Alonso: "Nu suntem atât de rapizi pe cât am vrea"

de Daniel Popescu
Vineri, 11.10.2013
Newsletter Eşti curios de ceea ce se întâmplă în lumea auto? Îţi trimitem ştirile zilei direct pe e-mail.
Fernando Alonso a admis că Ferrari nu deţine încă un monopost suficient de rapid, însă directorul tehnic Pat Fry pregăteşte îmbunătăţiri pentru calificări şi cursă.

Nu am fost atât de competitivi pe cât ne doream să fim, iar acum trebuie să îmbunătăţim prin aplicarea unor schimbări pe care le avem deja în minte.

Fernando Alonso
Pilot Ferrari
Fernando Alonso a respectat tradiţia şi în antrenamentele de la Suzuka, fiind cu aproximativ o secundă mai lent decât liderul în ambele sesiuni de vineri.

De altfel, spaniolul admite că monopostul nu este încă suficient de rapid, însă a minimalizat efectul greşelii de pilotaj în urma căreia a pierdut controlul monopostului.

"Nu am fost atât de competitivi pe cât ne doream să fim, iar acum trebuie să îmbunătăţim prin aplicarea unor schimbări pe care le avem deja în minte. Din fericire, când am pierdut controlul volanului nu am distrus pneurile, am putut face un stint lung, chiar dacă am pierdut câteva zecimi din primul tur. Sperăm să avem un tur curat mâine şi să fim în faţa unor monoposturi precum Toro Rosso şi McLaren, pe care nu le putem avea în faţa noastră, aşa cum s-a întâmplat astăzi", a precizat spaniolul.

Directorul tehnic Pat Fry a dezvaluit că echipa pregăteşte câteva schimbări pentru această seară cu scopul de a îmbunătăţi monopostul în perspectiva calificărilor şi a cursei.

"Trebuie să fim precauţi, să încercăm să reducem diferenţa de cei mai apropiaţi rivali fără să-i subestimăm pe cei din spate.

În această seară vom acorda maximă atenţie tuturor datelor pe care le-am obţinut şi vom evalua toate posibilităţile pentru a îmbunătăţi. Pentru a aborda ceea ce este un circuit dificil pentru piloţi şi ingineri, este cu siguranţă vital să avem un monopost cât mai echilibrat", a precizat britanicul.

Via ESPNF1

Comentarii (6)

  • De cand este asta (Pat Fry ) la Ferrai numai bombe are in cap. Pacat ca F1 a ajuns doar o afacere.
    4 1
  • "Ferrari"
    2 2
  • Asta o stie orice Dorel, necunoscator de F1. 118 la constructori si 77 la pilotii nr. 1 inseamna ceva diferenta.
    Parerea mea: schimbati-va psihologul, concediati-l pe Domenicalli, out cu Alonso si aduceti-l pe Hulk langa Kimi.
    Cam radical, ce e drept :)
    7 14
  • @Octav1
    Da nu mai bine te numesc pe tine, presedinte, sef de echipa, pilot de teste, pilot numarul unu si pilot numaru doi dar si mecanicul care schimba cauciucurile in timpul fiecarei curse.......

    P.S. Cum le mai stiu romanasii noastre pe toate..... paote de aia nimic nu are calitate din ce iese din mainile lor.....
    13 6
  • chiar nu poate scoate macar un loc in a doua linie?
    0 0
  • @@Octav1:nu imi doresc nici unul dintre posturile mentionate de tine, nu am aptitudinile necesare, dar...
    Incearca sa intelegi ca vorbim de Ferrari, echipa cu cele mai multe titluri mondiale, cele mai multe titluri la piloti, cele mai multe victorii "de etapa", cea mai veche echipa si pot continua!
    O echipa care acum este pe nicaieri; chiar daca se bate la titlu cu Red Bull de 3 ani, se bate degeaba. In afara de declaratii, nu se prea intampla nimic.
    De exemplu, declaratia lui Alonso de mai sus: nu suntem atât de rapizi pe cât am vrea. Nu sunt cei mai rapizi cam de la inceputul sezonului, insa ar cam trebui sa faca ceva, ca timpul trece. Au pierdut si sezonul asta.
    Nu exista notiunea de unitate, de echipa, fiecare are interesul lui, fiecare declara cam ce crede de cuviinta si apoi apare si spune ca presa a rupt din context.
    Am fost fan Ferrari intre 1992-2008, acum ma uit pentru spectacol, pentru ca F1 a devenit orice, dar numai o competitie nu.
    SPor!
    0 1

Adauga un comentariu

Automarket nu este responsabil pentru acuratetea informatiilor din comentariile postate de cititori. Ne rezervam dreptul de a selecta comentariile.
cod
Greu de citit? Regenerare cod
Intrebari & Raspunsuri Close
Inchide notificarea pentru