- Home
- ŞTIRI
- TEST DRIVE
-
Maşini noi
- Topul celor mai economice mașini de oraș
- Cele rapide masini sub 30000 euro
- Topul mașinilor cu cele mai mari consumuri
- Top mașini diesel cu un consum incredibil de mic
- Topul mașinilor de oraș cu cel mai mare portbagaj
- Top SUV-uri cu cel mai mare portbagaj
- Cele mai mici mașini disponibile pe piața din România
- Cele mai mari mașini disponibile pe piața din România
- Cele mai scumpe mașini disponibile la vânzare în România
- Cele mai ieftine mașini din România
- Cele mai ieftine SUV-uri mici din România
- Topul mașinilor electrice cu cele mai mari baterii disponibile la noi în țară
- Cele mai scumpe mașini electrice disponibile în România
- Cele mai ieftine mașini electrice disponibile în România
- RETRO
- Login
Alonso nu asteapta minuni de la Renault
Publicat Marti, 25.03.2008
- Printeaza
- Comenteaza
-
Trimite pe:
Dublul campion mondial s-a bucurat de un debut promitator in Australia, reusind sa termine pe locul 4, in timp ce la Sepang s-a multumit cu ultimul punct pus in joc. Totusi, spaniolul sustine ca se astepta la un astfel de rezultat, dupa ce Massa a fost singurul pilot de la o echipa de top care a abandonat.
"A fost, mai mult sau mai putin, asa cum ne-am asteptat", a declarat Alonso pentru AS. "Stiam ca va fi dificil sa terminam in primii 8 si daca Massa nu ar fi abandonat nu am fi reusit, aceasta este realitatea si nu sunt deloc surprins. Intr-o cursa normala, fara abandonuri, am fost pe 9 in calificari si pe 8 in cursa. Exact cum ne asteptam".
Alonso spune ca se va obisnui cu aceasta situatie, intrucat nu se asteapta la o crestere de performanta peste noapte a echipei sale. "La Barcelona vom avea ceva imbunatatiri pentru masina, dar acest lucru este valabil si pentru celelalte echipe, astfel ca totul va ramane la fel, mai mult sau mai putin. Vedem asta in fiecare an. Masinile care castiga primele 2-3 curse ramana in frunte.
Adauga un comentariu
Trimite-ne mesajul tău
O parte din victorii cred ca au fost datorita folosirii pneurilor Michelin. Acest constructor de pneuri care echipa masinile si in cursele de anduranta, avea o experienta mult mai mare decat avea Bridgestone. Asa s-a explicat cum putea sa fie foarte rapida o masina Renault fata de un Ferrari.
Nu putem spune ca Alonso era mai bun decat Schumacher in acei ani, dar au avut "avantaje" pe schimbarile de regulament petrecute in acei ani.
Asa cum Renault a avut probleme mari anul trecut cu pneurile Bridgestone, deoarece masinile erau setate pe altfel de pneuri.
Asa cum cred ca vor fi probleme si cu alte echipe peste 1-2 ani cu noile modificari ale regulamentului.