Alonso: "Locul nouă reflectă realitatea, dar vin vremuri grele în Bahrain"
- Printeaza
- Comenteaza
- Trimite pe:
Fernando Alonso considera că locul nouă obţinut în Marele Premiu al Chinei reflecta adevărată performanţă a monopostului Ferrari în acest debut de sezon.
Cu toate acestea, spaniolul crede că, în absenţa traficului, ar fi avut oportunitatea să ocupe locul şase la finalul cursei de duminică.
"Probabil că aceasta este o poziţie mai realistă decât cea pe care am văzut-o în Australia şi, mai ales, în Malaysia. Dar sunt convins că într-o cursă fără trafic sau cu spaţiu liber în faţă monopostul ar fi fost mai rapid, pentru că nu am putut face niciun tur curat. Cred că suntem un pic mai faţă sau cel puţin vreau să cred că am fi terminat în faţa lui Romain Grosjean şi a celor de la Williams fără prea multe dificultăţi", a precizat el.
Pe de altă parte, Alonso îi avertizează pe fanii Scuderiei să se aştepte ca Ferrari să obţină în Bahrain cel mai slab rezultat din acest sezon din cauza configuraţiei circuitului de la Sakhir.
"Avem Bahrain săptămâna viitoare, care ar putea fi cel mai rău weekend pentru noi.
Monopostul are deficienţe la viteza de top şi la tracţiune, iar în Bahrain este vorba numai despre viteza de top şi tracţiune, aşa că bănuiesc că va fi un weekend mai complicat decât celelalte. Iar apoi vom aduce îmbunătăţiri pentru Barcelona, dar vom îmbunătăţi cu trei-patru zecimi. Asta este îmbunatăţirea pe care o vor avea cele mai multe echipe în Europa. Aşa că dacă noi îmbunătăţim cu cinci-şase zecimi, iar restul cu patru, atunci vom câştiga doar două zecimi", a mai precizat el.Coechipierul său Felipe Massa a rămas singurul pilot al unei echipe tradiţionale care nu a câştigat niciun punct în debutul acestui sezon.
Via | Autosport
Se compenseaza, oarecum. Oarecum pentru ca momentan nu il vad unul din cei care sa lupte la titlu intr-un campionat monomarca cu pilotii actuali...
@Alonso
Reflecta realitatea? Si... realitatea e ca te-ai apropiat tu de Massa (prin iesire din forma) sau Massa de tine (printr-o sa-i zicem revenire de forma momentana).
dar ce le mai stii domnule!Sa ii dea afara pe Massa si Dominecali!Nu vrei sa te puna pe tine la Ferrari?Vorbesti aiurea.Alonso nu va accepta niciodata sa aiba un coechipier superior lui,de asta a plecat de la Mclaren si nu numai,iar Perez,daca la el te gandesti sa vina la Ferrari,si-ar rata cariera,pentru ca ar sta constant in umbra lui Alonso.Remember:Alonso is faster yhan you?
Alonso este un pilot mult supra apreciat!
"Dar sunt convins că într-o cursă fără trafic sau cu spaţiu liber în faţă monopostul ar fi fost mai rapid, pentru că nu am putut face niciun tur curat"
(nota mea: eu-Alonso as fi fost mai rapid...(nu monopostul ca monopostul era rapid!) )
Un Schumacher de la sfarsitul anilor 90 ar fi depasit fara probleme cu o astfel de masina (mai buna) decat cei din pluton din fata lui. Si toata lumea ar fi vorbit de cat de minunata e echipa ....
Kimi, Button la fel. Deci mare parte din vina ii apartine chiar lui Alonso. Este supraestimat. Si e normal sa se intample asa. Cand iei doua titluri cu mult noroc si acesta inceteaza cam aici ajungi: se asteapta mult de la tine dar nu poti face mult.
Rapiditatea monopostului nu depinde de trafic, DAR capacitatea pilotului da. Un monopost nu devine mai lent pentru ca are trafic in fata, pilotul merge mai lent. DOH!?
Sa ma ghidez mai bine dupa asta:
'ham, vine la curse cu ceata de "unsurosi" dupa el' - de dany
1) monopostul este capabil de viteza x
2) pilotul este capabil sa-l piloteze cu y, y
Era asa:
1) monopostul este capabil de viteza x (viteza posibila).
