Mercedes își continuă fără emoții dominația în Formula 1 și în cadrul celui de-al doilea Mare Premiu desfășurat pe circuitul de la Silverstone în tot atâtea săptămâni, pe baza rezultatelor obținute în antrenamente.
În prima sesiune, cel mai bun timp a fost stabilit de Valtteri Bottas, care a fost cronometrat cu 1: 26.166 la o zi după ce și-a prelungit contractul cu Mercedes pentru 2021.
Finlandezul l-a surclasat astfel pe coechipierul său Lewis Hamilton, în timp ce următoarea poziție a fost ocupată de Max Verstappen. Nico Hulkenberg a ocupat locul patru pentru Racing Point ca înlocuitor pentru Sergio Perez, care a fost testat din nou pozitiv pentru Covid-19.
Charles Leclerc a smuls un loc patru Scuderia Ferrari în fața lui Alexander Albon de la Red Bull și a coechipierului său, Sebastian Vettel, în timp ce top 10 a fost completat de Daniil Kvyat (AlphaTauri) și Esteban Ocon (Renault).
În a doua sesiune a fost rândul lui Hamilton să ocupe poziția fruntașă după ce a fost cronometrat cu 1:25.606, în timp ce Bottas a fost al doilea la mai puțin de două zecimi în spate.
Daniel Ricciardo a încheiat ziua pe locul trei pentru Renault și a fost urmat de Verstappen, în timp ce Stroll și-a adjudecat locul 5 pentru Racing Point în fața lui Hulkenberg.
Leclerc și-a trecut în cont locul 7 pentru Ferrari în detrimentul celor doi piloți de la McLaren (Lando Norris și Carlos Sainz), în timp ce top 10 a fost completat de Ocon.Calificările pentru Marele Premiu al Marii Britanii vor avea loc sâmbătă la ora 16:00, în timp ce cursă este programată duminică la ora 16:10.
is pan' la urma 51 de tururi parcurse de sebastian vettel si 53 de monegasc in cele doua FP-uri .....
chiar nu-i rau deloc, is peste 100 de tururi cumulate, evolutia ii indubitabila intr-o comparatie cu sincopa din urma cu sapte zile, Maranello nu numa' ca se afla pe o traiectorie in rampa cu dezvoltarea si validarea la pista a SF1000 da' ce ma bucura cu adevarat ii faptul ca Binotto&co or inteles in sfarsit ca progresul ii intotdeauna sinonim unei rampe...ascendente
In prezent f1 este interesanta dar din cauza mizeriei pe care urmeaza sa o faca vetelica&$troll se strica rau competitia.Daca vettel semneaza cu aston martin o sa sarbatoresc fiecare intrare in gard a hotului.
Astept cu nerabdare sa-i vad pe Hamilton, Bottas si Verstappen pe podium.
Masinile Mercedes vor avea o potcoava pe nas, la cursa din weekend-ul acesta, ca tribut adus lui Sir Stirling Moss.
Renaul, Ferrari si McLaren au facut apel la decizia FIA vizavi de Mercedesul Roz si franele sale.
Mercedes cica nu vrea sa semneze acordul Concorde care are ca data limita 12 august, pentru ca cica vor mai mult cascaval si drept de veto precum Ferrari. (apropo va aduceti aminte cand ziceati ca regulile in F1 sunt facute pentru Mercedes? eh, Ferrari are drept de veto in caz ca nu le convine ceva).
Ferrari are drept de VETO, care nu e acelasi lucru cu dreptul de vot. Nicio alta echipa nu are drept de veto in F1.
"Directorul" unei societati poate avea orice numar de actiuni, sau poate sa nu aiba niciuna.
Echipele din F1 nu sunt nici comanditati si nici comanditari.
-eu nu scriu aberații în "sua" cum îmi precizezi tu mai sus;
-și prin drept de vot și prin drept de veto poți să te opui unei persoane sau unei idei (sau poate că tu, înainte de a vota, primești șpagă de la cineva și atunci se schimbă ideile);
-SCA este compusă din două părți: comanditați și comanditari (intră pe Google și dă-i "searce" la părți SCA);
- eu nu am zis că echipele din F1 sunt astfel de părți ci că au un rol asemănător (a fost vorba doar de o comparație).
Ia și învață, copile, cum și eu 4 ani la un liceu economic am studiat comerțul, economie, contabilitatea ș.a. și am luat Bac-ul apoi cu 9.90 am luat diploma de Drept la Universitatea Bioterra București de lângă aeroportul Băneasa, facultate unde Dreptul Civil și Dreptul de Procedură Civilă îți va defini toate tipurile de contracte și-ți va arăta drepturile și obligațiile părților contractante.
:)))))))))))))
:)))))))))))))
Bravo mestere!
Si nu am si nu am avut nici cea mai mica pregatire in domeniul ala.
Auzi la el, Biotera! :)))))))))))