Belgia, antrenamente 2: Alonso rămâne cel mai rapid şi pe uscat
- Printeaza
- Comenteaza
- Trimite pe:
După ce a stabilit cel mai bun timp într-o primă sesiune de antrenamente afectată de ploi puternice, Fernando Alonso a rămas pe prima poziţie şi în cursul sesiunii programate în această după-amiază pe circuitul de la Spa-Francorchamps.
Chiar dacă la început circuitul a fost îmbibat cu apă, acesta s-a uscat treptat şi a oferit piloţilor şansa de a concura câteva minute pe pneuri slick, astfel că timpii au fost net superiori celor din această dimineaţă.
Cronometrat cu 1:49.032, Alonso a fost urmat în clasament de Adrian Sutil, care prin performanta sa aminteşte de locul doi obţinut anul trecut de Force India pe acest circuit prin Giancarlo Fisichella. Germanul a fost urmat de Lewis Hamilton de la McLaren, în timp ce Robert Kubica a continuat parcursul bun şi a terminat pe locul patru la volanul monopostului Renault.
Ferrari a completat performanţa lui Alonso prin Felipe Massa, brazilianul ocupând locul cinci la finalul sesiunii după ce a fost cu o jumătate de secundă mai lent decât coechipierul sau.
La fel ca şi în cursul dimineţii, cei de la Red Bull au concurat mai mult în anonimat, Sebastian Vettel şi Mark Webber ocupând de această dată locurile şase şi 18. Nici Jenson Button nu dă semne că s-a acomodat cu circuitul, pilotul echipei McLaren terminând pe locul şapte, în timp ce BMW-Sauber a impresionat prin Pedro de la Rosa şi Kamui Kobayashi, clasaţi pe opt şi 10. Între cei doi s-a intercalat Rubens Barrichello, care aniversează în acest weekend 300 de curse în Formula 1.Dacă prima sesiune a fost liniştită, cea de-a doua a fost presărată cu mai multe incidente. Mai întâi, Timo Glock a provocat primul accident al weekendului după ce a pierdut controlul volanului în virajul nouă şi a intrat în zdul de protecţie, monopostul Virgin fiind avariat într-o măsură relativ mare.
Ulterior, cu aproximativ un sfert de oră înainte de final, sesiunea a fost întreruptă pentru circa 10 minute după ce mai mulţi spectatori au pătruns pe circuit într-o zonă nepermisă.
Incidentul a provocat nemulţumirea piloţilor, întrucât circuitul tocmai începuse să se usuce, aceştia având astfel la dispoziţie ceva mai mult de cinci minute pentru a evalua comportamentul pneurilor slick la Spa-Francorchamps.Rezultatele complete ale sesiunii sunt disponibile aici. Ultima sesiune de antrenamente libere de la Spa-Francorchamps are loc sâmbătă cu incepre de la ora 12:00.
nou,iar la Monza altul,astfel incat nu le mai ramane unul nou pentru urmatoarele curse!!!
Cam riscant!!!!
riscant,in sensul ca vine o cursa necunoscuta,cea din Coreea de sud,si poti sa ai parte de un motor explodat oricand,la asta ma refeream!
Dar Sutil e o provocare...
Sa vedem maine calificarile cand se vor scoate toate jucariile la bataie... Ferrari are un avantaj.
@mad79 Intai fixeazati o logica in ceea ce vrei sa spui. Cine a zis ca daca schimba acum motorul nu-l mai poate folosi???
Echipele au 8 motoare la dispozitie de masina(daca tin minte bine) pe care le pot schimba cum doresc pe perioada campionatului de F1. Deci... O cursa, nu inseamna motor distrus. Doar ca acum Ferrari are nevoie de puncte. O cursa necunoscuta inseamna si un efort? Nu ai de unde sa stii si nici atat nu putem ghici. Si celelalte echipe la fel de bine pot sa strice motorul in Coreea, e doar supozitia ta, una proasta. Eu zic sa nu mai participe in Coreea de sud nicio echipa, daca strica motorul??? Nu ti se pare corect? Aaa sau vrei sa participe doar McLaren?
"cel putin in primele 5 curse ale lui 2010"-vorbeam de antrenamente nu de cursele trecute.Wake up!
"Acuma Alonso trebuie sa traga echipa dupa.."dupa ce? termina propozitia, te rog!
Si din restul comentariului n-am mai inteles decat ca Alonso lucreaza cu echipa pentru dezvoltarea monopostului si asta te deranjeaza.Te deranjeaza munca altuia la casa lui? Daca e asa atunci iti definesc reactia precum as defini "invidia" si "ura"
Asta inseamna pentru mine abordarea agresiva atat a dezvoltarii cat si a atitudinii mai ales daca mai sunt numai 7 curse (probabil 6 reale dar vedem ce se mai intampla cu Corea). :) Au sanse sa recupereze mult teren daca sunt concentrati si motivati.
Nu stiu ce ai inteles tu de aici dar eu vad simplu problema. Atata timp cat Massa are probleme, Alonso trebuia sa traga echipa dupa el si inginerii sa lucreze la ce conteaza. Asa ca nu stiu ce ai inteles tu dar cred ca te-ai inselet :)
In prima parte ca sezonului nu au avut o abordare corecta nici Alonsi, nici echipa si sigur nici Massa. Dar de cateva curse si-au schimbat atitudinea si si-au gasit drumul de urmat. Este evident ca Massa are probleme ori cu monopostul ori cu recuperarea fapt care s-a vazut destul de urat in primele curse.
Oricum sunt confuz... daca ma gandesc la ce ai inteles tu :)))))
"ramana cel mai rapid si .... pe uscat"
(conform titlului). In padock e destul de uscat ... si poate e iute si de picior. Plus ca pastreaza motorul odihnit pentru Monza ..
Aia da a naibi relaxare... Dar daca se intampla, gandeste-te la Hamilton=)) Nu de alta, dar sa ai chef maxim... de spa bineinteles.
citind mesajul tau,imi dau seama ca esti cam mitocan!!!!!Esti cumva prieten de-al lui Becali???A cheap shot,ar zice englezi!!!!
Sa nu uitam ca anul acesta,cel care a domninat,mai mult prin inteligenta,decat cum s-ar grabii unii sa spuna,noroc,in cursele de ploaie este Button,asa ca eu zic sa nu-l excludeti,nu de alta dar s-ar putea sa faca iarasi o surpriza ca in Australia sau China!!!!
Oricum e ultima data cand raspund la amarati ca tine, fara permis auto si fara sira spinarii, dar plini de manelism ieftin
As adauga doar ca observ si eu cum tipi care pozeaza in cunoscatori in profunzime al fenomenului si care au pretentia ca argumenteaza, tocmai in momentul cel mai oportun sa argumenteze sar cu atacuri la persoana.
Cert este ca Alonso face parte din acea categorie de oameni pentru care scopul scuza mijloacele si pentru care nu conteaza cum castiga (pe merit sau trisand) si au pretentia apoi ca rezultatul astfel obtinut le certifica valoarea.