Fernando Alonso a părăsit Formula 1 la sfârșitul sezonului 2018, iar de atunci a continuat să concureze în special în Campionatul Mondial de Anduranță.
Pilotul spaniol nu a exclus însă o revenire în Marele Circ, iar acum tatonează deja terenul pentru sezonul 2021, atunci când va fi introdus un nou regulament tehnic.
"Nu cred că vârsta va fi o problemă. Fără realimentări, aceste monoposturi nu sunt atât de solicitante. În cursă concurezi cu 7-8 secunde mai lent decât în calificări, iar noile pneuri cu jante de 18 inch vor schimba modul în care se comportă monopostul pentru toată lumea", a declarat el citat de publicația Autosport.
Deși anul trecut a câștigat titlul în Campionatul Mondial de Anduranța alături de Toyota, Alonso consideră că vitrina sa de trofee merită să aibă un nou trofeu de Formula 1, mai ales că cele două titluri mondiale din competiție au fost obținute în 2005 și 2006.
"Oamenii cred că merit mai mult decât am obținut în ultimii ani.
La muzeul meu sunt multe vitrine cu trofee, dar nimic recent, iar asta este puțin ciudat. Singura problemă este că unele echipe ar putea interpreta regulile diferit. Te poți alătura unei echipe care câștigă acum, dar dacă ei fac o greșeală cu regulamentele, oamenii vor spune că am făcut din nou o alegere greșită?", se întreabă el.Via Autosport
https://www.youtube.com/watch?v=X5BPkthF1qY
https://www.youtube.com/watch?v=qyYOJnMpK6U
TLDR: Titanul este abandonat pe pista (lol) in urma pustiului care l-a si batut in clasamentul final
Nu cred ca va incerca macar sa revina pentru ca Alonso stie foarte bine ca lucrurile stau asa cum le-am prezentat eu mai devreme.
Schumacher nu a revenit ca se credea zeu. El stia foarte bine ca nu mai poate fi in forma din anii 90 - 00. Dar hai sa ne uitam mai bine. Era vorba de echipa care castigase lejer (Brown GP) si era un coechipier despre a carui valoare inca nu se stia prea bine, poate ca nu era valoros. In aceste conditii mai lua titluri. Numai ca fosta echipa Brown Gp a luat-o la vale iar Rosberg era un pilot de valoare pe care nu il bati la batranete chiar daca esti Schumacher. Am avertizat lucrul asta atunci, gusterii mi-au sarit in cap dar am avut dreptate. Va spun acelasi lucru despre Alonso si atentie, Alonso nici macar nu a fost vreodata de calibrul lui Schumacher...
Tocmai bade, stai acasa!
Nu e nimic ciudat, asta e realitatea, daca ti se pare ciudata, tu esti pe contrasens.
Părerea mea este că ar trebui să îmbătrânească frumos, ferit de vise erotice, undeva departe de F1, poate Indy, oricum, ceva mai potrivit vârstei pe care o are. Nu cred că ar vrea să devină un al doilea Kimi, după cum nu cred că F1 ar putea deveni un cimitir al elefanților.
Poate ar trebui să analizeze mai atent eșecul penibil al revenirii unor Schumi, sau Kubica, și să se ferească de o cădere în ridicol. La fel cum ar trebui să o facă și fanii lui.
Una peste alta, Alonso este unul din marii campioni ai ultimelor decenii. Indiferent ce spun haterii. Aia e alta treaba. Alonso intr-o masina de top. Atat. Caz in care Hamilton nu va fi foarte relaxat. Spectacolul va fi garantat. Frumos ar fi sa-i vedem la Mercedes pe ambii.
Amice, nimeni nu contesta valoarea lui Alonso si chiar nu stiu de ce legati mereu orice contestare, de valoarea tipului. Eu spun doar ca i-a trecut vremea. Parerea mea.
Te asigur ca am vazut mai multa F1 decat tine, nu sunt fan proaspat, sau de conjuctura. Ma faci sa zambesc cand afirmi ca un pusti iese in evidenta daca performeaza pe o masina de pluton ! Exemple ? Nu ai, ca nu exista, cazuri izolate gen Senna in Monacu 1984, sau Schumi in Spania 1996, sunt o rara avis, o cursa, maxim doua pe sezon si atat.
