Alonso şi Button vor primi penalizări pe grilă la Monza pentru utilizarea celui de-al nouălea motor

de Daniel Popescu
Joi, 03.09.2015
Newsletter Eşti curios de ceea ce se întâmplă în lumea auto? Îţi trimitem ştirile zilei direct pe e-mail.
McLaren a decis să folosească o a nouă unitate de propulsie Honda pentru Fernando Alonso şi Jenson Button, astfel că aceştia vor fi penalizaţi cu cel puţin 10 poziţii pe grila de start de la Monza.

Esential 10 pozitii este penalizarea minima pe care o vor primi Fernando Alonso si Jenson Button in Marele Premiu al Italiei
McLaren este pe punctul de a suporta noi penalizări pe grila de start pentru utilizarea unor motoare suplimentare, de data aceasta pe circuitul de la Monza.

Echipa britanică a decis de comun acord cu partenerii de la Honda ca Fernando Alonso şi Jenson Button să primească o a nouă unitate de propulsie, ceea ce echivalează cu o penalizare de 10 poziţii pe grila de start. În plus, este posibil ca cei doi piloţi să folosească şi alte componente noi pentru unitatea de propulsie pe parcursul weekendului şi, astfel, să primească şi alte penalizări.

Singurul lucru cert este că McLaren nu va apela la strategia folosită în Marele Premiu al Belgiei, când a schimbat de două ori unitatea de propulsie şi numeroase alte componente care au dus la o penalizare cumulată record de 105 poziţii.

Prin această strategie, ambii piloţi McLaren vor avea la dispoziţie câte trei motoare relativ noi pentru ultimele şapte curse.

Echipa îşi pune speranţele în special pentru Marele Premiu al statului Singapore din 20 septembrie, întrucât monopostul se potriveşte configuraţiei circuitului Marina Bay.

Alonso şi Button se vor alătura astfel altor trei piloţi care au fost deja confirmaţi pe lista celor care vor fi penalizaţi în Italia: Daniil Kvyat, Daniel Ricciardo (ambii Red Bull Racing) şi Max Verstappen (Toro Rosso) vor pierde câte 10 poziţii pentru utilizarea unui motor suplimentar.

▶ Lista penalizărilor complete pentru Marele Premiu al Italiei

Via Autosport

Comentarii (11)

  • ovidiu15081982
    fara numar pentru Mclaren !
    14 2
  • frumos, elegant, cat de cat
    8 0
  • Stefan
    ce pacat... deci vor pleca de pe locurile 10 si 11 clar....:))
    10 3
  • Cursa vietii ... again ! :)) De pe 22 ... pe 19 ... daca abandoneaza cineva
    9 7
  • serban
    Este anormală chestia asta și total incorectă ! Sacrifici două, trei curse și ai avantajul a încă două, trei motoare noi față de ceilalți ! Este o lacună uriașă de regulament, pe care cei de la McLaren o speculează din greu și care ar trebui corijată de urgență. Nu că acestora le-ar folosi cine șie ce, și cu zece motoare în plus, tot varză rămân ...
    6 6
  • Mutarea lor este inteligenta dar oricum nu se vor ridica la nivelul asteptarilor. In nici un caz pentru cursa asta si o recunosc si ei. Interesant va fi sa vedem cat va fi acum diferenta fata de Mercedes care vine cu un upgrade major la motor as zice, in conditiile in care au utilizat toate cele 7 token-uri pe care le mai aveau. Si Ferrari a utilizat vreo 3 pentru cursa asta. Poate va fi interesant pana la urma. Pe McLaren astept sa i vad la Singapore unde se tot lauda ca vor face minuni:)
    6 1
  • @serban-desteptarea
    Ce e anormal acolo? Au Mclaren ceva de castigat in clasamentul lui 2015? Ei nu mai conteaza in niciun clasament, deci pot sa aduca cate motoare vor, primesc penalizarea si gata.
    1 2
  • Mclaren Honda lucreaza din greu dar au ratat startul. Posibil sa vina cu o specificatie ceva mai agresiva a motorului pentru finalul de sezon. Am citit in diferite articole cum ca problema lor este legata de puterea sistemului MGU H si de faptul ca nu pot folosi comparativ cu ceilalti motoristi pe timp indelungat puterea acestui sistem. Sasiul este Ok. Fie ca cei mai buna sa castige si anul acesta sunt Mercedes fara doar si poate!
    1 1
  • Serban are perfecta dreptate. Daca ai mai multe motoare poti sa le fortezi mai mult pentru ca nu conteaza daca le scurtezi viata.
    In ultimele curse unele echipe ca Sauber, Force India sau Torro Rosso probabil o sa mearga cu setari conservatoare pentru motoare, nefiind noi si in acelasi timp McLaren poate folosi setari foarte agresive similare calificarilor.
    1 0
  • Mclaren Honda
    Suntem cea mai buna echipa cu cea mai tare masina :))))
    1 1
  • McLaren:.
    "To be clear on our engine plan: Ninth ICEs fitted for FP1; used (in Hungary) engines fitted for FP2. Used (in Spa) engines for Sat/Sun"
    E clar ca strategia lor in 2015 este sa testeze cat mai mult posibil.
    2 0

Adauga un comentariu

Automarket nu este responsabil pentru acuratetea informatiilor din comentariile postate de cititori. Ne rezervam dreptul de a selecta comentariile.
cod
Greu de citit? Regenerare cod
Intrebari & Raspunsuri Close
Inchide notificarea pentru