În cadrul unui amplu interviu acordat site-ului oficial al Formulei 1, italianul a dezvăluit situaţia existentă în structura organizatorică în momentul în care a preluat funcţia de şef în luna noiembrie a anului trecut. Potrivit afirmaţiilor sale, Ferrari era divizată, iar inginerii nu intenţionau să dezvolte în mod agresiv următorul monopost.
"Când am venit prima oară, am văzut o echipă divizată. Cei mai mulţi angajaţi era foarte defensivi şi m-am gândit că nu aceasta este echipa pe care o recunosc. Primul meu obiectiv a fost să-i pun din nou împreună", a explicat el.
Ferrari a devenit a doua forţă a Formulei 1 şi a obţinut o victorie în Marele Premiu al Malaysiei, însă în cursa precedentă de la Montreal a ratat pentru prima oară prezenţa pe podium.
Via SkySports
Ce le place unora sa se laude cu munca altora.
Motivul pentru care acum Ferrari este a doua forta in F1 este unul singur: dezvoltarea motorului Ferrari inainea celorlalte echipe.
Atat si nimic mai mult. Cu siguranta nici asta nu tine de "divizarea echipei".
Vedem la sfarsitul campionatului pe unde se va clasa Ferrari.
Deocamdata, in spiritul arhicunoscut, promit multe si regreseaza pe parcursul anului. Iar anul urmator o iau de la capat.
Am uitat sa spun ca sint simpatizant al echipei de la Maranello.
Fan ar fi mult spus.
Dar:
- in calificari la Seb a fost defectiune nu gafa+ depasire pe steag rosu in A3 (nici asta nu e gafa ... e prostie din partea unui pilot experimentat)
- nu Maurizio ci Kimi a spus ca nu a functionat ce au pus pe monopost
- eu nu am vazut prea mare stres din partea celor doi piloti Merc in Canada. Lewis a sters putina dupa cateva ture iar lui Nico i-a fost clar ca nu are cum sa-l depaseasca. Cum Bottas a venit dupa jumatate de minut ... era clar ca nu e mare graba.
Un fel de "multi 12"
- Automarket 09 iunie 2015, Maurizio dixit, "Nu avem nici o scuza. Ma asteptam sa fim mai rapizi cu update-ul, in loc de asta, am regresat". Ce spune Kimi este mai putin important, atata timp cat, in ultimii doi ani a fost batut zdravan de coechipieri.
- daca la tine 1.0 sau 1.5 sec diferenta pe aproape intregul GP inseamna sters de putina, te priveste, pentru mine este o diferenta care te face sa tragi pana la capat.
- nu sunt chiar sigur ca interpretarea unui Manor extrem de lent se numeste prostie, eu i-as spune in continuare gafa.
- sa nu mai batem apa in piua si sa recunoastem, Kimi nu mai este de Ferrari si in general nu cred ca mai are ceva de spus in f1, maximul lui a fost in 2007, de atunci a cazut continuu.
- trebuie totusi sa-ti dau dreptate cu defectiunea din calificari.
"Trebuie să îmbunătăţim în toate zonele. Monopostul este destul de bun, dar a trebuit să economisim ceva carburant şi acesta este un factor limitator. Este vorba despre mai multe lucruri, nu de unul singur. "
http://www.automarket.ro/formula1/raikkonen-ferrari-trebuie-s-mbunteasc-toate-zonele-monopostului-63337.html
Iar se revine la vechea poveste "vom impinge la maxim dezvoltarea, trebuie sa ramanem uniti, etc". JALNIC!
Referitor la Kimi ... din pacate trebuie sa-ti dau dreptate.
Stie sa piloteze dar ceva lipseste.
Nu vad la el determinare, dorinta de victorii.
Pacat, echipa e formata din doi piloti, ambii ar trebui sa aduca maxim de puncte. Anul trecut Alonso l-a cam batut. Acum si-o ia de la Seb. Si pentru asta e si platit regeste.
Italienii au adus imbunatatiri inclusiv la motor iar acum sint mai in urma.
Maurizio spune acum ca au regresat.
Deja vu!
La asta m-am referit, nimic mai mult.