Alonso laudă "echilibrul frumos" al monopostului McLaren

de Daniel Popescu
Joi, 06.08.2015
Newsletter Eşti curios de ceea ce se întâmplă în lumea auto? Îţi trimitem ştirile zilei direct pe e-mail.
Fernando Alonso susţine că monopostul McLaren are un "echilibru frumos" şi anticipează o îmbunătăţire a performanţelor în a doua parte a sezonului.

McLaren a avut parte de un debut modest de sezon, în care a aşteptat Marele Premiu al statului Monaco pentru a obţine primele puncte ale sezonului.

Fernando Alonso a reuşit să puncteze doar în ultimele două curse, însă locul cinci obţinut în Marele Premiu al Ungariei îl impulsionează să fie încrezător în perspectiva celei de-a două jumătăţi a sezonului. Dublul campion mondial afirmă că la Hungaroring a demonstrat pentru prima oară abilitatea de a lupta cu adevărat pentru puncte.

"Încă nu suntem acolo unde vrem să fim, dar rezultatul din Ungaria arată că mergem în direcţia potrivită. A fost grozav să luptăm cu alte monoposturi şi, chiar dacă rezultatul a fost obţinut datorită numărului mare de abandonuri, am demonstrat că avem ritmul necesar pentru a lupta pentru puncte", a declarat el.

Urmareste Automarket
În plus, Alonso afirmă că monopostul McLaren are un "echilibru frumos" încă de la debutul sezonului competiţional, chiar dacă rezultatele abia acum încep să apară.

"Acest monopost a avut un echilibru frumos tot sezonul şi am putut să forţez cu adevărat pe parcursul cursei.

Aştept cu nerăbdare a doua jumătate a sezonului, cred că vom vedea mai multe progrese", a adăugat el.

McLaren ocupă în prezent locul nouă în clasamentul constructorilor cu 17 puncte, cu cinci mai puţine decât au acumulat rivalii de la Sauber.

Via F1Zone

Comentarii (15)

