Ulterior, spaniolul a progresat pe locul patru după excluderea lui Daniel Ricciardo, însă a admis la final că nu poate fi mulţumit de performanţa înregistrată.
"Nu suntem mulţumiţi de performanţa înregistrată duminică, trebuie să îmbunătăţim. Nu am fost capabil să lupt cu McLaren pentru podium, Kimi Raikkonen a pilotat între cele două monoposturi Toro Rosso, iar el a câştigat aici cu 12 luni în urmă. Dar pe de altă parte a fost doar prima cursă. Există motive de îngrijorare, dar vestea bună este că am terminat cursa. Ferrari.
Opririle la boxe au fost foarte bune şi l-am depăşit pe Hulkenberg. Trebuie să continuăm să câştigăm puncte până când vom fi un pic mai rapizi", a declarat pilotul Scuderiei Coechipierul său Kimi Raikkonen a terminat în cele din urmă pe locul şapte după excluderea lui Ricciardo, însă a avut numeroase momente de ezitare pe parcursul cursei şi a fost depăşit inclusiv de Valtteri Bottas după o scurtă ieşire în decor. Finlandezul afirmă că problemele au apărut din cauza degradării pneurilor."Frânele sunt bune, dar pneurile de pe puntea faţă s-au degradat şi nu am avut aderenţă. Aceasta este principala problemă, dar este vorba mai degrabă de o combinaţie de factori. Nu este uşor, dar sunt sigur că vom găsi o soluţie la un moment dat. Vom munci până când vom remedia problema.
Nu-mi pasă dacă durează o săptămână sau o lună. Aşa se întâmplă uneori", a adăugat el.
Ar fi o minune ca prin China sa vad ca monopostul Ferrari e cel mai tare din parcare. Au multe inovatii, sper sa reuseasca sa le inteleaga ssi mai ales cum sa le foloseasca pentru a da randament maxim.
"Nu-mi pasa daca dureaza o saptamana sau o luna". Bine, mai Kimisor, sper sa nu dureze un an. Sa ne spui in noiembrie ca nu-ti pasa ca Ferrari e pe 5 la constructori, ca atunci tu si Fernandel zburati amandoi in bratele mamelor voastre(ca sa nu ma exprim vulgar).
Forza Ferrari!
despre RBR se pare ca ulciorul se cam sparge acum si nu le mai este permis sa faca tot felul de interpretari proprii ale regulamentului asa ca vor trebui sa traga ponoasele ce sa-i faci furi cat furi dar cand te prinde trebuie sa platesti, eu zic ca la RBR mai este mult de minca si vor mai avea inca destule probleme de fiabilitate daca ;e rezolva se pare ca trebuie luati serios in calcul mai este o necunoscuta: in ce forma este vettel si daca va fii la fel de norocos ca pana acum dar asta timpul ne-o va arata
strigator la cer este faptul ca, cu o gramada de bani si ingineri de top, cum s*la lui Hactor nu sunt in stare sa faca o masina competitiva zici ca nu vor sa castige campionatul ...
nu stiu ce face di Monte si Domenicali dar dupa plecarea lui Todt/Brawn, toata echipa s-a dus pe p...
bravo mercedes
Problemele au aparut dupa al doilea schimb. In turul 40, cu pneurile din al doilea schimb, lui Kimi nu ii iesea franarea, si distanta fata de Alonso crescuse la 17 sec. Practic se chinuia cu setul acesta de pneuri, daca as carcotas as zice ca i le-a dat Alonso cu slanina :), ca de, important e sa te impui in prima parte a campionatului, restul vine de la sine, sau ma rog, de la echipa