2) pilotul este capabil sa-l piloteze cu y, y mai mic decat x (evident nu?)
3) pilotul este capabil cel mai probabil sa-l piloteze cu z, z mai mic decat y
Acuma zi si matale, cum x depinde de y sau de z? Nu vezi ca x, y şi z sunt concepte se-pa-ra-te!?
Poti spune ca viteza posibila a monopostului depinde de uzura pneurilor, temperatura, etc., etc., d-astea, chestiuni tehnice. NU depinde de factorul uman, sunt concepte distincte (repet, ca stiu ca trebuie). Viteza posibila a monopostului e UNA si viteza de care este capabil un pilot cu el este ALTCEVA. Cu cat e mai bun pilotul cu atat cele doua sunt mai apropiate.
Tu ai o perceptie deformata in ce-l priveste pe Alonso in primul rand pentru ca ai o perceptie alterata a realitatii. Faci confizie intre concepte si poetic dar nerealist vorbesti de "limite mai mari decat limita"..... E absurd, dar din pacate nu poti vedea absurditatea. Stiu ca nu poti pentru ca ti-am mai explicat asta dar degeaba.
Sa zicem ca Dorel cu monopostul merge mai incet in conditii de trafic decat Gigel cu trabantul in conditii bune. Asta NU inseamna ca viteza posibila a trabantului e mai mare decat viteza posibila a monopostului. Acum intelegi? Ceea ce vezi este cum merge Dorel cu monopostul. Dar poate ca altul se descurca mai bine in trafic decat el ....
Alonso vrea sa spuna ca EL (nu monopostul) ar fi fost mai rapid fara trafic, dar a spus "monopost" in loc de "eu" pentru ca e setat sa dea vina mereu pe masina. A gafat.
Nu e mai bine sa iti pui gandurile in ordine inainte sa postezi aiurea? Nu e prima data... Sau mai bine lasa chestiunile tehnice ca nu-s de tine si mergi la alea ale tale umaniste cu jurisprudenta etc.
2) pilotul este capabil sa-l piloteze, IN CONDITII BUNE, cu y, y mai mic decat x (evident nu?)
3) pilotul este capabil (cel mai probabil) sa-l piloteze IN CONDITII DE TRAFIC INTENS, cu z, z mai mic decat y
tu chiar nu intelegi ca vorbim de VITEZA MAXIMA POSIBILA a monopostului si nu de cat poate sa mearga Gigel (factor uman) cu ea ....?
Sa zicem ca o masina poate scoate in turul perfect 1.32.009. Asta ar corespunde vitezei maxime posibile pe un tur de circuit. (vezi fizica clasa a noua ca sa nu confunzi viteza medie cu viteza momantana).
Alonso poate merge el cel mai bine cu (sa zicem) 1.32.546. (Cum, mai mult? DAP - evident).
Acuma cum influenteaza timpul lui Alonso de 1.32.546 timpul corespunzator turului perfect, adica 1.32.009 ????
NU influenteaza. E vorba de o caracteristica A MASINII!!
In conditii de trafic intens Alonso merge sa zicem cu 1.33.454. Iarasi posibilitatile monopostului RAMAN 1.32.009. Altu, sa zicem Perez, poate ca mergea mai bine, cu 1.33.046 in conditii nasoale.
Timpul corespunzator turului perfect ramane timpul turului perfect si basta.
Ca vine Gaga si scoate 1.50.777 pe tur NU influenteaza timpul turului perfect corespunzator pilotarii monopostului la maxim, adica 1.32.009.
NU este identic timpul pe care il scoate Alonso cu cel mai bun timp posibil pentru masina. E omeneste imposibil. Tu asta nu vrei sa admiti de fapt ....
Turul perfect e intotdeauna mai bun decat poate oricare pilot. Posibilitatile monopostului sunt undeva mai sus decat a mers Alonso. Asta a spus si el. Nu prea s-a descurcat in trafic si de aceea a ramas mai in spate. DAR monopostul nu ar fi de locul 9. EL O SPUNE. CITESTE!
E o mare confuzie in capul tau si zau ca tolerez asta. Incapatanarea e mai greu de tolerat insa, adica si ... si cu nasul pe sus...?