Alonso nu regretă depăşirea lui Kubica de la Silverstone
- Printeaza
- Comenteaza
- Trimite pe:
Fernando Alonso concura pe locul patru în Marele Premiu al Marii Britanii în momentul în care a primit o penalizare de tip drive-through. Pilotul Scuderiei Ferrari a fost penalizat pentru depăşirea lui Robert Kubica prin tăierea unei şicane cu câteva tururi în urmă şi a terminat în cele din urmă doar pe locul 14.
Totuşi, acesta afirmă că nu avea altă soluţie în momentul respectiv, întrucât nu avea pe unde să treacă, motiv pentru care nu consideră că a greşit.
"Cred că am făcut ce a trebuit să fac şi nu aş schimba nimic. Vor fi multe opinii din partea oamenilor care se uita la TV în timp ce beau o bere, spunând că ar fi trebuit să-l las imediat pe Kubica să treacă când de fapt nu puteam face nimic. Dacă acolo ar fi fost un zid în loc de iarbă aş fi avut accident şi cel mai probabil l-ar fi penalizat pe Kubica. Aşa că depinde de modul de abordare. Am crezut că a fost bine. Au trecut câteva tururi şi nu au fost informaţii. Dacă am fi vrut să-l lăsăm pe Kubica să treacă nu am fi putut schimba nimic, pentru că deja abandonase", a declarat Alonso pentru jurnaliştii spanioli prezenţi în paddock-ul de la Silverstone.
Alonso s-a confruntat cu o nouă controversă în privinţa deciziilor comisarilor de cursă după experienţa de la Valencia, însă nu crede că aceştia au ceva împotriva sa.
"Criteriul este acelaşi pentru toată lumea.
Comisarii analizează atent toate incidentele unei curse şi întotdeauna iau decizia pe care o considera corecta", a mai precizat el. .Ferrari nu a câştigat niciun punct în ultimele două curse, însă Alonso este mulţumit de performanţele monopostului şi rămâne încrezător în şansele sale la titlul mondial.
"47 de puncte par multe, dar noi nu privim lucrurile aşa. Pe de altă parte, înainte de a veni la Silverstone am crezut că pot lupta pentru titlu, dar trebuia să confirmăm ca monopostul are performante bune pe acest circuit. Iar acum, după Silverstone, exceptând punctele pe care le-am pierdut, monopostul zbura în cursă şi cred că putem câştiga titlul mai mult decât credeam înainte", a mai precizat el.
Via | Autosport
Iti bati joc de sponsori,echipa, F1, fani F1 in general si fanii tai.
Asta zic si eu =))))))))))))))))))))))))))
Eu?! Nu.....:))))))))
""in opinia mea e un om de 2 bani :)" (poate de 2 titluri) :P
Deci daca ele cred ca au dreptate, oricum nu exista nici un argument prin care sa le combateti.
Pur si simplu au o idee fixa in cap si nimic mai mult.
Va prindeti de restul, daca citit comentariile.
In cele 5 comentarii postate la victoria lui Webber, anumite persoane s-au contrazis de 4 ori, iar la postarile de mai sus, s-au mai contrazis de 2 ori.
Deci... ignore si lasati-le in pace.
Intr-o zi o sa radem oricum de prostiile scrise de toti (eu sunt primul care scrie oricum de dragul de a trece timpul) dar este bine ca ne distram :)
Totusi, la Ferrari problema este Domenicalli care a gresit rau de tot.
Practic pierderea titlului din 2008 este mai mult vina lui decat a pilotilor, prostiile facut in 2009 sunt mai mult vina lui dar in 2010, se pare ca vrea sa recupereze. Pacat pentru ca masina are potential dar se pare ca nu stie sa discute cu pilotii. Vad ca si Horner are exact aceasi problema si de aici... apar problemele. La McLaren exista deja un pilot nr.1 si celalalt stie cum sta treaba, la Ferrari si Red Bull inca nu se stie. Evident totul se poate rezolva cu o simpla discutie amicala. Sa vedem cum se vor descurca echipele pe viitor, pentru ca repet.... problema nu este masina ci strategia curselor sau managementul curselor daca vreti.
Totusi eu ma mir ca acesti comisari nu i-au dat 10s la boxe lui Alonso, pentru ca asa ma asteptam. Exista multe reglementari in Formula 1 dar de cateva curse numai unii sunt penalizati. Si asta mai ales daca imi aduc aminte de celebrul scandal de la cursa Spa 2008 la care mama ce injuraturi mi-am luat de la fanii McLaren care vezi Doamne, o caracatita le-a spus lor ca penalizarea a fost incorecta (nu caracatitul Paul :))), alta caracatita... poate o femela cine stie P).
