După eșecul înregistrat în Bahrain din cauza unei defecțiuni tehnice, Ferrari se îndreaptă cu mari speranțe spre circuitul de la Shanghai, care va găzdui în 14 aprilie cursa cu numărul 1.000 din istoria Formulei 1.
Scuderia speră să obțină o victorie care să confirme progresele arătate în urmă cu două săptămâni, însă între Sebastian Vettel și Charles Leclerc au început deja să apară unele tensiuni. După ce a ignorat ordinul echipei de a rămâne în spatele lui Vettel "pentru încă două tururi" în debutul cursei din Bahrain, Leclerc afirmă că obiectivul este să-și învingă coechipierul.
"Până la urmă, vrem să ne batem unul pe celălalt și cred că asta este ceva normal în fiecare echipă. Întotdeauna vrei să-l bați pe coechipierul tău, pentru că el este cel care concurează cu același monopost ca tine", afirmă Leclerc.
În schimb, Vettel s-a confruntat cu un val de critici la adresa greșelilor de pilotaj comise în Bahrain și a găsit un susținător oarecum surprinzător în persoana lui Lewis Hamilton, care i-a luat apărarea la finalul cursei.
"Poate că Hamilton esre singurul care nu are memoria scurtă.
Cred că am fost pe aici de mult timp și este evident că, pe cât de mult îmi doresc să-l înving, la fel de mult și el vrea să mă învingă", a declarat germanul.Între timp, cei de la Mercedes sunt îngrijorați de performanțele înregistrate de Ferrari în Bahrain. Germanii estimează că au pierdut aproape o jumătate de secundă pe liniile drepte, în condițiile în care circuitul de la Shanghai beneficiază de două linii drepte foarte lungi. Cu alte cuvinte, există pericolul ca Ferrari să obțină performanțe net superioare în China.
"Cu siguranță (n.r - liniile drepte) pot face diferența. Este un circuit cu linii drepte lungi, iar putea și viteza pe liniile drepte sunt foarte importante aici. Sunt și viraje, dar știm că Ferrari vor fi puternici în acest weekend", estimează Valtteri Bottas.
Mercedes va introduce un update la aripa față în China, în timp ce Daniel Ricciardo crede că lipsa de performanțe din debutul sezonului are drept cauză faptul că s-a concentrat prea mult pe setări în loc să găsească o bază bună de plecare pentru monopostul Renault.
În plus, Max Verstappen consideră că a făcut erori la setări care au condus la o evoluție neconvingătoare în Bahrain pentru Red Bull.Eveniment | Ziua | Ora | Transmisiuni TV | Internet |
Antrenamente 1 | vineri, 12 aprilie | 05:00 | Digi Sport, Telekom Sport | F1 TV Pro |
Antrenamente 2 | vineri, 12 aprilie | 09:00 | Digi Sport, Telekom Sport | F1 TV Pro |
Antrenamente 3 | sambata, 13 aprilie | 06:00 | Digi Sport, Telekom Sport | F1 TV Pro |
Calificari | sambata, 13 aprilie | 09:00 | Digi Sport, Telekom Sport | F1 TV Pro |
Cursa | duminica, 14 aprilie | 09:10 | Digi Sport, Telekom Sport | F1 TV Pro |
Ba mai mult, calificarile de la cursa trecuta nici nu au fost transmise de Telekom sport. (Telekom fotbal). Am vrut sa le scriu si email dar nu am gasit o adresa de corespondenta. Si nu e prima data cand au 4 posturi de teviziune si transmit NUMAI fotbal. Iau banii pe abonamente dar nu isi respecta programul de difuzare.
https://www.youtube.com/watch?v=uiub1DnUnkg
perturbarea echilibrului in cadrul scuderiei ii singura explicatie pentru aruncarea in spatiul public a unor astfel de neadevaruri de catre o parte a mass-media cu scopul mai mult decat evident , acela de a permanentiza cu orice pret si prin orice mijloace pozitia fortuita si implicit vremelnica a celor de la mercedes
doar ca fotografia articolului contrazice flagrant acest conflict , ambii piloti ferrari confirmand firescul si normalul relatiei unor raceri autentici asa cum is sebastian si charles , vettel mai ales emana siguranta , incredere , stapanire de sine si un control deplin asupra situatiei iar discipolul leclerc incarcandu-se din energia emanata de notoriul sau coechipier
Un update declarat ilegal nu se poate folosi, asa-i ? Desi la Mercedes ...
Mă faci să nu mai urmăresc acest site, care în afară ce comentariile uneori tehnice (și atunci de folos) ale lui mircea fost mclaren, actual mercedes (ce-o fi pe viitor o să hotărască ww3), mai jos de atât nu poate ajunge!