Alonso şi-ar fi dorit să concureze în era lui Ayrton Senna

de Daniel Popescu
Vineri, 15.05.2015
Newsletter Eşti curios de ceea ce se întâmplă în lumea auto? Îţi trimitem ştirile zilei direct pe e-mail.
Fernando Alonso a dezvăluit că şi-ar fi dorit să concureze în era lui Ayrton Senna datorită motoarelor mai puternice, a pneurilor mai mari şi a absenţei limitărilor în designul monoposturilor.

Monoposturile aveau pneuri mai mari, motoare mai mari şi nu erau prea multe limitări în termeni de creativitate pentru designeri.

Fernando Alonso
Pilot McLaren
Fernando Alonso a concurat recent la volanul unui monopost McLaren MP4/4 ca parte a filmărilor unui clip publicitar care marchează 30 de ani de parteneriat între echipă şi producătorul de ceasuri TAG Heuer.

Dublul campion mondial a fost impresionat de monopostul MP4/4 cu care Ayrton Senna a cucerit primul titlu de campion mondial în 1988 şi a admis că şi-ar fi dorit să concureze în era regretatului pilot brazilian.

"Probabil că da. Monoposturile aveau pneuri mai mari, motoare mai mari şi nu erau prea multe limitări în termeni de creativitate pentru designeri. Acum totul este mult mai stricit. Nu există teste, ci numai simulări, aşa că pe atunci probabil că aveai mai mult timp să te bucuri de Formula 1. Siguranţa era un pic diferită, aşa că este dificil să alegi o eră, dar atât timp cât concurezi împotriva altora şi câştigi, te bucuri", a declarat el.

Alonso a adăugat că nu va uita niciodată experienţa de a concura la volanul unui astfel de monopost şi consideră că a avut parte de o experienţă emoţionantă.

"A fost o zi emoţionantă.

Monopostul este legendar, cel care a dominat cel mai mult Formula 1. Cred că am avut privilegiul de a parcurge opt sau nouă tururi. Chiar dacă nu am forţat până la limită, este ceva ce nu voi uita niciodată. A fost o experienţă minunată", a adăugat el.

Via Autosport

Comentarii (6)

  • vise umede
    10 15
  • asa e cand nu mai contezi in clasament, "ti-ai fi dorit sa". Altadata tot el si fanii lui doreau pneuri degradabile si DRS si Kers pentru ca, cica ar fi fost inteligent si s-ar fi folosit mai bine de ele in curse. Daca avea unu ceva de grait ca asta nu tine de pilotaj so pe el ca nu stie cu ce se mananca F1. Pana la urma se plictiseste si Meccle sa o tot schimbe dupa cum vor Alonso si fanii lui si de pomana
    13 16
  • ce inseamna sa nu mai fii la Ferrari. Doi hateri, un observator si niciun fan
    2 2
  • F1 Vision
    Aveam impresia ca monopostul pilotat de Alonso zilele trecute, avea exact patru roti, o aripa fata, o aripa spate si un "body" care cam semana cu cel folosit de restul echipelor. Asa ca nu prea vad exact, libertatea aia de creativitate pentru ingineri dar deh... ce conteaza. Motoarele folosite in sezonul actual nu-s rele deloc, ce strica este ERS-ul ala si debitul maxim. Sa creasca un pic debitul si sa renunte la ERS si s-ar putea sa fie mai interesante cursele.
    9 6
  • rommy f1
    încă se crede prea bun pt. secolul ăsta?????
    5 5
  • renata
    Nu stiu daca e prea bun sau prea rau pentru secolul asta dar cu siguranta e unul din pilotii care ar facut fata cu brio secolului trecut.
    7 2

Adauga un comentariu

Automarket nu este responsabil pentru acuratetea informatiilor din comentariile postate de cititori. Ne rezervam dreptul de a selecta comentariile.
cod
Greu de citit? Regenerare cod
Intrebari & Raspunsuri Close
Inchide notificarea pentru