Barrichello exclude retragerea din Formula 1
- Printeaza
- Comenteaza
- Trimite pe:
Rubens Barrichello este dat ca sigur la Williams în sezonul 2011, echipa britanica având nevoie de experienţa acestuia pentru a dezvolta cât mai bine monopostul.
Totuşi, pe parcursul Marelui Premiu al Braziliei, au apărut speculaţii potrivit cărora brazilianul va fi nevoit să accepte o micşorare de salariu ca urmare a situaţiei financiare precare a echipei. Barrichello a refuxat să comenteze aceste informaţii, însă este convins că va rămâne la Williams şi exclude varianta retragerii din Formula 1.
"Proiectul meu cu Williams nu este pentru un singur an. Vorbesc de ceva timp despre un nou contract. Totuşi, nu pot să anunţ nimic pentru că nu am semnat. Dar lucrez deja la monopostul de anul viitor. Nu mă văd în altă parte. Nu vreau să mă gândesc la retragere. iubesc acest sport. Oamenii spun că e ciudat să fiu încă aici şi nu acasă cu familia şi copiii. Dar visul meu a fost întotdeauna să concurez în Formula 1", a declarat el pentru Globe Esporte.
Via | GPUpdate
e o prostie sa spui ca din cauza lui schumacher nu a putut sa castige titlul
cat a fost la ferrari a fost constant (cu mici exceptii) mai incet decat schumacher.
Pana la urma si asta cu favorizarea se face si dupa selectie naturala :))
Poate mai are ceva de spus in F1 da mi se pare absurd sa spui ca schumacher la privat sa castige titlul
@mobius
da,mai poate face ceva: sa se lase.Si asa ar avea si hulk un volan,ca e tanar si e chiar bun,l-a cam dominat pe rubens anul asta.
2000
MSC 108
BAR 62
2001
MSC 123
BAR56
2002
MSC 144
BAR 77
2003
MSC 93
BAR 65
2004
MSC 148
BAR 114
2005
MSC 62
BAR 38
Pe mine personal m-a impresionat in mod placut intr-o cursa in care a ajuns printr-un miracol biblic pe prima pozitie pe timpul cand alerga pentru Stewart Ford in '99 Brazilia parca si pentru cateva tururi bune a reusit sa-i tina in spate pe pilotii cu masini mult mai rapide, desigur pana i-a explodat motorul.
De-a lungul timpului si-a surclasat majoritatea coechipierilor, dar asta in mare masura pentru ca erau mult mai putin valorosi. Cand a dat de Schumacher a clacat, apoi a fost pus locotenent si din start nu a mai avut ce face.
In perioada cat a fost la Honda, a dezamagit desigur pentru ca a beneficiat de un monopost extrem de prost(cea mai proasta combinatie posibila fiind neperformanta, nemanevrabila si desigur nefiabila).
La Brown a primit sansa lui de a deveni campion mondial si a ratat-o in principal datorita greselilor constante pe care le facea. Este un pilot care risca mult in speranta ca norocul ai va surade, din pacate pentru el trebuie sa stie si cand sa renunte.
Nu este usor sa te lupti cu un coechipier performant si il inteleg de ce a clacat cand a fost pus in situatia asta. Dar hai sa lasam vorbele in vant la o parte, nu a avut si nu va avea stofa de campion mondial. Este un fel de Jean Alesi. Cati dintre voi isi mai aduc aminte ce minuni facea cu masinuta aceea alb-albastra Tyrrell cu motor V8 cand restul aveau V10 si V12? Si uitati ce a realizat... Nu spun ca este un pilot ratat, sau a avut o cariera proasta, nici de cum... Multi s-ar mandri cu cariera lui. Spun doar ca este un pilot de duzina, care a supravietuit mai mult fata de ceilalti in aceasta lume a Formulei1 datorita sclipirilor de moment, flexibilitatii si motivatiei. Respect pt el, dar hai sa nu il ridicam in slavi.
Punct