- Home
- ŞTIRI
- TEST DRIVE
-
Maşini noi
- Topul celor mai economice mașini de oraș
- Cele rapide masini sub 30000 euro
- Topul mașinilor cu cele mai mari consumuri
- Top mașini diesel cu un consum incredibil de mic
- Topul mașinilor de oraș cu cel mai mare portbagaj
- Top SUV-uri cu cel mai mare portbagaj
- Cele mai mici mașini disponibile pe piața din România
- Cele mai mari mașini disponibile pe piața din România
- Cele mai scumpe mașini disponibile la vânzare în România
- Cele mai ieftine mașini din România
- Cele mai ieftine SUV-uri mici din România
- Topul mașinilor electrice cu cele mai mari baterii disponibile la noi în țară
- Cele mai scumpe mașini electrice disponibile în România
- Cele mai ieftine mașini electrice disponibile în România
- RETRO
- Login
Alonso: "Il sustin pe Massa"
Publicat Luni, 13.10.2008
- Printeaza
- Comenteaza
-
Trimite pe:
Castigatorul ultimelor doua curse de Formula 1 din actualul sezon, Fernando Alonso, spune ca i-ar acorda ajutor neconditionat lui Felipe Massa daca ar fi pus in situatia de a sprijini un pilot sau altul in lupta pentru titlul mondial. "Fara indoiala, daca as putea sa ajut pe cineva in acest sens, l-as ajuta pe Massa."
Spaniolul sustine ca viitorul campon mondial va fi cel care va comite cele mai putine erori: "Primii doi piloti din clasament au pierdut extrem de multe puncte. Dupa 16 etape, liderul are 84 de puncte. In 2006 aveam 82 de puncte dupa noua curse. Vom vedea cine va castiga. La final, invingatorul va fi ecl care va face cele mai putine greseli", spune spaniolul de la Renault.
In privinta sanselor pe care le are la castigarea altor curse, Alonso sustine ca simte ca va putea sa se bata din nou pentru victorie. "Nu stiu ce sa spun, nu m-am gandit la asta, dar inima imi spune ca vom putea sa facem asta. Am fost a patra echipa pe grila in mod regulat. Am incredere in noi pentru urmatoarele curse.
Adauga un comentariu
Trimite-ne mesajul tău
amenintandu-l k daca nu devii pilotul nr.1 ,vei dezvalui la Fia mail-urile cu informatiile primite de tine.Cand ti-a fost reziliat contractul cu Mclaren ,ai cazut de acord sa nu mai faci declaratii
referitoare la aceasta echipa ====> pilot bun ,caracter jenant
acum.Faptul ca jignesc unii piloti nu trebuie sa-i deranjeze pe useri.In fond nu jignesc userii respectivi
McLaren? Cand s-a intrunit consiliul Fia la Paris ,au fost prezenti in fata comisiei
Lewis Hamilton ,Pedro De la Rosa ,si Ron Dennis,ca sa-si sustina echipa>
Alonso nici nu s-a deranjat sa vina ,trimitand o declaratie scrisa .
Pct. culminant a fost la Marele Premiu al Ungariei cand in calificari Alonso la
blocat pe Hamilton In Ungaria .Alonso penalizat ,McLaren ,ramasa fara puncte la constructori in acea cursa.
In timpul Marelui Premiu Al Ungariei a avut incidentul cu amenintarea lui Alonso.
Probabil tot atunci a aflat si Ron Dennis de faptul k Alonso are cunostiinta de
de info primite de la Stepney.La Marele Premiu al Italiei , Fia ,a facut o declaratie de presa in care se spunea ca 2 piloti de la McLaren au facut un schimb de mail-uri cu informatii privind monopostul Ferrari. Tot atunci Fia a invitat pilotii si conducerea McLaren la Paris la sediu FIA ptr. a lamuri situatia (31-august -2007).Restul il cunosti.Hamilton De la Rosa ,Ron Dennis au mers la Paris,
Alonso nu.Problema e k Alonso primise un mail de la pilotul de teste McLaren
Pedro De la Rosa inca din martie 2007.De ce Alonso a tacut din martie si pana in august data desfarurarii Marelui Premiu al Australiei daca tu crezi n-a vrut sa fie partas la furt?http://motorsport.com/news/article.asp?ID=269221&FS=F1
la sfarsitul anului 2007? A tratat Fia in mod diferit cazurile?
