Cel mai bun timp al sesiunii a fost stabilit de Fernando Alonso, care a fost cronometrat cu 1:55.198 la volanul monopostului Ferrari la finalul celor 11 tururi parcurse. Spaniolul a fost urmat de cei doi piloţi Force India, Paul di Resta şi Adrian Sutil, echipa indiană confirmând astfel la fel ca şi în anii precedenţi că deţine un monopost adaptat pentru configuraţia circuitului belgian.
Serio Perez a obţinut un nesperat loc patru pentru McLaren în faţa lui Nico Rosberg (Mercedes), în timp ce liderul Sebastian Vettel a ocupat doar locul şase pentru Red Bull Racing.
O altă surpriză a fost clasarea celor de la Sauber pe locurile şapte şi opt prin Esteban Gutierrez şi Nico Hulkenberg, în timp ce Daniel Ricciardo (Toro Rosso) şi Valtteri Bottas (Williams) au completat topul primilor 10 piloţi.
Dintre ceilalţi piloţi de top, Felipe Massa a terminat pe 11 pentru Ferrari, Lewis Hamilton a fost doar al 15-lea pentru Mercedes, în timp ce Mark Webber a ocupat locul 19 pentru Red Bull. De departe, marea surpriză a fost poziţionarea celor de la Lotus pe ultimele două poziţii prin Kimi Raikkonen şi Romain Grosjean.
Rezultatele surprinzătoare au fost influenţate parţial de vreme.Ploaia locală a lăsat primul şi al treilea sector umede în primele 15 minute, în timp ce al doilea sector era aproape uscat, astfel că piloţii au efectuat tururi cu pneuri slick preponderent în ultimele 45 de minute.
A doua sesiune de antrenamente libere din cadrul Marelui Premiu al Belgiei va avea loc vineri cu începere de la ora 15:00, ora României.
BELGIA - REZULTATE ANTRENAMENTE 1:
1. Fernando Alonso Ferrari 1m55.198s 11 2. Paul di Resta Force India-Mercedes 1m55.224s +0.026s 10 3. Adrian Sutil Force India-Mercedes 1m55.373s +0.175s 11 4. Sergio Perez McLaren-Mercedes 1m55.518s +0.320s 14 5. Nico Rosberg Mercedes 1m55.614s +0.416s 10 6. Sebastian Vettel Red Bull-Renault 1m55.636s +0.438s 14 7. Esteban Gutierrez Sauber-Ferrari 1m55.954s +0.756s 18 8. Nico Hulkenberg Sauber-Ferrari 1m56.110s +0.912s 11 9. Daniel Ricciardo Toro Rosso-Ferrari 1m56.770s +1.572s 14 10. Valtteri Bottas Williams-Renault 1m56.858s +1.660s 18 11. Felipe Massa Ferrari 1m56.863s +1.665s 10 12. Caterham-Renault 1m57.821s +2.623s 16 17. Giedo van der Garde Caterham-Renault 1m57.887s +2.689s 16 18. Max Chilton Marussia-Cosworth 1m58.600s +3.402s 14 19. Mark Webber Red Bull-Renault 1m58.929s +3.731s 12 20. Jules Bianchi Marussia-Cosworth 1m59.209s +4.011s 12 21. Kimi Raikkonen Lotus-Renault 1m59.441s +4.243s 11 22. Romain Grosjean Lotus-Renault 2m03.176s +7.978s 15Pastor Maldonado Williams-Renault 1m57.081s +1.883s 14 13. Jean-Eric Vergne Toro Rosso-Ferrari 1m57.084s +1.886s 17 14. Jenson Button McLaren-Mercedes 1m57.281s +2.083s 14 15. Lewis Hamilton Mercedes 1m57.358s +2.160s 10 16. Heikki Kovalainen
tu nu te sperii de performantele echipei McLaren?
