Lewis Hamilton abordează Marele Premiu al Japoniei de la sfârșitul acestei săptămâni cu un avans de 34 de puncte în fața lui Sebastian Vettel, ca urmare a locului doi ocupat în cursa precedentă de la Sepang.
Performanța a venit parțial ca urmare a problemelor tehnice suferite de Sebastian Vettel, dar și ca urmare a deciziei sale de a utiliza vehicul pachet aerodinamic. Britanicul a refuzat astfel noul pachet aerodinamic, care a fost folosit de Valtteri Bottas în drumul spre locul 5.
Înaintea etapei din Japonia, Hamilton admite că nu știe încă dacă va miza sau nu pe noul pachet aerodinamic. "Nu am luat o decizie. Băieții merg într-o direcție, iar eu sunt ezitant. Vom ajunge la o înțelegere și ne vom asigura că este decizia potrivită. Ei vor avea cifrele, dar chiar dacă este rezultatul perfect îi voi provoca, pentru că cifrele nu se simt întotdeauna cel mai bine pe circuit", afirmă liderul clasamentului general.
Între timp, Vettel are propriile sale probleme generate de defecțiunea tehnică la motor suferită la Sepang. Echipa a înțeles cauzele acesteia, însă germanul admite că analizele continuă pentru evitarea unei noi surprize neplăcute.
"Avem o bună înțelegere a problemei, dar încă încercăm să înțelegem imaginea completă. Au trecut doar câteva zile, așa că anumite componente au revenit la fabrică pentru a înțelege, dar sunt destul de sigur că nu ar trebui să mai avem probleme", a explicat el.Circuitul de la Suzuka
Suzuka este unul dintre circuitele preferate ale piloţilor, unii dintre ei punând această pistă pe primul loc, în faţa clasicului Spa-Francorchamps. Motive sunt suficiente: virajele sunt rapide şi de viteza medie, foarte solicitante, iar cea mai mică greşeală poate însemna abandonul. Tocmai de aceea, mulţi consideră că Suzuka dezvăluie adevăratele calităţi ale piloţilor, în special în celebrul viraj 130R.
La Suzuka există o singură zonă DRS, amplasată pe linia de start-sosire, iar punctul de detecție este poziționat cu 50 de metri înainte de intrarea în virajul 16.
La fel ca în Malaysia, piloții vor avea la dispoziție pneuri de compoziție medium, soft și supersoft. Totuși, circuitul de la Suzuka este mai solicitant pentru cauciucuri, astfel că șansele unor strategii cu o singură trecere pe la boxe sunt mai reduse.
Prognoza meteo indică o posibilă aversă de ploaie pe parcursul zilei de sâmbătă, însă este incert dacă aceasta va afecta sesiunea de calificări.
În schimb, duminică cerul va fi predominant senin, iar temperatura maximă va ajunge la 26 de grade, cu unul mai mult decât în ziua precedentă.Marele Premiu al Japoniei la TV
Eveniment | Ziua | Ora | Transmisiuni TV | Internet |
Antrenamente 1 | vineri, 6 octombrie | 04:00 | Digi Sport, Telekom Sport | Digi Online, Telekom TV |
Antrenamente 2 | vineri, 6 octombrie | 08:00 | Digi Sport, Telekom Sport | Digi Online, Telekom TV |
Antrenamente 3 | sambata, 7 octombrie | 06:00 | Digi Sport, Telekom Sport | Digi Online, Telekom TV |
Calificari | sambata, 7 octombrie | 09:00 | Digi Sport, Telekom Sport | Digi Online, Telekom TV |
Cursa | duminica, 8 octombrie | 08:00 | Digi Sport, Telekom Sport | Digi Online, Telekom TV |
Singurul raspuns pe care-l gasesc la intrebarile de mai sus e ca-ti place tie sa le tot "tragi" cu "kimi in sus, kimi in jos" tu fiind un/o din ala/aia care l-ai aplauda pe finlandez si daca te-ar f...te la colt de strada.
Nu uita: tot ce e mult strica!
Numai bine!
O rata s-a postat pe circuit in ditamai balta.
E exact ce trebuie in Formula1. :)