Audi exclude participarea în Formula 1

de Daniel Popescu
Marti, 19.05.2015
Newsletter Eşti curios de ceea ce se întâmplă în lumea auto? Îţi trimitem ştirile zilei direct pe e-mail.
Audi a revenit asupra declaraţiilor cu privire la o posibilă participare în Formula 1 şi susţine că nu este interesată să concureze în Marele Circ.

Acesta nu este un subiect de discuţie pentru noi.

Purtator de cuvant
Audi
Audi a anunţat săptămâna trecută prin vocea CEO-ului Rupert Stadler că Formula 1 reprezintă o opţiune de viitor, iar declaraţiile au fost interpretate ca o posibilă participare în competiţie prin intermediul unui parteneriat cu Red Bull Racing.

Cu toate acestea, un purtător de cuvânt al constructorului german insistă că, cel puţin pentru moment, nu se pune problema unei participări în Marele Circ. "Acesta nu este un subiect de discuţie pentru noi", a declarat un purtător de cuvânt pentru publicaţia germană Handelsblatt.

Formula 1 trebuie să-şi rezolve singură problemele.

Rupert Stadler
CEO Audi
În aceeaşi publicaţie, Stadler oferă ca argument pentru această decizie faptul că Formula 1 are în prezent numeroase probleme pe care trebuie să le rezolve. "Formula 1 trebuie să-şi rezolve singură problemele", a precizat el.

Speculaţiile despre un posibil interes al celor de la Audi pentru Formula 1 au luat amploare după demisia lui Ferdinand Piech din funcţia de preşedinte al Volkswagen, grup din care face parte şi Audi.

În prezent, Formula 1 analizează o serie de schimbări radicale pentru sezonul 2017, inclusiv reintroducerea alimentarilor cu carburant în timpul curselor şi posibilitatea echipelor mici de a folosi monoposturi-client de la echipele de top.

Via Reuters

Comentarii (3)

  • Cand se va numi F1TDI atunci vom vedea audi in f1, momentan stiu ca nu pot dezvolta un propulsor competitional pentru aceasta competitie si bine fac ca nu se implica.
    4 9
  • Claudiu
    Fara suparare, dar timpii realizati de hibridul TDI de la audi anul acesta au fost cu 4-5 secunde mai slabi decat cei mai buni timpi din calificari sau antranamente din 2014 pe circuitele Silverstone si Spa. Iar Porsche cu hibridul pe benzina in 4 cilindrii a fost cu 3-4 secunde mai slab doar. Iar in anduranta masinile au cu 200-300 kg in plus, sunt mai mari si au cockpit inchis. Asta ar pune masinile din anduranta spre coada plutonului din F1.

    Si sa nu uitam ca in F1 motoarele hibrid abia dezvolta 750-800 de cai putere, in timp ce un hibrid diesel are aproape 1000 de cai, iar benzinarul de 2 litri de la porsche are peste 1000 de cai.

    Trist este faptul ca F1 a ajuns sa fie o competitie in care pilotii conduc mereu conservativ ca sa nu strice anvelopele, in timp ce in anduranta vedem curse de sprint adevarate in care se trage la maxim de masini timp de 6, 12 sau 24 de ore.
    4 2
  • @Claudiu
    mi se pare ca ceva nu ai inteles,ce are masina din LMP1 cu masina F1?care si cu cite secunde mai repede,pai LMP1 daca nu ma gresesc au vreo 1500 kg fata de vreo 700 kg F1 asta daca facind o comparatie,crezi ca audi daca vor veni vor veni cu masnia din anduranta?
    0 2

Adauga un comentariu

Automarket nu este responsabil pentru acuratetea informatiilor din comentariile postate de cititori. Ne rezervam dreptul de a selecta comentariile.
cod
Greu de citit? Regenerare cod
Intrebari & Raspunsuri Close
Inchide notificarea pentru