Alonso, increzator ca Renault poate reveni in frunte
- Printeaza
- Comenteaza
- Trimite pe:
Renault a avut un inceput de sezon sub asteptari, echipa nereusind sa lupte de la egal la egal cu Brawn GP sau Toyota.
Totusi, echipa a acumulat 4 puncte in clasamentul constructorilor, fiind la egalitate cu BMW-Sauber, iar Fernando Alonso este convins ca francezii vor repeta performantele din finalul sezonului precedent.
"Cu siguranta. Cred in aceasta echipa si am vazut anul trecut ca ei stiu sa revina si sa gaseasca performanta din partea masinii. Este inca devreme si toata lumea munceste pentru a dezvolta R29 pentru a fi mai competitivi in urmatoarele curse. Bineinteles, este dificil sa schimbam masina pana cand revenim in Europa, dar am invatat foarte multe din primele doua curse si cu siguranta am inregistrat progrese in Malaezia. Trebuie sa facem un nou pas inainte la Shanghai si speram sa castigam puncte", a declarat spaniolul in cadrul unui preview al echipei sale.
Coechipierul sau, Nelson Piquet Jr, a avut parte de un inceput de sezon si mai slab, nereusind inca sa-si treaca vreun punct in cont.
Brazilianul este insa increzator in sansele sale pe circuitul din China si spera sa fie capabil sa intre in ultima parte a calificarilor."Dupa doua curse am vazut cat de apropiate sunt toate echipele, dar sper in continuare sa castig puncte in acest weekend. Trebuie sa ma asigur ca imi imbunatatesc performantele in calificari pentru a ajunge in Q2 sau Q3 si sa am o strategie buna pentru cursa", a explicat Piquet.
Renault este una dintre cele patru echipe care au inceput noul sezon competitional cu sistemul KERS incorporat pe monoposturi. Chiar daca avantajele noii tehnologii nu sunt inca atat de evidente, Bob Bell, directorul tehnic al Renault, spune ca francezii vor continua sa utilizeze sistemul si in China. Totusi, oficialul a admis ca utilizarea KERS in acest sezon va depinde si de caracteristicile fiecarui circuit in parte.
"Nu ne-am schimbat parerea fundamentala ca ar trebui sa folosim KERS. Cu siguranta sunt circuite unde KERS reprezinta un avantaj, iar Malaezia a fost probabil primul dintre ele, chiar daca pe parcursul anului vor fi circuite unde ne vom pune intrebarea daca KERs reprezinta sau nu un avantaj.
Asa ca trebuie sa evaluam meritele sistemului KERS cursa de cursa, dar Shanghai este cu siguranta un circuit unde ar trebui sa vedem beneficiile acestuia. In ansamblu, sistemul lucreaza bine si ne ofera avantajul la care speram, cum ar fi in depasiri sau in mentnerea pozitiei, precum si la startul cursei", a precizat Bell.Via | ManipeF1
Comentarii (1)