Fernando Alonso a terminat pe locul doi Marele Premiu din Abu Dhabi după ce a profitat de abandonul lui Lewis Hamilton şi de depăşirile din startul cursei, iar pe final a ameninţat poziţia de lider a lui Kimi Raikkonen, însă în cele din urmă a ocupat poziţia a doua.
Chiar dacă ratarea victoriei şi locul trei ocupat de Sebastian Vettel au făcut ca diferenţa dintre cei doi rivali la titlu să scadă cu numai trei puncte, pilotul Scuderiei afirmă că este mulţumit de acest rezultat.
"Sunt foarte fericit. În acest weekend nu am fost foarte competitivi şi a trebuit să luptăm întreaga cursa. Au fost depăşiri bune, strategia a fost bună, iar asta ne-a oferit ocazia să luptăm pentru victorie. Locul doi a fost maximum posibil având în vedere că am plecat de pe locul şase, dar duminică a fost mai bine şi vom continua să luptăm până la final", a declarat el.
În plus, spaniolul susţine că pe parcursul cursei nu a fost interesat de poziţionarea lui Vettel pe circuit, chiar dacă la un moment dat germanul a ajuns foarte aproape."Ne-am concentrat pe cursa noastră.
Toate simulările noastre ne-au oferit posibilitatea de a termina pe cinci sau şase, aşa că nu eram prea optimişti pentru cursă şi, indiferent de ce ar fi făcut Vettel, noi câştigăm 8 său maxim 10 puncte. Aşa că ne-am concentrat pe cursa noastră, iar Vettel a făcut o cursă foarte bună şi a fost capabili să folosească performanţa în unele părţi ale cursei în aer liber, plus ca a fost ajutat şi de cele două Safety car-uri. Nu putem să facem altceva decât să ne concentrăm pe cursa noastră şi, dacă terminăm în faţa lui Vettel în următoarele două curse, poate avem o şansă", a mai precizat el.
Interesant ca dupa ambele SC monoposturile Ferrari sufereau din cauza lipsei de aderenta cateva ture dupa care isi reveneau.
Foarte buna si viteza de varf pe liniile drete. Se poate ceva contrui pe asta ? Poate da sau poate e prea tarziu.
Schumacher nu e istoria Formulei 1. E doar 33% din aceasta :))
Un singur pilot reprezinta 33%. Ce zici?
SC a iesit de pe circuit (a doua oara) in turul42 din 55, adica cu 13 ture in final. Cum au trebuit cateva ture ca sa revina pneurile la temperatura normala la monopost Kimi s-a dus in turul 47 la 3,297 secunde de Alonso cu fastest lap una dupa alta. Abia din turul 48 au inceput fastest lap la Alonso si diferenta a inceput sa se reduca. Poate era posibila si depasirea lui Kmim dar a gresit de doua ori in turul 54 si asa a ramas pe locul Fernando 2.
La ambele intrari ale SC monoposturile Ferrari au avut probleme mari in a tine pneurile in regim optim (de fapt nu au reusit deloc!).