Alonso şi Massa mai au un singur motor nou pentru ultimele şase curse
- Printeaza
- Comenteaza
- Trimite pe:
Ferrari se apropie vertiginos de momentul în care ambii săi piloţi vor suferi penalizări de câte 10 poziţii pe grila de start, întrucât numărul de motoare disponibile pentru acest final de sezon s-a redus dramatic.
Conform regulamentului sportiv, fiecare pilot poate utiliza opt motoare pe sezon, începând de la al nouălea motor urmând să fie penalizat cu 10 poziţii pe grila de start pentru fiecare unitate suplimentară.
În primele 13 curse ale anului, Fernando Alonso şi Felipe Massa au utilizat câte şapte motoare, ceea ce înseamnă că mai au la dispoziţie o singură unitate nouă pentru ultimele şase Mari Premii. Situaţia este cu atât mai complicată cu cât circuitul de la Monza, gazda Marelui Premiu al Italiei de peste două săptămâni, este recunoscut ca unul dintre cele mai solicitante pentru motoare, din cauza vitezelor maxime atinse pe liniile drepte.
Singura veste bună pentru Ferrari este că în ultima cursa a anului, ce va avea loc în luna noiembrie la Abu Dhabi, Alonso şi Massa vor putea utiliza un motor mai vechi, din setul de opt regulamentare.
Potrivit datelor publicate în raportul tehnic al FIA la finalul cursei de la Spa-Francorchamps, Renault este echipa cu cea mai bună situaţie din acest punct de vedere, întrucât Robert Kubica şi Vitaly Petrov au utilizat numai câte cinci motoare până în prezent.
Toţi ceilalţi piloţi de pe grila de start au folosit câte şase motoare şi mai au alte două unităţi proaspete pentru ultimele şase curse. Singura excepţie este Pedro de la Rosa, care a utilizat în Belgia al nouălea motor furnizat de Ferrari celor de la BMW-Sauber, motiv pentru care a şi fost penalizat cu 10 poziţii pe grila de start.
Via | FIA
Noul lor produs Ferrari 458 Italia ia foc de la cine știe ce... Până la ora aceasta au ars 10 mașini iar oficialii de la Maranello nu au încă un răspuns în ceea ce privește cauza incidentelor.
Singurul raspuns: Trebuie sa stii sa conduci un Ferrari.
Iar echipa care face masinile de strada, nu dezvolta in acelasi loc cu echipa de F1, Scuderia Ferrari, practic sunt 2 echipe, sunt filiale separate. Doar ca Ferrari pune pe masinile de strada tehnologia testata in cursele de F1, ale Scuderiei Ferrari. In schimb, masinile de strada sunt construite diferit decat monoposturile, iar inginerii nu colaboreaza prea mult.
Nu cred ca Ferrari da informatii despre motor. Va face o rocada. Au setat motoarele pentru diferite circuite si acum pe final da maximul din ele... Daca Reb Bull a inceput in forta, cred ca pe final Ferrari si McLaren vor depasi Reb Bull la performanta.
@camil_1 Daca tu crezi ca motorul va fi o problema pentru Ferrari LA EI ACASA, atunci tin sa te anunt ca deja ai pierdut...
@WestMclaren Cine a zis ca nu poate sa le foloseasca? Au la dispozitie 8 motoare care pe parcursul campionatului mondial le pot schimba cum doresc... Alonso la Monaco n-a fortat motorul, Massa n-a facut-o in atatea curse... Cei de la Ferrari au pastrat motoarele si au toate datele in legatura cu motorul, vor stii foarte bine pe circuit sa le foloseasca, cat randament va da si asa mai departe...