Dar va repet, prostia este a voastra. Ignorati ce spun fanii McLaren (saracii au probleme de mult cu scleroza si probabil multi sufera de diferte probleme psihice), ignorati ce spun si fetele astea care viseaza ca intr-o zi anumiti piloti le vor face fericite. Se plictisesc si ele acasa, singure si in timpul liber se viseaza in compania acestor piloti (sau avocatii lor ma rog... era un comentariu pe tema asta, acum ceva timp :P).
Este bine sa intelegi sincer odata... "NU VA PUNETI CU PROSTII". Nu exista nimic mai periculos decat prostia umana in universul nostru... si daca nu stiati... "Orice spui poate si va fi folosit impotriva ta" ---> asta este un drept :)
Oricum masina evolueaza, incepe si echipa sa aiba incredere in dezvoltari si asta este ceea ce conteaza. Dupa plecarea unui pilot care pilota doar de amorul artei, macar inlocuitorul lui se lupta si motiveaza echipa tehnica iar asta conteaza. Nu se pot intampla minuni intr-un sezon dar comparativ cu 2009, 2010 este pur si simplu senzational. Sper sa ca final totusi sa ne aflam pe prima pozitie in cel rau caz pe a doua pozitie in ambele campionate. Deci tot raul spre bine.
M-am prapadit de ras, evident la faza cu zburatul in cursa. Cum poti sa afrimi asa ceva cand sti ca RBR iti da fum clar si doar faptul ca trage ca nebunu(vedeti desele greseli de anul asta) de masina Ferrari, il face sa fie apropiat de "actuala" masina McLaren.
Zic actuala si ma refer la masina McLaren de pana mai ieri, intrucat din Germania, McLaren chiar le va da fum rau de tot, dupa ce vor seta masina corespunzator ca urmare a upgrade-urilor pregatite inca de cursa trecuta.
Chiar daca Lewis este mai tanar decat ALonso, a fost si inca mai este copil, este mult mai copt decat acesta.
Lewis tot timpul a fost impresionat de masina RBR, de ritmul acestora, inclusiv la interviul acordat catre BBC in ziua de ieri, era foarte impresionat de ritmul lui Weber si niciodata, anul asta n-a zis ca masina McLaren zboara, tot timpul s-a limitat a afirma ca trebuie sa continue dezvoltarea agresiva, pentru a-i prinde si depasi pe cei de la RBR.
Pe langa toata fazele pe care le-a facut la aceasta ultima cursa, tot continua sa impresioneze prin frustrare, ingamfare.
Evident ca este talentat, dar anul asta, daca n-a avut cea mai buna masina, dinpotriva, a avut si are partea de o concurenta acerba din toate punctele de vedere, plus faptul ca are un salariu foarte mare pe care trebuie sa-l justifice, are pe Santander cu banii in spate pe care trebuie sa-l onoreze, plus ca a promis celor de la Ferrari ca va lua titlul anu acesta. Toate acestea, pe langa multe altele, il fac asa nervos....
"Este bine sa intelegi sincer odata... "NU VA PUNETI CU PROSTII". Nu exista nimic mai periculos decat prostia umana in universul nostru... si daca nu stiati... "Orice spui poate si va fi folosit impotriva ta" ---> asta este un drept"
Adevarat graiesti!
@ala rau - sunt maestra :)) pot fi tinta oricui... but who cares? Atata timp cat am audienta, inseamna ca inca nu mi-am pierdut abilitatile:)
-ratarea completa a startului
-incercarea de depasire lui Massa si acrosarea acestuia in conditiile in care Massa era un pilot de depasit lejer..Putem spune ca Alonso fi pierdut timp pretios in spatele lui Massa dar Alonso a fost tinut mult timp de catre Kubica si Rosberg pe care nu i-a putut depasi ..pe kubica l-a depasit dar stim cum..
-scurt-circuitarea sicanei cand l-a depasit pe Kubica..De aproape 1 an Fia a atras atentia pilotilor ca orice incercare de a taia sicana se va pedepsi.La experienta lui Alonso acesta trebuia sa cunoasca lucrul acesta..In cazul acesta vina este si a echipei care nu l-a sfatuit sa cedeze inapoi pozitia
_duelul cu Liuzzi ptr. o pozitie care nu aducea niciun punct s si la 3 tururi de finalul cursei cand Alonso si-a ciupit pneul si a fost silit sa intre la boxe .
Prea multe greseli intr-o cursa si ce este foarte grav este ca Alonso prin declaratiile sale nici macar nu si-a facut autocritica
asta puteti citi aici :http://www.f1technical.net/news/15129 referitor la ce este in discutie.
Si cand va ganditi ca nu e scris de spanioli sau italieni.
Eu m-am asteptat la o pedeapsa asa ca un mesaj pentru Alonso sa nu se puna cu Stewarzi ca ei este stapanii circuitelor.