ANALIZA: Clasamentul celor mai scurte opriri la boxe
- Printeaza
- Comenteaza
- Trimite pe:
Interzicerea realimentarilor cu combustibil incepand din acest sezon competitional a transformat schimbul de pneuri intr-o operatiune mult mai rapida, dar si mai stresanta pentru mecanici, mai ales ca cei mai multi piloti opteaza pentru un singur pitstop pe parcursul unei curse.
In contextul in care sansele de depasire pe circuitul de la Barcelona au fost limitate, oprirea la boxe a devenit cruciala pentru obtinerea unui loc mai bun in clasamentul general, iar Michael Schumacher si Lewis Hamilton au fost marii castigatori.
Pilotul echipei Mercedes GP a stationat doar 3.8 secunde la pitstop, iar timpul sau efectiv a fost de 20.104 secunde, suficient pentru a-l depasi pe Jenson Button in lupta pentru locul 5, intrucat britanicul a fost cronometrat cu 26.038, acesta fiind de altfel unul dintre cei mai slabi timpi in cursa.
Celalalt duel s-a dat intre Lewis Hamilton si Sebastian Vettel, iar mecanicii McLaren s-au descurcat de aceasta data mai bine decat in cazul campionului mondial.
Cronometrat cu 22.06 secunde, Hamilton a reusit sa-l depaseasca pe Vettel, care a petrecut la boxe 24.513 secunde pentru a astepta un culoar liber spre traseu.O alta performanta notabila a realizat Ferrari, care s-a pozitionat pe locurile 2 si 3 in acest clasament cu Felipe Massa si Fernando Alonso.
Iata configuratia completa a topului celor mai scurte opriri la boxe in Marele Premiu al Spaniei:
Loc | Pilot | Echipa | Tur | Timp |
1 | Michael Schumacher | Mercedes GP | 14 | 20.104 |
2 | Felipe Massa | Ferrari | 14 | 20.314 |
3 | Fernando Alonso | Ferrari | 16 | 20.396 |
4 | Robert Kubica | Renault | 16 | 20.45 |
5 | Mark Webber | RBR-Renault | 17 | 20.56 |
6 | Nico Rosberg | Mercedes GP | 35 | 20.856 |
7 | Vitaly Petrov | Renault | 13 | 21.017 |
8 | Adrian Sutil | Force India-Mercedes | 17 | 21.064 |
9 | Rubens Barrichello | Williams-Cosworth | 15 | 21.083 |
10 | Nico Hulkenberg | Williams-Cosworth | 16 | 21.429 |
11 | Sebastian Vettel | RBR-Renault | 54 | 21.758 |
12 | Kamui Kobayashi | BMW Sauber-Ferrari | 16 | 21.835 |
13 | Lewis Hamilton | McLaren-Mercedes | 17 | 22.060 |
14 | Nico Hulkenberg | Williams-Cosworth | 32 | 22.597 |
15 | Sebastien Buemi | STR-Ferrari | 29 | 23.381 |
16 | Pedro de la Rosa | BMW Sauber-Ferrari | 1 | 23.393 |
17 | Lucas di Grassi | Virgin-Cosworth | 19 | 23.735 |
18 | Timo Glock | Virgin-Cosworth | 21 | 24.114 |
19 | Vitantonio Liuzzi | Force India-Mercedes | 12 | 24.121 |
20 | Sebastien Buemi | STR-Ferrari | 1 | 24.163 |
21 | Sebastian Vettel | RBR-Renault | 16 | 24.513 |
22 | Jarno Trulli | Lotus-Cosworth | 22 | 24.838 |
23 | Jenson Button | McLaren-Mercedes | 16 | 26.038 |
24 | Jaime Alguersuari | STR-Ferrari | 16 | 30.501 |
25 | Nico Rosberg | Mercedes GP | 14 | 37.200 |
26 | Karun Chandhok | HRT-Cosworth | 27 | 48.639 |
Frate tu ce incerci sa zici aici ca jur ca nu te inteleg si sincer nu stiu dc cineva te intelege?...
Incearca te rog intr-o limba de circulatie internationla ca in romana nu-ti iasa.
Baiatu, te rog sa nu intinezi numele pilotului spaniol, nu cred ca cu papagaliceasca ta aduci cinste fanilor Alonso.
a gresit cand a decis sa concureze dupa o pauza destul de lunga..dar tind sa cred ca este o chestie de imagine si nu una de a castiga vreun titlu cu mercedes...
cat despre voi care criticati limbile romane...mie sila de voi care nu aveti ce face si criticati lumea din simplu fact ca nu sunteti satisfacuti in viata reala...