Max este copilul preferat ? Fara suparare amice, toti au fost copiii preferati la timpul lor, inclusiv Alonso la Renault, Ferrari si a doua descalecare la McLaren ! Si pentru ca a fost copil preferat, nici coechipieri prea puternici nu i-au fost adusi. Iar cand a avut, a devenit singurul dublu campion, in exercitiu, umilit de un cvasi-debutant !
Ca daca ar avea acum o masina performanta, ar scoate nu stiu ce rezultate. Nu vom sti niciodata asta, pentru ca nu va mai avea niciodata o masina performanta, comportamentul mizerabil pe care l-a avut pe oriunde a trecut, i se intoarce acum ca un pumn in fata ! Ai vazut ca pana si Honda i-a refuzat motorizarea pentru Indianapolis ? Ai vazut ca pana si McLaren a pus punct colaborarii cu el ? Pai ce sa-i faci, l-au preferat pe Norris, cel mai slab decat sainz ...
Concluzia mea, a fost bun la timpul lui, dar acum ar trebui sa-si vada linistit de pensie, prin WEC poate.
Pai baiatu', daca tu te duci la alta echipa doar pe schimbare de regulament ... De ce nu te-ai dus la Mercedes in 2016 cand te-au ofertat, ca atunsi stiai sigur ca Mercedes e cea mai buna? Aud?
Anul urmator Ferrari a venit pe 2 doar pentru ca a decazut McLaren. Ferrari mai remediase din probleme dar problema pneurilor ramanea. Din nou Renault castiga la constructori, asta in conditiile in care Fisichella era foarte slab...
A avut noroc Alonso asa cum a avut si Vettel. A prins masina de titlu cand altii aveau probleme. Ca si Vettel a fost batut imediat dupa asta cand a schimbat coechipierul ...
In schimb Schumacher batea pe pista, la timpi pe tur nu la pomanagism Williamsurile lui Senna si Hill, cand coechipierii lui erau pe nicaieri. Schumacher castiga campionatul la piloti cand Williams lua titlul la constructori. Sa compari asta cu pomana lui Alonso e ridicol.
Kimi a luat titlul cu un monopost inferior, dar asta doar datorita faptului ca Ferrari a mers pe un singur pilot pe final pe cand la McLaren pilotii s-au luptat pana la final.
Hamilton a luat titlul cu un monopost inferior, multumita lui Briatore si Alonso, deci si titlul asta tot de conjunctura ca si anul precedent.
Odata ce iesi din circuit, greu sa revii in top, mai ales cand nu ai fost cel mai bun.( chiar nu poti spune ca din 2007 pana in 2014 nu ai avut masini bune, nu cele mai bune, dar bune)
Amintiti-va de M. Schumacher , dupa ce a revenit in 2010 a mai obtinut un podium in 2 ani, Formula 1 e cu totul altceva fata de seriile de turisme, chiar si prototipuri de performanta.
Iar debitezi tampenii . Nu mai zic nimic de Alonso , ca oricum nu o scot la capat cu tine. Fisichella a fost un pilot bun. A fost in fata lui Wurz la Benneton , a castigat cu Jordan cursa haotica din Brazilia ( 2003 ) , a invins si la Renault. Un pilot de coada plutonului , a fost Badoer in 2009 , Yuji Ide sau Pedro Diniz ( exemple aleatorii ). Da' nu poti spune de Fisichella lucrul asta . Cat despre Schumacher , iar bati campii. Germanul cat a trait Senna ( inclusiv cele 3 curse de la Williams ) , nu a obtinut vreun pole. Titlul din 94' l-a castigat cu complicitatea FIA , plus incidentul cu Hill de la Adelaide . In 95 si Herbert a castigat 2 curse cu Benneton , un pilot mult sub Schumacher , care a luat titlul in anul respectiv , iar echipa a fost campioana la constructori. In rest , ce a facut Briatore in Singapore , a fost o manevra de cea mai joasa speta. Dar eu cred ca , Massa a pierdut titlul in Ungaria , cand a abandonat cu 2 tururi inainte de final. Schumacher daca era si in 2006 , cel mai bun pilot din lume ar fi ramas si in 2007 la Ferrari. Doar ca nou venitul la echipa italiana , Kimi Raikkonen , nu ar fi acceptat pe vremea aia sa fie pilot secund , cum facea neamtul cu fiecare coechipier pe care il avea in F1.
Schumacher a plecat dupa 2006 ca i-a fost frica de Kimi. Stia ca e batran si ca se poate intampla asta, Kimi era foarte in forma atunci. Dar cred ca s-ar fi impus totusi Schumacher daca ramanea.