vor reusi oare sa se mentina pe locul ... 6 ... ? ii ajung din urma baietii de la STR? din '81 nu a mai fost asa de jos clasat McL :)))))))
Dc Button pleaca de la echipa si McL ramane cu Perez poti linistit sa-tzi faci avatur cu MB AMG ... McL si-a inceput o perioada de declin (tip Willimas) cred vor trece cateva sezoane pana la urmatorul trofeu McL
ar trebui sa te intorci la iubirea ta initiala (Lewis Hamilton) ... macar acuma are sanse reala sa fie "the fastest man on the track" pana si fanii Ferrari (nu toti propabil) s-ar bucura sa ia el titlul in locul lui Vettel (bineinteles dc pilotii Ferrari - Alonso-nu mai sunt in carti) :))))))))))))))))
Sa vedem cum stam cu Ferrari. In martie cea mai buna masina, iar la sfarsitul lui august Ferrari este abia a 4 masina, fiind depasita pe rand de Red Bull, Mercedes, Lotus. Este umilitor pentru echipa de ingineri de la Ferrari sa nu poti sa progresezi cand toata lumea o face si sa cazi de pe 1 pe 4. La Mclaren s-a inceput in genunchi, dar cel putin au fost depasiti Torro Rosso si Force India, si nu mica mi-ar fi mirarea cand la finalul sezonului atat la puncte cat si in ce priveste competitivitatea masinii Ferrari sa fie pe 4 si Mclaren pe 5 :)))))))))))) Ferrari in cadere libera, iar Mclaren cu pasi mici, nesiguri, dar imediat in spatele celor de la Ferrari desi DECALAJUL LA INCEPUTUL SEZONULUI DINTRE FERRARI SI MCLAREN ERA IMENS.
Ce face Pat Fry??? Ce pazeste Nicolas Tombazis???? Cu ce se ocupa Simone Resta???? Cred ca au fost muscati de musca tze-tze si sunt intr-un somn profund de cateva luni bune, TOT CE S-A PUS PE MASINA, IN CURSA NU S-A FOLOSIT :))))))
Ba, baiatule, McLaren al tau pur si simplu nu conteaza. Nu exista McLaren in 2013. Intelegi? Care progres? De pe 15 pe 10? Au abandonat baietii de la Torro Roso si Force India, nu ca a facut McLaren progrese. Si o Dacie e mai rapida decat McLaren. Calmeaza-te! Fara abandonurile celor de la Force India, McLaren era departe de locul 5.
"Ferrari struggling with the wind tunnel and it will impact next year as well – Alonso must be desperate and could indeed take sabbatical. "
Sa vina cursa din Spa :)
P.S. Am uitat sa postez logat loooool :P
Hamilton a fost cel mai inspirat cand a parasit McLaren ... Viitorul F1 este la MB, Ferrari, RBR si poate Lotus ...
tii minte periada 1992-1998 ... nu cred, pe vremea aceea probabil te jucai cine stie ce joc in lumea ta ...
acei an de seceta pt McLaren s-au intors ...
fii foarte atent ... in urmatorii 10 ani vei vedea cum echipa ta favorite se va chinui pe locul 5 in campionat ... si va fi umilit rand pe rand de toate echipele ... Ferarri va fi din nou campion ... si de McLaren incet va uita lumea motorsportului ... atunci lumea ta trista se va prabusi in cenusa ... ce tragedie ...
Type: 3.5-liter (213.6 cubic inches) V-8, 32-valve dual-overhead cam (DOHC), Normally aspirated (no turbocharger) Max. bore diameter 93 millimeters Four camshafts, four valves per cylinder.
Nice try....
nu am vb serios k lumea motorsportului v-a uita de McLaren ... nu are cum ... e istorie serioasa acolo (si eu simpatizez echipa intr-o oarecare masura fiindca sunt adversarii istorici ai echipei mele favorite si oricand as prefer sa castige ei sau MB in locul lui RBR)
imi cer scuze de la fanii adevarati McLaren ... dar a meritat post-ul ca sa-l enervez pe Miriculica :)))))))
ink o data sorry de la fanii "normali" ai echipei McLaren