Dar intr-o companie cu securitate ca McLaren si Ferrari... mail-uril nu sunt private si sigur este cineva care le citeste. Deci este posibil ca Ron sa fii stiut de acest lucru dar nu a mai apucat sa faca nimic.
Cineva a negociat ceva si a castigat. Cineva nu a negociat sau s mintit si a pierdut. Oricum mail-ul ala inscriminator a existat cu adevarat si au fost gasite mai mult dupa ce s-a cercetat arhiva mail-ul lor. Ca ITist.... exista o arhiva din motive de securitate si s-ar putea ca aia sa fii fost calul lor troian. Dar cel care a jucat si a castigat pare sa fie tot Fernando. Poate si pentru ca Ron nu avea ce s-ai faca. In contract scrie ca daca nu are o masina buna, Fernando poate sa plece de la McLaren... iar echipa l-a dezavantajat rau de tot si i-a facut calea usoara in aplicarea acelei reguli.
O sa mai caut niste surse mai serioase, daca exista asa ceva evident si sa-mi fac o parere.
Referitor la Renault... repet... nici o persoana din afara nu a vazut acele diskete. In cazul McLaren... tipa de la copiator... a chemat Politia :)
obosit sa vada daca acuzatiile McLaren sunt adevarate sau nu.La fel a tratat
si apelul de la Spa in cazul incidentului Hamilton - Kimi..s-au deplasat cei de la Mclaren k sa constate k de fapt nu aveau drept de apel. Fia a avut 2 saptamani in care puteau sa spuna k n-au drept.de apel si gata.Asta denota ipocrizia Fia
care vrea sa arate cat de ,,impartiala'' este..Atat timp cat Mosley va fi la conducerea FIA oricare dintre echipele care se vor lupta in viitor cu Ferrari va pati k McLaren.Vom mai discuta pe aici..
2005 din cate imi amintesc a abandonat in f putine curse.Asta inseamna k Ferrari a trisat tot timpulacesta ?Am ajuns la concluzia k nu vreti sa fiti obiectivi.Fiecare e subiectiv
cand e vb de pilot sau echipa preferata insa ,voi,hai sa nu zic voi,in general fanii Ferrari nu vad decat drept in fata si asta am intalnit-o nu numai in coment-urile de aici ci si in alta parte
din acuzele aduse si in prezent de catre unii fani Ferrari care nu stiu K Fia nici
nu a permis in 2007 dezvolrtarea monopostului McLaren2008 pana nu a fost inspectat
de catre specialistii Fia.k sa nu contina elemente Ferrari.Sau o alta speculatie uzitata de fanii Ferrari k McLaren fara Alonso in 2008 nu ar reusi sa construiasca o masina puternica..Uite ca Mclaren a construit si fara aportul lui Alonso o masina si mai puternica si mai fiabila decat in 2007.Nu neg faptul k Alonso nu se pricepe prin cunostiintele lui sa dezvolte un monopost insa McLaren a reusit si fara Alonso.Si revenind la declaratia lui ,eu daca eram Alonso - in conditile in care se cunoaste scandalul dintre Ron Dennis ,Mclaren si el - ma abtineam la orice declaratie impotriva fostei echipe.Mi-as dori k Ferrari sa-l aiba pe Alonso si un alt pilot la fel de bun k
el sa vedem cum va reactiona Alonso
Si nu cred k Hamilton va dobori vreodata recordul lui Schumacher n-am spus asta niciodata - insa va fi campion mondial.peste 1,2,3 ani nu se stie.Insa atunci cand va fi
titlul lui nu va fi discutabil cum s-a intamplat ultimii 2 ani..Si ultimul lucru da ma pasioneaza F1si da-mi voie fara sa par arogant sa-ti spun k nu cunosti despre
