Arrivabene: "Ferrari era o echipă divizată înainte de sosirea mea"

de Daniel Popescu
Vineri, 12.06.2015
Newsletter Eşti curios de ceea ce se întâmplă în lumea auto? Îţi trimitem ştirile zilei direct pe e-mail.
Maurizio Arrivabene susţine că Ferrari era o echipă divizată în momentul în care a preluat funcţia de şef, astfel că primul său obiectiv a fost schimbarea mentalităţii.

Când am venit prima oară, am văzut o echipă divizată.

Maurizio Arrivabene
Sef Ferrari
Ferrari a înregistrat progrese semnificative în 2015 comparativ cu sezonul precedent, iar şeful Maurizio Arrivabene este creditat cu o mare parte din merite.

În cadrul unui amplu interviu acordat site-ului oficial al Formulei 1, italianul a dezvăluit situaţia existentă în structura organizatorică în momentul în care a preluat funcţia de şef în luna noiembrie a anului trecut. Potrivit afirmaţiilor sale, Ferrari era divizată, iar inginerii nu intenţionau să dezvolte în mod agresiv următorul monopost.

"Când am venit prima oară, am văzut o echipă divizată. Cei mai mulţi angajaţi era foarte defensivi şi m-am gândit că nu aceasta este echipa pe care o recunosc. Primul meu obiectiv a fost să-i pun din nou împreună", a explicat el.

Ferrari a devenit a doua forţă a Formulei 1 şi a obţinut o victorie în Marele Premiu al Malaysiei, însă în cursa precedentă de la Montreal a ratat pentru prima oară prezenţa pe podium.

Via SkySports

Comentarii (13)

  • Dupa un an sau doi cu marile performante de acum o sa fie nu divizata si complet daramata. Ar trebui sa lase performanta sa vorbeasca. Inca e departe de performanta lui Domenicali.
    9 16
  • lauda de sine.....
    7 5
  • serban
    @mda Care performante ? Titlurile pierdute cu o masina excelenta in 2008, 2010 si 2012, in ultimele doua avand si "cel mai bun pilot" ? Sau poate performantele harbului lasat mostenire la sfarsitul lui 2014, modificat si paramodificat in ultimele luni inaintea sezonului 2015, atunci cand ceilalti dezvoltau de zor ?
    6 9
  • mobius
    In 2010, Ferrari cu Alonso si Domenicali, avea mai multe rezultate bune dacat acum cu Vettel si Arrivabene. Mai este insa, din pacate si un alt aspect, atunci echipa care trebuia sa castige era Red Bull cu Vettel, iar acum, Mercedes cu siguranta, nu stiu insa daca cu Hamilton neaparat. Cred ca Hamilton a picat intr-o conjunctura favorabila de care stie sa profite (in nici un caz profetia lui Mensel in privinta lui, nu se va adeveri).
    7 5
  • daniel
    Bene,bene Maurizio.
    Ce le place unora sa se laude cu munca altora.
    Motivul pentru care acum Ferrari este a doua forta in F1 este unul singur: dezvoltarea motorului Ferrari inainea celorlalte echipe.
    Atat si nimic mai mult. Cu siguranta nici asta nu tine de "divizarea echipei".
    Vedem la sfarsitul campionatului pe unde se va clasa Ferrari.
    Deocamdata, in spiritul arhicunoscut, promit multe si regreseaza pe parcursul anului. Iar anul urmator o iau de la capat.
    6 2
  • serban
    @ Daniel Plecat de pe ultimele locuri, cu foarte mult timp pierdut in trafic si cu o oprire in plus, Vettel a terminat in Canada la cca 40 sec de Hamilton. Daca ar fi plecat in mod normal, de pe 3, cu viteza pe care a avut-o in cursa sunt convins ca ar fi fost acolo, la victorie, asa ca unde este regresul ? Aaaa, Raikkonen ? Pai asta este intr-un continuu regres din 2007 si nu se mai opreste ! A spus Maurizio ca nu s-au simtit imbunatatirile ? Si ce-ai fi vrut sa spuna dupa gafa din calificari si dupa prostia lui Kimi din cursa ?
    3 3
  • daniel
    serban
    Am uitat sa spun ca sint simpatizant al echipei de la Maranello.
    Fan ar fi mult spus.
    Dar:
    - in calificari la Seb a fost defectiune nu gafa+ depasire pe steag rosu in A3 (nici asta nu e gafa ... e prostie din partea unui pilot experimentat)
    - nu Maurizio ci Kimi a spus ca nu a functionat ce au pus pe monopost
    - eu nu am vazut prea mare stres din partea celor doi piloti Merc in Canada. Lewis a sters putina dupa cateva ture iar lui Nico i-a fost clar ca nu are cum sa-l depaseasca. Cum Bottas a venit dupa jumatate de minut ... era clar ca nu e mare graba.
    Un fel de "multi 12"
    4 0
  • serban
    @ Daniel
    - Automarket 09 iunie 2015, Maurizio dixit, "Nu avem nici o scuza. Ma asteptam sa fim mai rapizi cu update-ul, in loc de asta, am regresat". Ce spune Kimi este mai putin important, atata timp cat, in ultimii doi ani a fost batut zdravan de coechipieri.
    - daca la tine 1.0 sau 1.5 sec diferenta pe aproape intregul GP inseamna sters de putina, te priveste, pentru mine este o diferenta care te face sa tragi pana la capat.
    - nu sunt chiar sigur ca interpretarea unui Manor extrem de lent se numeste prostie, eu i-as spune in continuare gafa.
    - sa nu mai batem apa in piua si sa recunoastem, Kimi nu mai este de Ferrari si in general nu cred ca mai are ceva de spus in f1, maximul lui a fost in 2007, de atunci a cazut continuu.
    - trebuie totusi sa-ti dau dreptate cu defectiunea din calificari.
    1 0
  • am zis ca o sa ajungeti sa il laudati pe Domenicalli. Inainte il vedeati capul rautatilor
    2 0
  • Nu stiu ce inseamna divizat la Ferrari, dar pe vremea lui Schumacher divizata sau nu tot castigau. Acum se lauda c-au revenit a doua forta! Deci de acest loc "2" e satula lumea ferrarista. Individul acum vrea sa-si motiveze lipsa de performanta, ca nu pot tine pasul cu Mercedes si ne arata cu degetul alte lucruri. Manipulare ieftina.
    3 0
  • daniel
    Uite la ce m-am referit eu
    "Trebuie să îmbunătăţim în toate zonele. Monopostul este destul de bun, dar a trebuit să economisim ceva carburant şi acesta este un factor limitator. Este vorba despre mai multe lucruri, nu de unul singur. "
    http://www.automarket.ro/formula1/raikkonen-ferrari-trebuie-s-mbunteasc-toate-zonele-monopostului-63337.html

