Reginei
is cu speranta ca la maranello luciditatea sa biruie pana la urma si sa se constientizeze totodata ca la peste 36 de ani in 2021 pentru hamilton , acesta ii mai indreptatit sa ocupe un ungher in cadrul Natural History Museum din Londra cu toate pseudobeneficiile pentru vizitatorii cu varste cuprinde intre 3-10 ani si nicidecum acela de coechipier al lui leclerc
Eu, personal nu l-as dorii la Ferrari, mai degraba un Verstapen alaturi de monegasc, insa pana la cine vor pilota monopostul calutului cabrat se pune intrebarea ce se va intampla cu acest SF90 ce nu se regaseste pe pista,
ce zici , ma bazez pe tine sa mai aloci niscaiva ragaz unui smintit ?
Cum? Nu mai conteaza clasamentul? Fosta diva de la Ferrari invoca, clasamentul cand venea vorba de ordine de echipa. Acum nu mai e valabil?