Alonso: Interzicerea testelor, un handicap pentru ingineri"
- Printeaza
- Comenteaza
- Trimite pe:
Testele au fost interzise în Formula 1 începând din sezonul 2009, cu scopul de a reduce costurile de operare în contextul crizei economice. Măsura a afectat în primul rând echipele cu bugete mari, în contextul în care diferenţele dintre echipele de top şi cele din restul plutonului s-au estompat.
Aceasta este şi concluzia lui Fernando Alonso, care spune că inginerii nu mai au posibilitatea de a inventa noi tehnologii şi de a aduce îmbunătăţiri.
"Obiectivul este întotdeauna să câştigăm, dar nu este uşor. Nu poţi inventa lucruri noi fără teste. Există puţin loc pentru creativitate, iar inginerii noştri au mâinile legate", a declarat spaniolul, care a obţinut o singură victorie în acest sezon, în cursa de debut din Bahrain.
Comentariile sale vin după ce Ferrari a înregistrat la Silverstone cea mai slabă clasare cu ambele monoposturi din ultimii 32 de ani, după ce Alonso şi Felipe Massa au terminat doar pe locurile 14 şi 15. În plus, cei doi coechipieri au avut un contact în timpul cursei în urma căruia Massa a fost nevoit să intre la boxe pentru a schimba pneurile.
Referindu-se la acest incident, brazilianul a dezvăluit că va purta o discuţie cu Alonso pentru a lămuri cauzele care au dus la acroşaj.
"Voi vorbi cu Alonso pentru a afla de ce mi-a atins maşina. Nu trebuie să atingi monopostul coechipierului tău", a declarat brazilianul citat de site-ul portughez aeiou.pt.Pe de altă parte, Alonso este determinat să obţină rezultate bune în cursele de la Hockenheim şi Hungaroring, ultimele înaintea pauzei de vară din luna august. "Vrem să luptăm pentru pole position în Germania şi Ungaria. Circuitul german are viraje simple, aşa că mă aştept la un Grand Prix cu timpi foarte apropiaţi", a adăugat spaniolul. Ferrari nu a mai obţinut niciun pole position de la Marele premiu al Braziliei din sezonul 2008.
Via | GMM
:))))))))))
Ferrari-fans aka tifosi are disappointed in their team's drivers performances this season. According to Autosprint's bloggist Alberto Sabbatini, they have already started to scream for bringing Kimi Räikkönen back to Ferrari.
- Many have written to us telling that they miss Räikkönen but in reality the lack of strategy is missing from the pitwall. You can figure out his name yourself, Sabbatini writes and refers to Ross Brawn.
Sabbatini slashes hard at Ferrari's current race strategist.
- Chris Dyer has for a long time shown his limits: he has no imagination, he can't improvise or read situations and he always *** No swearing *** up the strategies.
He thinks that Ferrari blamed FIA unecessarily after Silverstone. Sabbatini reminds that Fernando Alonso could have avoided a penalty by letting Robert Kubica ahead of him again.
- The main responsibility is Alonso's and Alonso's only and the one giving him wrong advice from the pitwall. Everyone has to carry their responsibility for their mistakes, starting from the driver. He started like a rookie, ruined his team mate's race by causing a tyre puncture in the first corner and couldn't time his first pitstop with the pitwall correctly, Sabbatini critisised.
Even Italiaracing-magazine critisised Räikkönen's replacement in this week's issue. "Alonso *** No swearing *** up everything", was the head title and this was harsh to read for the Spaniard's fans.
- Alonso was supposed to be the superman who doesn't make mistakes. A man who's motivation was going to get everybody to forget the unwilling Räikkönen and who was supposed to give the right technical advice. They said that McLaren came back as a winner thanks to his advice in 2007 until the evil Hamilton ruined everything. Thanks to him Ferrari was supposed to start smiling again in each GP just like during Schumacher's era.
- Everybody said this during the winter. We have seen this smile only in Bahrain's opening race. After that all kinds of things have happened: failure in timing during qualification, jumpstart, bad starts, rude overtake of team mate when going to the pitstop, crashing team mate in the first corner, qualification never taking place because of crash in practice, ignorance about rules...
Italy's biggest sport magazine Gazzetta dello Sport asked on their website who's fault Ferrari's current crisis is. Of almost 11 000 voters 36,6 % blamed the pitwall's actions, 27,2 % FIA's bad decisions, 18,3 % the drivers mistakes and 17,9 % was unsure about the F10-car's development.
MTV3 - Lauri Ouvinen
http://www.youtube.com/watch?v=wIzBbCsUono&feature=player_embedded
2.posibilitatea tinerelor talente de a pilota monoposturi de F1
3.privarea fanilor de a sta in contact mereu cu acest sport
4. Evitarea introducerii unor sisteme falimentare (ex: kers) pe care le scot, apoi se gandesc sa le introduca!
5. spectacolul! Asta este cel mai important, ca de asta privim;
6. anvelopele: ba le schimba, ba nu. Anul asta se schimba, peste 3 ani nu stim ce va fi!
@mad79: pot sa iti dau negativul acum? :) . oricum, daca mai vrei argumente feel free to tell
Deja il regreta tifosi pe Kimi ? Si nici macar nu suntem la cursa de la Spa .....
Da, Kimi era criticat ca "nu comunica destul". Acum ce nu le convine ? Au un Alonso care comunica (doar comunica) fara masura.
Uite ce e,daca tot tii neaparat sa te iei de mine,fa-o de pe contul tau.
Nu te mai ascunde ca magarul in ceata ca nu are rost,nici macar sa disimulezi nu stii :)
Probabil tu esti si cel care posteaza in numele meu sau al altor useri care nu sunt pe placul tau,dar de ce nu posteazi mai bine de pe contul tau?
Esti prea las sa faci asta?
Pai uite,inainte sa te iei de mine,i-a aminte ca desi sunt fata,am mai multa personalitate si tarie de caracter decat tine din moment ce postez DE FIECARE DATA cu,contul meu desi stiu ca aici sunt useri care doar cand vad al cui e postul dau vot negativ (de care sincer ma doare fix in cot sau nici acolo),sau incep sa ma trimita la rubrica WRC :) Deci...get a life ! :)
Deci sper ca este vorba de un sg. an de pauza.
M-am grabit la butonat si n-am fost destul de precis.
@All
Acum, depinde cum privim lucrurile. Ca aproape intotdeauna, exista avantaje si dezavantaje. Vorbesc acum doar de avanyaje si dau un exemplu ptr fiecare.
1. Testele ar pastra F1 mai aproape de ceea ce s-a vrut initial sa fie si probabil de ceea ce ar trebui sa fie.
2. Lipsa testelor indreapta echipele de F1 spre folosirea tot mai accentuata a simulatoarelor ... in folosul cui ?? Im folosul meu si al tuturor pasionatilor de jocuri/simulatoare gen racing.