- Home
- ŞTIRI
- TEST DRIVE
-
Maşini noi
- Topul celor mai economice mașini de oraș
- Cele rapide masini sub 30000 euro
- Topul mașinilor cu cele mai mari consumuri
- Top mașini diesel cu un consum incredibil de mic
- Topul mașinilor de oraș cu cel mai mare portbagaj
- Top SUV-uri cu cel mai mare portbagaj
- Cele mai mici mașini disponibile pe piața din România
- Cele mai mari mașini disponibile pe piața din România
- Cele mai scumpe mașini disponibile la vânzare în România
- Cele mai ieftine mașini din România
- Cele mai ieftine SUV-uri mici din România
- Topul mașinilor electrice cu cele mai mari baterii disponibile la noi în țară
- Cele mai scumpe mașini electrice disponibile în România
- Cele mai ieftine mașini electrice disponibile în România
- RETRO
- Login
Alonso: "Vreau podiumuri, nu victorii!"
- Printeaza
- Comenteaza
-
Trimite pe:
Fernando Alonso spune ca scopul sau in urmatoarele cateva curse nu este de a castiga, ci de a se clasa in puncte si eventual pe podium.
"In urmatoarele trei sau patru curse vreau puncte si podiumuri. De abia dupa aceea trebuie sa incep sa castig", afirma suprinzator actualul campion mondial.
Totusi, directorul de competitii al celor de la McLaren, Norbert Haug, spune ca distanta care separa echipa sa de Ferrari nu este foarte mare, motoarele fiind practic egale.
"Pot sa va asigur ca diferenta de performanta nu se datoreaza motoarelor. Nu ne lipseste nici macar un singur cal putere in batalia cu Ferrari", a declarat Haug, contracarand zvonurile conform carora avantajul Scuderiei consta in faptul ca "inghetarea" motoarelor le-a permis italienilor sa aiba cativa cai-putere in plus care se vor conserva pentru trei ani.
Adauga un comentariu
Trimite-ne mesajul tău
Filosofia echipei nu e cea mai grozava nici la Ferrari care sunt acum intr-un stadiu incipient de anarhie interna. Nu au un pilot principal, iar nici unul dintre Massa si Raikkonen nu are abilitatea lui M.S. de a mula intreaga echipa dupa gusturile sale.
Sa nu uitam ca in ceea ce priveste pilotajul pur, M.S. nu a fost NICIODATA un geniu, dar in ceea ce priveste pilotajul TEHNIC el a fost si ramane inbatabil.
Alonso poate sa faca la McLaren ce a facut M.S. la Ferrari. Idem si pentru Hamilton dar mai dureaza ceva ani.
In schimb Raikkonen este un pilot extraordinar cand are o masina buna sub talpa, cand are o masina mediocra incepe sa dea rateuri si asta pentru are ceva din defectele lui Alesi spre exemplu care putea pilota o masina de-i zburau suruburile, problema sa fiind lipsa de intelegere a partii tehnice. Ori Raikkonen aici da gres. De ce dupa ce a venit Alonso in echipa McLaren a inceput sa fie si fiabila si rapida??? Pentru ca Alonso intelege partea tehnica CAT si partea de pilotaj.
Raikkonen nu stiu cat de dispus ar fi sa depuna aceeasi cantitate de munca, iar in Australia eram cam grasun si cam obosit pe podium fata de Alonso si de Hamilton. Massa e cam iute la manie exact cand nu trebuie deci situatia la Ferrari nu e tocmai ROZ.
Probleme la McLaren ar aparea daca pleaca Ron Dennis asa cum se zvoneste...
Unde nu-i cap, vai de picioare.
Sezonul 2007 e deschis, nimic nu e batut in piatra. Renault nu vor recupera usor pentru nu stiu sa faca asta la fel ca McLaren sau Ferrari.
Eu spun asa, atentie la BMW.
Iar daca Ferrari nu se linisteste si nu se aseaza, atunci McLaren ar putea ajunge din campioana dupa cativa ani de pauza.