Totuşi, şeful Stefano Domenicali a explicat că tăietura nu a pus în pericol integritatea pneului, chiar dacă Alonso a fost chemat cu două tururi mai devreme la boxe pentru a evita o posibilă pană.
"Nu a fost o problemă serioasă. Aveam informaţii că pneul începea să se deterioreze lent şi strategia noastră era să-l chemăm cu două tururi mai târziu. Dar întrucât controlăm cursa în faţa lui Kimi Raikkonen şi pentru că nu am vrut să ne asumăm niciun risc am decis să-l aducem la boxe pentru a evita orice presiune în anumite viraje", a declarat italianul.
Potenţiala pană nu a fost singura problemă a lui Alonso, întrucât acesta a fost investigat de comisari la finalul cursei din cauza faptului că în turul de revenire în pitlane a oprit monopostul pe circuit pentru a lua un steag al Spaniei. În cele din urmă, comisarii au decis să nu-l pedepsească pe motiv că "în circumstanţe similare nu s-au luat nicio decizie", fără să detalieze care a fost cazul similar.Chiar dacă a obţinut două victorii în cinci curse, Alonso insistă că Ferrari trebuie să îmbunătăţească în continuare monopostul pentru a putea lupta pentru titlul mondial.
"Avem un pachet care încă nu este cel mai rapid. Nu avem cel mai rapid monopost pe un tur, poate nu stabilim cei mai buni timpi în cursă, dar avem pitstopuri şi starturi fantastice şi gestionam bine pneurile. Avem multe ingrediente pentru a avea un monopost competitiv cu care să luptăm pentru titlu. Nu suntem încă mulţumiţi de performanţă, vrem un program de dezvoltare bun şi agresiv pentru următoarele curse", a declarat el.
Comentarii (0)