Alonso: "Sepang a fost cea mai dificila cursa din cariera"
- Printeaza
- Comenteaza
- Trimite pe:
Plecat doar de pe locul 19 al grilei de start, Fernando Alonso a urcat rapid pana pe locul 9, insa cursa de la Sepang nu a fost una lipsita de probleme pentru dublul campion mondial.
Pilotul Scuderiei Ferrari s-a confruntat cu probleme tehnice la monopostul Ferrari inca din primul tur, intrucat nu putea schimba treapta de viteze, iar in cele din urma a fost nevoit sa abandoneze in penultimul tur dupa ce motorul sau a cedat la capatul unui duel cu Jenson Button pentru locul 8. Spaniolul sustine ca din cauza problemelor tehnice aceasta a fost cea mai dificila cursa din cariera sa, chiar daca a avut un parcurs decent.
"In turul de formare cutia de viteze s-a rupt si nu am avut deloc ambreiaj in timpul cursei, asa ca a trebuit sa franez intr-un mod ciudat. A trebuit sa cobor in prima treapta si apoi sa apas puternic pedala de acceleratie pentru a obtine treapta de viteza potrivita pentru virajul respectiv. Asa ca probabil a fost cea mai dificila cursa din viata mea in termeni de pilotaj, pentru ca a trebuit sa improvizez in fiecare viraj".
"Dar chiar si asa urma sa castigam cateva puncte, ceea ce in cele din urma nu a fost posibil din cauza motorului. Dar daca motorul si cutia de viteze cedeaza, este mai bine sa se intample cand esti pe locul 9 decat cand conduci si pierzi 25 de puncte", a declarat Alonso pentru o televiziune din Spania.
Ibericul a facut indirect referire la situatia lui Sebastian Vettel, care a ratat victoria in primele doua curse ale anului in urma unor defectiuni tehnice la monopostul Red Bull RB6.
Via | Reuters
Oare unde e renumita fiabilitate FIAT? (multe rasete!!!) Se vorbea ca e cel mai fiabil monopost. Posibil ca au gresit numaratoarea tururilor parcurse, daca faceau in antrenamente mai putine tururi reuseau sa termine cursa (sare pe rana!) Sariti Fiatistilor cu voturile negative! (ras diabolic)
Si (sic!) eu nu imi doresc nici una dintre cele 2 echipe (Ferrari si McLaren -le-am scris in ordine alfabetica) pe primul loc. Va fi interesant cum vor gestiona problema motoarelor pentru ca sezonul e destul de lung.
Kimi al tau s-a clasat foarte bine in CM de raliuri, in fata altor piloti ce se antreneaza de cand se stiu pentru raliuri. Ce pilot de F1 mai poate face asta ? Sau ce pilot de raliuri s-ar descurca bine si in F1 ?
A incercat Sebastien in F1 - timpii nu-l recomanda.
A incercat Rossi in CM de raliuri si in F1 - timpii nu-l recomanda.
Stilul lui Kimi de pilotaj se preteaza foarte bine in conditii diverse. Este poate cel mai complet pilot din lume. N-a avut nevoie nici de 30 de curse de monopost ca sa vina in F1 si sa-l bata pe Hakkinen, care era la McLaren, pe o masina mai buna. Poate fi foarte rapid cu putin antrenament. Este cu adevarat un talent natural.
@f1-zone, limbajul tau e condimentat cu cuvinte cumva in afara "zonei F1", si tradeaza o anumita teama specifica varstei; ma bucur ca te bucuri de ale altora, ca de ale tale foarte curand nu va mai fi cazul.
n-ai nimerit-o. Stai rau de tot la capitolul deductie. Mai bine nu incercai. Recomand sa pierzi vremea pe un forum specializat in probleme ce te preocupa. Desele referiri la o alta zona decat cea F1 tradeaza asta. Daca taceai, filozof ramaneai.
am ajustat singurul lucru ce trebuia ajustat. Sa vezi cu cine conversezi. Sa nu mai postezi aiurea. Sa te ajute la deductia de care vorbeam. Hai ca aici nu mai poti da vina pe varsta.( Elemente ajutatoare: || echivalent cu "sau").
Vorba poetului, erai (probabil) pe cand nu te laudai. Azi te lauzi si nu esti ... Cand incepi sa bati prea tare moneda pe un subiect inseamna ca vrei sa compensezi din vorbe. Vestea proasta este ca nu.. se compenseaza astfel, nu se compenseaza nicicum. Asa ca rezuma-te la F1. Daca ai ceva de spus in legatura cu F1.
-voi chiar n-aveti treaba cu F1. Denigrati in stanga si indreapta, piloti, echipe, useri, apoi veniti cu ineptii beletristice si polemici care n-au legatura cu formula 1!! N-aveti mess?
http://www.youtube.com/watch?v=ZB5wvohMfV4
In zona apexului era nevoie de o acelerare scurta, falsa, pentru a putea alege "viteza" corecta - lucru care determina o pirdere de timp si facea imposibila o iesire buna din curba.
Sa faci treaba asta 50+ tururi de 4-5 ori pe tur si sa scoti timp mai bun decat Massa arata cine-i "taticul" intr-ale pilotajului la Ferrari.
Din film se observa o buna viteza de top a Ferrariului comparat cu Mclaren-ul, probabil folosind tot ce putea da motorul respectiv (well.... si-a dat si duhul...)