Circuitul de la Barcelona găzduieşte începând de astăzi prima sesiune de teste premergătoare noului sezon. Conform tradiţiei apărute în ultimii ani, numeroase echipe şi-au prezentat oficial noile monoposturi în faţa propriilor garaje cu numai câteva zeci de minute înainte de startul testelor.
Cea mai importantă lansare vine din partea celor de la Red Bull Racing, care utilizează în continuare motoare Renault. Cvadrupla campioană mondială speră să obţină victorii în noul sezon, în ciuda faptului că anul trecut echipa a avut parte de curse modeste din cauza motorului mai puţin performant.
"Sper să putem câştiga câteva curse. După anul trecut asta ar putea suna deplasat, pentru că ne-am chinuit la începutul sezonului, dar sper ca în acest an să facem un pas înainte din punct de vedere al motorului şi să egalizăm un pic raportul de forţe", a declarat Rob Marshall, şeful departamentului de inginerie.
Renault, lansare fără fast
Renault a avut parte de o lansare lipsită de fast în faţa garajului. Constructorul francez a achiziţionat echipa Lotus la sfârşitul anului trecut şi a organizat un eveniment de lansare la începutul lunii februarie, când i-a prezentat pe cei doi piloţi titulari, Kevin Magnussen şi Jolyon Palmer.
Chiar dacă la eveniment echipa a expus şi un monopost, acesta era doar unul de prezentare, iar adevăratul monopost a putut fi văzut abia luini dimineaţă la Barcelona.
Culorile sunt însă temporare şi vor fi utilizate doar pe parcursul testelor.Force India mizează pe un update minor
Force India a adoptat o strategie complet diferită. Întrucât sezonul 2017 ar putea fi marcat de schimbări radicale de regulament, echipa a decis să utilizeze monopostul de la sfârşitul anului trecut ca baza de plecare pentru noul monopost. Decizia a fost însă luată şi din considerente financiare.
"Întrucât este posibil ca regulamentul să se schimbe pentru 2017, nu ar fi fost eficient să ne folosim resursele pentru a începe de la zero un proiect care ar fi avut o durată de viaţă atât de mică", a declarat Andrew Green, directorul tehnic al Forcce India.
Toro Rosso are culori temporare
Toro Rosso a reuşit să finalizeze la timp noul monopost pentru a participa la prima sesiune de teste, însă monopostul este complet albastru întrucât noua cromatică nu a fost finalizată. Fără îndoială, cea mai importantă schimbare este la nivelul motorului, întrucât echipa utilizează motoare Ferrari de la finalul sezonului precedent, după ce anterior a mizat pe propulsie Renault.
Culori noi pentru Manor
Nu în ultimul rând, Manor a inceput sesiunea de teste cu un nou monopost, care iese în evident în special din punct de vedere al culorilor utilizate.
Pe lângă roşu şi nuanţe timide de alb, monopostul este albastru în partea inferioară, iar la interior a apărut motorul Mercedes.Ferrari, Williams, Mercedes, McLaren şi noua echipă Haas şi-au prezentat deja monoposturile, în timp ce Sauber va lansa noua maşină cu ocazia celei de-a două sesiuni de teste de la Barcelona, care va începe în 1 martie.
Via Red Bull, Renault, Force India, Toro Rosso, Manor
P.S. Cei de la Mercedes... lol 156 de tururi parcurse :P
s-a terminat prima zi de teste ...
nu va deranjati sa scrieti un articol/analiza despre ... va rog eu!
Day One Timesheet
1. Sebastian Vettel, Ferrari, 1:24.939, 69 laps;
2. Lewis Hamilton, Mercedes, 1:25.409, 156 laps;
3. Daniel Ricciardo, Red Bull, 1:26.044, 87 laps;
4. Valtteri Bottas, Williams, 1:26.091, 80 laps;
5. Alfonso Celis, Force India, 1:26.298, 58 laps;
6. Jenson Button, McLaren, 1:26.735, 84 laps
7. Carlos Sainz, Toro Rosso, 1:27.180, 55 laps;
8. Marcus Ericson, Sauber, 1:27.555, 88 laps;
9. Pascal Wehrlein, Manor, 1:28.292, 54 laps;
10. Romain Grosjean, Haas, 1:28.399, 31 laps;
11. Jolyon Palmer, Renault, 1:29.356, 37 laps.
Cred ca aproape zilnic ma uit la el cu dezamagire. Ce se intampla acolo in redactie? Au plecat oamenii?
De la inceputul anului citesc stiri f1 pe site-uri externe ca aici este seceta. Nu o sa dureze mult pana altcineva o sa se organizeze sa faca ceva sa stranga cititorii. Eu zic sa va reorganizati.
Ce vremuri erau... cu concursuri.