Chiar dacă a terminat pe locul doi în Australia şi lupta pentru podium în Malaysia înainte să abandoneze din cauza unei greşeli personale, spaniolul rămâne precaut în privinţa şanselor la titlu şi crede că există patru echipe care pot câştiga trofeul suprem în acest sezon.
"Cred că în acest moment Ferrari, Lotus, Red Bull şi Mercedes sunt foarte apropiate. Lupta este foarte echilibrată şi campionatul este deschis. Poate trebuie să aşteptăm până la pauză de vară pentru a vedea cu adevărat care sunt candidaţii la titlu. Sper să fim în acel grup la sfârşitul verii şi sper că şi Felipe Massa să fie în acest grup, pentru că asta ar însemna că monopostul merge bine. Dar nu văd pe nimeni care să aibă un avantaj clar", a declarat el.
În plus, dublul campion mondial avertizează că monopostul Ferrari nu este încă suficient de rapid pe un singur tur de circuit.
"Echipa a făcut un pas înainte, dar sâmbătă nu avem un ritm atât de bun precum Red Bull sau Mercedes. Cei de la Lotus au un ritm de cursă foarte bun, iar noi avem de asemenea rezultate bune duminică şi trebuie să ne folosim de asta", a adăugat el.
În startul cursei de la Shanghai, Ferrari a dat semne că poate termina pe podium şi cu Massa, care a avut un start excelent şi a urcat pe locul doi. Totuşi, după trecerea pe pneurile medium, brazilianul a rămas blocat în pluton şi a terminat doar al şaselea.
"Este dificil să înţeleg exact ce s-a întâmplat, pentru că startul a fost foarte bun.
La primul pitstop am pus pneurile medium şi după câteva tururi cele frontale au început să se degradeze. De aceea, am pierdut teren în faţa altor monoposturi, probabil din cauza condiţiilor pistei şi a stilului meu de pilotaj. M-am simţit confortabil cu aceste pneuri tot weekendul, dar în cursă toate încercările de a le păstra intacte au fost fără folos", a explicat el.
aceasta zicea ca " NU M-am simţit confortabil cu aceste pneuri tot weekendul, dar în cursă toate încercările de a le păstra intacte au fost fără folos"
"The Red Bull team has been fined 5000 euros for the unsafe release of Mark Webber during the Chinese Grand Prix"- pentru faptul ca isi batjocoresc in asa hal pilotul primesc o amenda de doar 5000 tinand cont de cati bani au energizantele. Zici ca-i mangaie si-i rasfata astia de la FIA. Lui Vettel ii asigura un pit stop in timp record de 2.05sec iar lui Webber un pneu prins in ac de gamalie.
si iarna nu-i ca vara, este?