    Iar se revine la vechea poveste "vom impinge la maxim dezvoltarea, trebuie sa ramanem uniti, etc". JALNIC!
    Referitor la Kimi ... din pacate trebuie sa-ti dau dreptate.
    Stie sa piloteze dar ceva lipseste.
    Nu vad la el determinare, dorinta de victorii.
    Pacat, echipa e formata din doi piloti, ambii ar trebui sa aduca maxim de puncte. Anul trecut Alonso l-a cam batut. Acum si-o ia de la Seb. Si pentru asta e si platit regeste.
    0 0
  • serban
    Tot batem darabana cu lipsa de performanta a Ferrari, ca nu-i pot bate pe Mercedes ! Dar domnilor, obiectivul declarat si mentinut pentru acest an este obtinerea a doua victorii si apropierea in termeni de performanta fata de lideri ! Nu am ajuns inca nici la jumatatea sezonului, nu credeti ca am putea avea rabdare inainte de a da verdicte categorice ? Si chiar nu cred ca pe Domenicalli il va regreta cineva din lumea Ferrari !
    0 0
  • daniel
    In primele trei curse Ferrari au fost mai aproape de Merc.
    Italienii au adus imbunatatiri inclusiv la motor iar acum sint mai in urma.
    Maurizio spune acum ca au regresat.
    Deja vu!
    La asta m-am referit, nimic mai mult.
    2 0

Adauga un comentariu

Automarket nu este responsabil pentru acuratetea informatiilor din comentariile postate de cititori. Ne rezervam dreptul de a selecta comentariile.
cod
Greu de citit? Regenerare cod
Intrebari & Raspunsuri Close
Inchide notificarea pentru