  • Da... are "echilibrul frumos" si termina in coada clasamentului in Ungaria a fost pur noroc cu atatea penalizari si acrosaje.
    15 14
  • Aerodinamica monopostului e una din cele mai bune.. pacat ca nu si motoru'
    17 9
  • O avea monopostul un "echilibru frumos", dar, din păcate, atât monopostul McLaren, cât și Alonso, participă la Formula 1, nu la Miss Universe.
    11 12
  • Ha,ha,ha...
    Nu stiu cum pot spune unii ca aerodinamica unora sau a altora este printre cele mai bune,cand ei nu reusesc sa functioneze la viteze si capacitate maxime ale monopostului?!
    Cum pot trage aceste concluzii fara a fi demostrat acest fapt in practica?Dupa tunelul de vant,dupa simulator?!Am mai vazut noi optimism debordant pana la proba cu pista...!
    5 7
  • progrese? Se intoarce Magnussen?
    3 6
  • @Ha,ha,ha... Nu are nici o legatura faptul ca motorul Honda e lipsit de putere cu aerodinamica si echilibrul masinii. Pentru a avea rezultate in F1 trebuie sa ai si motor si sasiu si aerodinamica... McLaren nu are motor... Daca esti pasionat si te uiti la F1 si la altceva decat la locurile pe care sunt diferitii piloti, atunci poate ai fi remarcat ca masina McLaren are intradevar o tinuta de drum foarte buna. Nu ca as fi eu marele expert in asa ceva, dar ma uit la F1 de multi ani si am remarcat de la prima cursa ca McLaren sta foarte bine pe viraje (adica echilibru bun), mai mult decat atat am si scris aici pe forum dupa acea cursa acest lucru... poti verifica. Asa ca poate Alonso stie el ce zice ca doar el conduce masina McLaren.
    13 3
  • danploiesti81
    Alonso ce sa mai zica si el ca deh e platit regeste trebuie sa laude maine poimaine o sa laude culorile monopostului si fibra de carbon armonioasa .
    10 6
  • Ha,ha,ha...
    @Vali
    Uitatul la F1 de multi ani nu are nici o legatura cu logica si/sau tehnica,si eu sunt privitor vechi,dar mai apelez si la logica!
    Asta cu "am remarcat ca sta foarte bine in viraje"...cum adica,se poate masura stabilitatea in viraje "ochiometric"?!Nu vreau sa par arogant,dar o masina stabila si rapida in viraje are rezultate bune in general (RBR din anii buni) ! Poate sta bine in viraje datorita vitezei reduse,dar asta nu i un punct forte in F1,trebuie si viteza !
    Si daca la o putere mai mare a motorului si implicit o viteza mai mare a monopostului,aceasta "stabilitate"nu va mai fi?! Vreau sa spun cat mai pe scurt ca orice modificare legata de putere,distributie a maselor,viteza,pot avea rezultate neasteptate,si nu neaparat in bine!
    In fine,nu te contrazic pe tine,cu atat mai putin pe Alonso,insa nu cere sa nu remarc ca este (deocamdata) doar o vopsire a gardului.Celebra stabilitate a sasiului nu are nici o insemnatate in acest moment pentru Mclaren !
    6 6
  • Cimpoies
    Deeh, daca stau sa compar primul an al lui Alonso cu primul an al lui Vetel la Ferrari e ceva distanta......Alonso facea valuri printre tifossi, acuma.....el ramane cu echilibrul bun de la Mclaren, iar Vetel cu combinezonu' rosu. Era Vetel la Ferrari e subtirica pana acum.
    5 2
  • hahaaaa , cine e Alonso ??? Aaaaaa , e galacticul ....
    2 4
  • ai vazut tu ca sta masina bine pe viraje si crezi ca asta inseamna echilibru bun
    1 3
  • @@Vali
    .... Nu. Asta inseamna ca nu are echilibru bun. Multumit?? Uneori stau si ma intreb de ce imi mai bat capul sa scriu unele lucruri evidente...
    3 0
  • @Ha,ha,ha...
    "se poate masura stabilitatea in viraje "ochiometric"?" - asta ar fi culmea... dar daca privesti un Lotus de exemplu in primele curse si un McLaren vei observa ca e o diferenta mare de tinuta pe viraje. Dau exemplu din primele curse pentru ca atunci era mai evident, intre timp echipele au mai recuperat la "aerodinamica" si "echilibru". Eu am remarcat doar ca: la capitolul tinuta de drum, McLaren e langa Ferrari, RedBull si Merc (dupa parerea mea), acum ca diferenta de putere isi pune amprenta pe orice tine de masina, aia nu contest, si poate daca Honda avea cu 100 cai mai mult comportamentul masinii era cu totul altul. Daca te-am jignit in vreun fel sa stii ca nu a fost intentia mea, scuze.
    3 1
  • @Cimpoies
    Ferrari au "revolutionat" tot si au doua victorii departe de concurenta directa. In 2010 nu era nicio revolutie, doar un Alonso proaspat adus si aveau 5 victorii cu titlul aproape in buzunar impotriva celui mai bun inginer din F1. Iar Kimi avea primul titlu din primul an. Asa ca era vetel.......e departe.
    3 0
  • Ha,ha,ha...
    @Vali
    Nu,nu se pune problema de jignit,stai linistit ! ;)
    M am referit la "masuratul ochiometric"pentru ca argumentele tale se bazeaza pe "daca privesti un Lotus de exemplu in primele curse si un McLaren vei observa ca e o diferenta mare de tinuta pe viraje" .
    Privim cu...ochii,tragem concluzii in functie de cum "vedem" noi monoposturile in viraje...de aici indoiala mea in "masuratul din ochi" a performantelor !
    In fine,iti respect opinia si nu spun ca nu se poate observa o anumita tinuta in viraje a monoposturilor,dar de aici pana a si clasa doar din ochi un sasiu...e drum lung,parerea mea!
    2 0

Adauga un comentariu

Automarket nu este responsabil pentru acuratetea informatiilor din comentariile postate de cititori. Ne rezervam dreptul de a selecta comentariile.
cod
Greu de citit? Regenerare cod
Intrebari & Raspunsuri Close
Inchide notificarea pentru