Alonso şi Massa nu vor participa la audierile FIA
- Printeaza
- Comenteaza
- Trimite pe:
Presa internaţională a relatat la sfârşitul săptămânii trecute ca Fernando Alonso şi Felipe Massa vor participa fizic la audierile programate în 8 septembrie în privinţa ordinelor de echipă pe care le-a instituit Ferrari în cursa de la Hockenheim.
Cu toate acestea, Ferrari a anunţat oficial că cei doi piloţi ai echipei nu vor participa la întrunire, însă aceştia vor putea intra în legătură telefonică cu reprezentaţii Consiliului Mondial în cazul în care va fi nevoie. Absenţa piloţilor poate avea un rol crucial în stabilirea unui verdict din partea FIA, întrucât declaraţiile acestora ar putea influenţa rezultatul întrunirii.
În schimb, Ferrari va fi reprezentată de şeful Stefano Domenicali şi de mai mulţi avocaţi, care îşi vor baza apărarea pe faptul că Scuderia nu a dat explicit ordine de echipa în timpul Marelui Premiu al Germaniei.
Echipa a fost deja amendată cu 100.000 de dolari pentru încălcarea articolului 151c din Regulamentul Sportiv, care se referă la afectarea imaginii Formulei 1, însă se anticipează o pedeapsă diferită pentru ordinele de echipă.
Acestea cad sub incidenţa articolului 39.1 din Regulamentul Sportiv, care stipulează că "ordinele de echipă care influenţează rezultatul cursei sunt interzise".În cel mai rău caz, Ferrari poate pierde cele 43 de puncte câştigate în clasamentul constructorilor, iar Alonso ar putea rămâne fără cele 25 de puncte câştigate în cursă, ceea ce l-ar scoate aproape definitiv din lupta pentru titlul mondial [click aici pentru lista completă a posibilelor sancţiuni]. Chiar dacă se anticipează ca Ferrari va fi pedepsită în clasament, cei mai mulţi jurnalişti considera că Alonso şi Massa îşi vor păstra punctele pe principiul că au acţionat la cerinţele angajatorului lor.
Vă reamintim că Massa i-a cedat victoria lui Alonso în Marele Premiu al Germaniei după ce a primit un mesaj codificat de la boxe din partea inginerului sau Rob Smedley.
Via | Daily Telegraph
desi probabil nu a fost piesa principala nici la Renault in episodul Singapore 2008, nici la Ferrari in episodul Hockenheim 2010 (asta e serial; pazea ca mai urmeaza), a fost mereu acolo unde se fac curse trucate si a fost piesa principala la culegerea laurilor.
Plus cearta cu McLaren, care i se datoreaza aproape in intregime. Acolo a simulat o paranoia, si spun simulat pentru ca Alonso era constient in fiecare clipa de valoarea sa (sub Ham), insa ... opinia publica trebuia sa stie altceva. Era un campionas abia uns pus in situatia nefericita sa se multumeasca doar cu aparente .... aceste aparente trebuiau create - verbal.
Daca ai ceva de spus despre F1 incearca sa-ti amintesti parola, userul ti-l spun eu. Nu ai argumente si/sau destula minte sa combati ce am scris, ti-ai dat ochelarii de intelectual de pe nas si ai imbracat haina de borfas. Buna dimineata ! Asta esti tu de fapt. Si daca tot ti-ai gasit adevarata identitate o sa te tratez in continuare asa cum cersesti. Si cersesti ignoranta.