Pilotul celor de la Marussia, care face parte din Academia de Piloţi Ferrari, a stabilit cel mai bun timp al zilei şi a fost urmat de Daniil Kvyat de la Toro Rosso.
Locul trei i-a revenit lui Kevin Magnussen de la McLaren, în timp ce Giedo van der Garde a ocupat locul patru pentru Sauber înainte de a ieşi în decor şi de a produce un steag roşu în urma căruia sesiunea s-a încheiat practic cu circa 20 de minute mai devreme.
Mercedes şi-a adjudecat doar locul cinci prin Lewis Hamilton, care a pierdut câteva ore în garaj după ce în cursul dimineţii a ieşit în decor, iar britanicul a fost urmat de Valtteri Bottas (Williams) şi Max Chilton (Marussia). În calitate de pilot de rezervă pentru Force India, Daniel Juncadella a terminat pe opt în faţa lui Sebastian Vettel (Red Bull), în timp ce Charles Pic a fost al 10-lea pentru Lotus.
Pilotul de teste al echipei Lotus a evaluat în cursul dimineţii un concept de pneuri cu jante de 18" şi, potrivit speculaţiilor, nu a utilizat sistemul FRIC, care ar urma să fie interzis începând din Marele Premiu al Germaniei. Ultimul loc în clasament i-a revenit pilotului de GP2 Julian Leal, care a debutat la volanul unui monopost de Formula 1 pentru Caterham.
Teste Silverstone - Rezultate ziua 2:
1.Jules Bianchi Marussia-Ferrari 1m35.262s 89 2. Daniil Kvyat Toro Rosso-Renault 1m35.544s +0.282s 56 3. Kevin Magnussen McLaren-Mercedes 1m35.593s +0.331s 91 4. Giedo van der Garde Sauber-Ferrari 1m36.327s +1.065s 84 5. Lewis Hamilton Mercedes 1m36.680s +1.418s 47 6. Valtteri Bottas Williams-Mercedes 1m37.193s +1.931s 40 7. Max Chilton Marussia-Ferrari 1m37.359s +2.097s 77 8. Daniel Juncadella Force India-Mercedes 1m37.449s +2.187s 52 9. Sebastian Vettel Red Bull-Renault 1m39.410s +4.148s 76 10. Charles Pic Lotus-Renault 1m41.906s +6.644s 38 11. Julian Leal Caterham-Renault 1m42.635s +7.373s 51
Bianchi a testat pentru Ferrari, chiar daca este pilot Marussia. Ar trebui sa corectezi in clasament, ca nu vrem sa creada cineva ca Marussia a gasit dintr-odata elixirul succesului ;)
da... cine stie ce a testat fiecare... unele echipe deliberat au tinut sa nu fie foarte rapizi ascunzandu-si forma...
Fiind fan Ferrari ma gandesc ca trebe sa intelegi in mare parte italiana. In italiana despre ce au testat zilele astea doua.
http://www.omnicorse.it/magazine/39849/f1-test-silverstone-day-2-red-bull-micro-vorticatori-al-centro-del-diffusore
http://www.omnicorse.it/magazine/39847/f1-testa-silverstone-la-mclaren-sta-ottimizzando-la-mezza-tapparella
http://www.omnicorse.it/magazine/39842/f1-test-silverstone-day-2-la-ferrari-analizza-i-flussi-intorno-alla-ruota-anteriore
http://www.f1analisitecnica.com/2014/07/test-silverstone-ferrari-raccoglie-dati.html
http://www.f1analisitecnica.com/2014/07/test-silverstone-red-bull-continua.html
http://www.f1analisitecnica.com/2014/07/test-silverstone-mercedes-collauda-un.html
Fiind fan Ferrari ma gandesc ca trebe sa intelegi in mare parte italiana. In italiana despre ce au testat zilele astea doua.
http://www.omnicorse.it/magazine/39849/f1-test-silverstone-day-2-red-bull-micro-vorticatori-al-centro-del-diffusore
http://www.omnicorse.it/magazine/39847/f1-testa-silverstone-la-mclaren-sta-ottimizzando-la-mezza-tapparella
http://www.omnicorse.it/magazine/39842/f1-test-silverstone-day-2-la-ferrari-analizza-i-flussi-intorno-alla-ruota-anteriore
http://www.f1analisitecnica.com/2014/07/test-silverstone-ferrari-raccoglie-dati.html
http://www.f1analisitecnica.com/2014/07/test-silverstone-red-bull-continua.html
http://www.f1analisitecnica.com/2014/07/test-silverstone-mercedes-collauda-un.html
- Nico Rosberg - pole position - 1:35.766
- Jules Bianchi - test - 1:35.262
- Felipe Massa - test - 1:35.242
Pentru ca intr-un mare premiu trebuie sa gasesti un compromis intre setarile de calificari si cele de cursa, neputand schimba prea multe intre cele doua zile.
De acord cu tine, totusi ma asteptam ca pentru teste sa avem cel mult timpi de cursa, mai ales ca nu intereseaza timpii. Mai mult decat atat, in teste s-au efectuat o gramada de tururi, banuiesc ca rezervoarele nu erau tocmai goale.
In calificari circuitul nu a fost complet uscat. In antrenamentele cu numarul 2 Lewis a ajuns la 1:34.508.Daca in antrenamentele cu numarul 3 si calificari ar fi fost uscat se scadea sub 1.34.
Ai dreptate. Am scapat din vedere faptul ca a ploat in calificari.
fiti mai obiectivi un pic ...
vrei sa spui k Binachi in 2010 sau in 2012 ar fi castigat titlul in fata lui RBR&Newey&Vettel
nu cred ...
Alonso chiar scoate tot ce poate rabla de Ferrari de sub el ...
A-di, A-di
Cine e pa primu' loc
..........
vrei sa spui k Alonso a scos TOT ce a putut rabla de sub el la Interlagos 2012 cand avea sanse reale la titlu in ultima cursa dupa primul tur ... Atunci de ce Massa era mult mai rapid decat el acolo? Massa scoatea tot+inca putin?
E un buboi prea mare la Ferrari incepand cu 2010... si totusi