Avancronică F1 Japonia: Hamilton și Vettel se confruntă cu problemele propriilor echipe înaintea cursei de la Suzuka

de Daniel Popescu
Joi, 05.10.2017
Newsletter Eşti curios de ceea ce se întâmplă în lumea auto? Îţi trimitem ştirile zilei direct pe e-mail.
Lewis Hamilton este circumspect în privința noului pachet aerodinamic dezvoltat de Mercedes, în timp ce Sebastian Vettel admite că defecțiunea tehnică la motor din Malaysia planează încă asupra Scuderiei Ferrari.

Lewis Hamilton abordează Marele Premiu al Japoniei de la sfârșitul acestei săptămâni cu un avans de 34 de puncte în fața lui Sebastian Vettel, ca urmare a locului doi ocupat în cursa precedentă de la Sepang.

Performanța a venit parțial ca urmare a problemelor tehnice suferite de Sebastian Vettel, dar și ca urmare a deciziei sale de a utiliza vehicul pachet aerodinamic. Britanicul a refuzat astfel noul pachet aerodinamic, care a fost folosit de Valtteri Bottas în drumul spre locul 5.

Înaintea etapei din Japonia, Hamilton admite că nu știe încă dacă va miza sau nu pe noul pachet aerodinamic. "Nu am luat o decizie. Băieții merg într-o direcție, iar eu sunt ezitant. Vom ajunge la o înțelegere și ne vom asigura că este decizia potrivită. Ei vor avea cifrele, dar chiar dacă este rezultatul perfect îi voi provoca, pentru că cifrele nu se simt întotdeauna cel mai bine pe circuit", afirmă liderul clasamentului general.

Între timp, Vettel are propriile sale probleme generate de defecțiunea tehnică la motor suferită la Sepang. Echipa a înțeles cauzele acesteia, însă germanul admite că analizele continuă pentru evitarea unei noi surprize neplăcute.

"Avem o bună înțelegere a problemei, dar încă încercăm să înțelegem imaginea completă. Au trecut doar câteva zile, așa că anumite componente au revenit la fabrică pentru a înțelege, dar sunt destul de sigur că nu ar trebui să mai avem probleme", a explicat el.

Circuitul de la Suzuka

Suzuka este unul dintre circuitele preferate ale piloţilor, unii dintre ei punând această pistă pe primul loc, în faţa clasicului Spa-Francorchamps. Motive sunt suficiente: virajele sunt rapide şi de viteza medie, foarte solicitante, iar cea mai mică greşeală poate însemna abandonul. Tocmai de aceea, mulţi consideră că Suzuka dezvăluie adevăratele calităţi ale piloţilor, în special în celebrul viraj 130R.

La Suzuka există o singură zonă DRS, amplasată pe linia de start-sosire, iar punctul de detecție este poziționat cu 50 de metri înainte de intrarea în virajul 16.

La fel ca în Malaysia, piloții vor avea la dispoziție pneuri de compoziție medium, soft și supersoft. Totuși, circuitul de la Suzuka este mai solicitant pentru cauciucuri, astfel că șansele unor strategii cu o singură trecere pe la boxe sunt mai reduse.

Prognoza meteo indică o posibilă aversă de ploaie pe parcursul zilei de sâmbătă, însă este incert dacă aceasta va afecta sesiunea de calificări.

În schimb, duminică cerul va fi predominant senin, iar temperatura maximă va ajunge la 26 de grade, cu unul mai mult decât în ziua precedentă.

Marele Premiu al Japoniei la TV

Eveniment Ziua Ora Transmisiuni TV Internet
Antrenamente 1 vineri, 6 octombrie 04:00 Digi Sport, Telekom Sport Digi Online, Telekom TV
Antrenamente 2 vineri, 6 octombrie 08:00 Digi Sport, Telekom Sport Digi Online, Telekom TV
Antrenamente 3 sambata, 7 octombrie 06:00 Digi Sport, Telekom Sport Digi Online, Telekom TV
Calificari sambata, 7 octombrie 09:00 Digi Sport, Telekom Sport Digi Online, Telekom TV
Cursa duminica, 8 octombrie 08:00 Digi Sport, Telekom Sport Digi Online, Telekom TV

Comentarii (9)

  • dar la kimi au inteles problema? sau facea parte din sabotajul uzual?
    5 12
  • @kimi: poti sa ne spui totusi care ar fi fost rolul sabotajului? Daca luam strict punctul de vedere al rolului de pilot nr. 2 pe care in starea actuala a campionatului il are, avea masina cu care sa castige in fata lui hamilton si astfel il ajuta in punctaj pe Vettel. Sau ai alta parere?
    19 3
  • @kimi sabotatullacap
    ba @kimi,tu esti sabotat la neuroni nonstop...telespectator gidea 100%
    4 5
  • Cu ce i-ar ajuta daca l-ar trata pe Kimi ca pe un gunoi: si-ar imbunatati imaginea in fata fanilor si a sponsorilor, ori i-ar imbunatati "bateriile" lu' kimi in regim de cursa, sau...? De ce Kimi ar mai semna contracte cu Ferrari daca ar fi tratat cu nesimtire: pentru niste bani dati pe bautura, sau poate n-ar mai gandi normal din cauza unor eventuale droguri consumate sau a unor probleme neurologice?
    Singurul raspuns pe care-l gasesc la intrebarile de mai sus e ca-ti place tie sa le tot "tragi" cu "kimi in sus, kimi in jos" tu fiind un/o din ala/aia care l-ai aplauda pe finlandez si daca te-ar f...te la colt de strada.
    Nu uita: tot ce e mult strica!
    Numai bine!
    8 8
  • Vettel cel mai rapid
    http://www.espn.co.uk/f1/story/_/id/20929293/vettel-fastest-opening-practice-session-suzuka
    2 1
  • Ploua torential la Suzuka, aveam chef sa vizionez P2 insa mi-a trecut :(
    1 1
  • Hai ca in pitlane se fac curse de barcute din hartie, plus alte aschilambisme. :)
    O rata s-a postat pe circuit in ditamai balta.

    E exact ce trebuie in Formula1. :)
    5 0
  • https://www.motorsport.com/f1/news/video-analysis-the-detail-behind-ferraris-influential-f1-updates-962342/
    2 0
  • @kimi sabotatullacap
    iarasi a fost sabotat kimi...a iesit in balarii cu masina :)))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))
    1 0

Adauga un comentariu

Automarket nu este responsabil pentru acuratetea informatiilor din comentariile postate de cititori. Ne rezervam dreptul de a selecta comentariile.
cod
Greu de citit? Regenerare cod
Intrebari & Raspunsuri Close
Inchide notificarea pentru