Avancronica Marelui Premiu al Toscanei de la Mugello: Ferrari aniversează fără fast 1.000 de curse în Formula 1

de Daniel Popescu
Joi, 10.09.2020
Newsletter Eşti curios de ceea ce se întâmplă în lumea auto? Îţi trimitem ştirile zilei direct pe e-mail.
Marele Premiu al Toscanei de pe circuitul de la Mugello găzduiește cursa cu numărul 1.000 pentru Ferrari în Formula 1, într-una dintre cele mai dificile perioade pentru Scuderia din ultimii ani.

La numai o săptămână după evenimentele spectaculoase din cursa de la Monza, convoiul Formulei 1 s-a deplasat la circa 300 de kilometri spre sudul Italiei pentru prima etapă găzduită vreodată de circuitul de la Mugello.

Marele Premiu al Toscanei are loc astfel pe unul dintre circuitele de casă ale Scuderiei Ferrari, iar Mugello nu a fost ales întâmplător pentru a noua cursă a sezonului.

Ferrari va sărbători în acest weekend cursa cu numărul 1.000 în Formula 1, ocazie cu care va concura cu un monopost cu o nuanță de roșu mai puternică decât de obicei, similară cu cea de la debutul din 1950.

Motivele de sărbătoare lipsesc însă în garajul Scuderiei, în contextul în care echipa nu a obținut niciun punct în ultimele două curse, a abandonat cu ambele monoposturi la Monza și ocupă un modest loc 6 în clasamentul constructorilor. Cu toate acestea, șeful Mattia Binotto insistă că Ferrari nu este în criză.

"Pot să confrm că nu suntem într-o criză.

La Monza fost un final prost al unei curse dificile, în special când ai probleme de fiabilitate. Este mai important să privim înainte și să învățăm lecțiile pentru viitor, pentru ca echipa să devină mai puternică", a explicat el.

Circuitul de la Mugello are o lungime de 5.245 metri, în cadrul căreia este inclusă și o linie dreaptă cu o lungime de 1.141 metri. În total, circuitul beneficiază de 15 viraje. Întrucât Formula 1 nu a mai vizitat acest circuit, Marele Premiu al Toscanei reprezintă practic o incursiune în necunoscut pentru toate echipele, cu excepția proprietarilor de la Ferrari.

Chiar și în acest context, Mercedes va fi încă o dată principala favorită la victorie, mai ales că pe lunga linie dreaptă de peste un kilometru își poate etala performanțele superioare ale motorului.

Totuși, există posibilitatea că piloții să comită mai multe erori decât de obicei, ceea ce ar putea deschide calea spre noi rezultate suprinzatoare.

Eveniment Ziua Ora Transmisiuni TV Internet
Antrenamente 1 vineri, 11 septembrie 12:00 Digi Sport, Look F1 TV Pro
Antrenamente 2 vineri, 11 septembrie 16:00 Digi Sport, Look F1 TV Pro
Antrenamente 3 sâmbătă, 12 septembrie
13:00 Digi Sport, Look F1 TV Pro
Calificări sâmbătă, 12 septembrie 16:00 Digi Sport, TelekomLook F1 TV Pro
Cursă duminică, 13 septembrie 16:10 Digi Sport, TelekomLook F1 TV Pro

Comentarii (10)

  • Oricum, e o sarbatoare. Macar sa termine ambele masini si tot e o chestie. Probabil ca e singura echipa care poate sa se laude cu cifra 1000.
    11 8
  • eu zic sa intre cu viteza in mertane in primul viraj, in felul asta pot spune ca s-au luptat cu nr 1.
    5 17
  • Mafia italiana
    Aniversarea perfecta: Leclerc in puncte, vettel in gard
    11 13
  • Cap prost
    13 4
  • hahaha
    Daca il vopseau in negru Mercedes poate prindea viteza mai mare:)
    8 7
  • 1000 de curse ... asa e la batranete, te tarasti pe circuit.
    10 7
  • Culoarea asta au obţinut-o adăugând maro în roşu? Eu în locul lor pt această cursă aş încerca să setez motorul la extrem, aş modifica aripa faţă -spate (cât îmi permite regulamentul) pentru a obţine puncte cu ambii piloţi (chiar dacă aş risca să explodeze motorul). Le-aş aprecia intenţia de a încerca să ai puncte şi să termine în acelaşi tur cu învingătorul iar nu doar să termine cursa
    11 4
  • FP1, ora 12, Digisport 3.
    4 0
  • Valentin Raducan
    Nu e nicio sarbatoare pentru ferari! Ferarii e o echipa de diletanti
    6 5
  • @Valentin, sunt niște "diletanți" ce au scris o istorie în F1 cum nici o altă echipă n-a mai făcut-o și care de-a lungul anilor a câștigat inimile a milioane de oameni cum nicio echipă n-a reușit mai mult. Echipei Ferrari fără F1 i-ar fi greu să existe și de asemenea F1 fără Ferrari ar plăti, pierde mult. Cum puterea unui candidat la președinție nu constă în nr-ul de parlamentari, miniștrii aflați de partea lui ci de procetanjul poporului care-l votează așa și cu Ferrari. Iată deci că e o echipă care și de-ar termina cursa pe ultimele 2 locuri ar avea avea ce să sărbătorească și motiv s-o facă.
    8 2

Adauga un comentariu

Automarket nu este responsabil pentru acuratetea informatiilor din comentariile postate de cititori. Ne rezervam dreptul de a selecta comentariile.
cod
Greu de citit? Regenerare cod
Intrebari & Raspunsuri Close
Inchide notificarea pentru