Alonso şi Massa, pregătiţi pentru provocările sezonului 2011
- Printeaza
- Comenteaza
- Trimite pe:
Ferrari a dezvăluit vineri la Maranello noul monopost F150 cu care va concura în sezonul 2011 al Formulei 1 şi cu care echipa îşi propune să cucerească titlul mondial al piloţilor după o pauză de patru ani.
Scuderia mizează în primul rând pe calităţile dublului campion mondial Fernando Alonso ,care consideră că este pregătit să facă faţă noilor provocări generate de schimbarea regulamentului tehnic.
"Sunt foarte motivat şi foarte incitat. 2010 a fost un an incredibil pentru mine, primul an cu Ferrari, în care am descoperit o echipă minunată, un mediu minunat şi foarte pasionant pentru un pilot. Iar 2011 va fi un moment important, cu o nouă provocare, schimbări de regulament şi piloţi care trebuie să se adapteze noului stil de pilotaj şi sistemului KERS. Dar acest moment este rezultatul a multe luni de munca din partea mecanicilor, inginerilor şi oamenilor care lucrează pentru Ferrari şi este important să ne pregătim pentru un nou sezon. Trebuie să ne dedicăm cu adevărat muncii şi sunt pregătiţi să facem faţă provocării", a declarat spaniolul la lansarea noului monopost.
Alonso a dezvelit monopostul F150 alături de coechipierul său Felipe Massa, care vine după un sezon mai puţin reuşit în care nu a obţinut nicio victorie.
Aflat sub presiunea de a obţine rezultate pozitive pentru a demonstra că merită să rămână la Ferrari şi în 2012, brazilianul speră să fie ajutat în misiunea sa de un monopost suficient de competitiv."Este un an foarte important pentru noi şi sunt foarte motivat şi incitat. Am urmărit dezvoltarea monopostului până la prima cursă şi prin urmare abia aştept să încep acest nou an. Sunt multe lucruri de învăţat şi de înţeles cât mai repede posibil, noi reguli pe care trebuie să le luăm în considerare şi acesta este un motiv adiţional pentru a ne dedica. Sunt fericit să pot începe testele în acest an şi sper că acest monopost să trăiască şi să crească cât mai repede posibil", a precizat el.
Via | Ferrari
dacă n-ar fi tătuca Montezemollo in sparele lui nu ia nici locul 3 in clasament chiar cu cea mai bună maşină
cu dezvoltarea monopostului pentru ca lui Ham- ham trebuie sa-i puna niste senzori ca sa stie pe unde sa depaseasca fara sa acroseze parapeti sau alte masini pe pista..Daca ferrari testeaza la toyota meclada sunt la faza de contemplare si de pozitionare a viitoarei gauri in monopost..desi, ar fi una neagra in interiorul castii lui Ham, asa se explica "problemele" pe care le-a avut cu capul in 2010...
ŞI ce-l mai văitau unii pe Alonso când era la McL.... dar câte victorii i-a cedat Alonso lui Hamilton? De câte ori s-a dat la o parte Alonso ca să treacă Ham? N-o fost nici nevoie, Ham era mai mereu in faţă
De căte ori a trebuit însă sacrificat Massa pentru Alonso, ba nu , pardon, pentru echipă?
Dacă la McL Ham a fost ţinut în braţe de Ron, atunci Alonso acum la Ferrari cum este ţinut? Asta înseamnă favorizare. La McLaren a fost doar tratament echitabil situaţie neobişnuită şi nedorită de oameni precum Alonso. De aceea a fugit cu coada între picioare, pe uşa din spate hulind si trăncănind aiurea ....
ps: nu uita pe unde îşi mâna masina Alonso la Monaco, Spa, etc. Si nu uita că poţi compara obiectiv doi piloti abia când sunt în aceeaşi echipă.
si sigur, eu sunt frustrat .... ca Ham a fost mai bun. Daca te minti asa si cu celelalte aspecte .... inteleg de ce nu te-ai spanzurat pana acum.