Cu toate acestea, Mercedes a continuat să fie echipa dominantă şi a ocupat din nou primele două poziţii ale clasamentului general.
Lewis Hamilton a fost din nou cel mai rapid, după ce a fost cronometrat cu 1:34.325 la capătul a 28 de tururi parcurse, în timp ce coechipierul său Nico Rosberg a fost al doilea, la peste trei zecimi de secundă în urmă. Germanul a fost însă implicat într-un incident cu Sergio Perez (Force India) care va fi analizat de comisari vineri seară.
Fernando Alonso şi-a păstrat de asemenea locul trei obţinut în prima sesiune, însă rivalii de la Red Bull Racing au înregistrat progrese: Daniel Ricciardo a fost al patrulea, în timp ce coechipierul Sebastian Vettel s-a poziţionat pe şapte. Între cei doi s-au intercalat Felipe Massa (Williams) şi Jenson Button (McLaren), în timp ce Daniil Kvyat (Toro Rosso), Kevin Magnussen (McLaren) şi Perez au completat topul primilor 10 piloţi.
Sesiunea a fost marcată de două incidente: Max Chilton a pierdut controlul volanului Marussia în urma unei defecţiuni tehnice, în timp ce Adrian Sutil a oprit monopostul Sauber pe pistă din cauza unei probleme la motorul Ferrari.
Ultima sesiune de antrenamente libere din cadrul Marelui Premiu al bahrainului va avea loc sâmbătă cu începere de la ora 15:00.
Bahrain - Rezultate antrenamente 3:
1. Lotus-Renault 1m37.259s +2.934 24 18. Romain Grosjean Lotus-Renault 1m37.599s +3.274 23 19. Jules Bianchi Marussia-Ferrari 1m37.800s +3.475 15 20. Max Chilton Marussia-Ferrari 1m38.247s +3.922 10 21. Kamui Kobayashi Caterham-Renault 1m38.257s +3.932 33 22. Marcus Ericsson Caterham-Renault 1m39.136s +4.811 30Lewis Hamilton Mercedes 1m34.325s 28 2. Nico Rosberg Mercedes 1m34.690s +0.365 31 3. Fernando Alonso Ferrari 1m35.360s +1.035 28 4. Daniel Ricciardo Red Bull-Renault 1m35.433s +1.108 28 5. Felipe Massa Williams-Mercedes 1m35.442s +1.117 13 6. Jenson Button McLaren-Mercedes 1m35.528s +1.203 21 7. Sebastian Vettel Red Bull-Renault 1m35.606s +1.281 29 8. Daniil Kvyat Toro Rosso-Renault 1m35.640s +1.315 31 9. Kevin Magnussen McLaren-Mercedes 1m35.662s +1.337 22 10. Sergio Perez Force India-Mercedes 1m35.802s +1.477 40 11. Valtteri Bottas Williams-Mercedes 1m35.920s +1.595 9 12. Jean-Eric Vergne Toro Rosso-Renault 1m35.972s +1.647 32 13. Nico Hulkenberg Force India-Mercedes 1m35.998s +1.673 18 14. Kimi Raikkonen Ferrari 1m36.366s +2.041 32 15. Adrian Sutil Sauber-Ferrari 1m36.962s +2.637 13 16. Esteban Gutierrez Sauber-Ferrari 1m36.975s +2.650 35 17. Pastor Maldonado
Marele Premiu al Bahrainului la TV
Bahrain este pe acelaşi fus orar cu România, astfel că sesiunea de calificări şi cursa vor avea loc la începutul serii.
Începând din acest sezon, drepturile TV ale Formulei 1 pentru România au fost preluate de Dolce Sport, însă calificările şi cursele pot fi urmărite în ţara noastră şi pe posturile de televiziune RTL şi M1.
Eveniment | Ziua | Ora | Transmisiuni TV |
Antrenamente 1 | vineri, 4 aprilie | 14:00 | - |
Antrenamente 2 | vineri, 4 aprilie | 18:00 | - |
Antrenamente 3 | sambata, 5 aprilie | 15:00 | - |
Calificari | sambata, 5 aprilie | 18:00 | Dolce Sport, RTL, M1 |
Cursa | duminica, 6 aprilie | 18:00 | Dolce Sport, RTL, M1 |
Iar dam cu bata in balta:
"Bahrain - Rezultate antrenamente 3: "
Deci ??
1) Nu ar fi prima data in F1 cand nivelul tehnic al unei echipe nu da nicio sansa pilotilor de la alte echipe. Ba chiar e de cand a inceput F1 sa existe si uite ca pana acum nu s-a dus de rapa.
2) Nu e ceva fixat, cum ar fi "80%". Uneori masinile sunt destul de apropiate incat pilotul mai bun dar cu masina mai slaba sa se impuna pana la urma. Alteori se intampla ca pilotul cel mai bun sa aibe si cea mai buna masina si atunci, dap, ati vazut si voi.
Cursa trecuta de exemplu, Alonso a venit la 30 sec de Hamilton, ori asta e o diferenta pe care am vazut-o si in unele curse cand erau amandoi pe aceeasi masina. Deci practic NU STIM, cat e masina, cat e pilotul, dar e un argument al fanilor in asteptarea unui material de concurs mai bun.
3) De multe norocul a facut diferenta in ce priveste titlul.
bafat ferrari sa castige cei corecti si cei mai buni
Despre Vettel așa spunea cineva pe aici....
Problema se pune simplu, sunt 5 motoare pe sezon, cat duc vreo 2500 km fiecare. Ce nu inteleg... la ce fel de spectacol ajuta regula asta? La cele 10-20 de ture in fiecare antrenament? Sau faptul ca in cursa merg in limitele stabile are motorului? Personal sper sa vedem aceste motoare un pic impinse catre maxim sa vedem cum treaba cu ele. Ca se aud nu stiu cum este dezamagitor, shit happens. Dar as vrea sa le vad un pic impinse la limita sa vedem cum sta treaba cu ele. Sper sa nu se intampla asta in ultimele 2-3 curse... ale acestui sezon...
In malaezia unde altundeva?