F1 cat cat cunosc eu
a fost ultimul an in care McLaren a mai miscat ceva
bun... acum, linkul cu declaratia lui Ron e ceea ce am spus: declaratia lui Ron! nu am timp acum sa caut declaratia lui Alonso, dar o sa o fac. Despre dovezi, e evident ca eu nu am (asa cum nici TU NU ai ca nu e asa!!), dar din moment ce McLaren NU a sustinut (si cu dovezi) ca nu e adevarat pentru mine e suficient! In plus, fiind vorba de un "furt de inteligenta" sunt si alte foruri, la care, poti fi convins ca daca aveau dreptate, McLaren ar fi apelat nu ar fi ramas cu "eticheta" (apropo, ai observat in CATE PROCESE au fost implicati cei de la McLaren de cand e Hamilton la ei ???). Oricum, e evident ca au platit, au acceptat pierderea punctelor, deci .. discutia intre noi 2 e chiar aberanta (ar fi ca un fel de aberatie intre noi 2 daca Atlantida a existat sau nu.. si localizarea ei). Stiu ca tie iti suna ciudat, dar ceea ce spune mai sus kimifinish, eu sustin, adica Norbert Haugh e seful motorizarii de ani buni la McLaren si dezvolta ... cum dezvolta, iar anul trecut masina lor pur si simplu se transforma ca Fat Frumos din broasca raioasa, fara sa schimbe inginerii sau seful motorizarii, dar cu scandalul de rigoare cu Ferrari. Daca tu zici ca e perfect normal ... e o.k. Cat despre faptul ca Alonso l-a blocat pe Hamilton, te-ai intrebat vreodata de ce numai la McLaren se intimpla ? Anul 1999, Austria, Coulthard il loveste pe propriul coechipier, Hakkinen lasandu-i cale libera lui Eddie Irvine; 1989, Suzuka A. Senna si A. Prost ? Si toata discutia a inceput de fapt, de la faptul ca ai spus ca Alonso are un caracter jenant.. Chiar NU il cunosti, NU ii stii caracterul, crede-ma ! Nu poti face afirmatii despre un om dupa ce citesti in presa sau pe net. Asta e opinia mea. Tu faci cum vrei! Nu am vrut sa intru aici, dar tot deschid usa, ca sa te intreb: ce fel de caracter are un pilot care jigneste ziaristii, isi bate joc de colegi, trecand peste "codul mut de onoare" al respectului reciproc, si as mai avea, dar nu conteaza ? E O.K., asa e ? Iti amintesti ca Hamilton a spus de Kimi ca nu are "bile" ? Si ca Felipe e "moale" ? Acum, cind Felipe s-a comportat exact ca el, (si-a facut rost de "bile" de la vreo piata sau magazin :P) acum, Felipe e cum ? "taur" "labil psihic" "turbat" si ... mai sunt, dar ai inteles ideea. La Monza, chiar anul asta, a fost O.K. cu Glock, Alonso sau Webber, asa e ? Vrem spectacol .. dar il vrem atata timp cat e facut de "favoritul nostru". Daca il face altcineva e .... deschidem cartea despre animale si boli pentru a-l numi, nu e asa ? Pe scurt, NU sunt fan Massa, din contra, a avut doar 2 sau 3 "zvacniri" pe care le-am admirat, dar asa cum te-am intrebat si mai sus: cine e bun ? Massa, nu, Kimi nu, Alonso, nu .. toti sunt ce ? epitete si comparatii. Doamne, iti multumim ca exista UNICUL, SINGURUL si PILOTUL !!!! Am exagerat, evident, dar toata polologhia asta e doar ca sa te rog sa NU il mai jignesti pe Alonso, pana nu o sa il cunosti personal si poti face afirmatii cu caracter personal. multumesc. si imi cer scuze ca am inceput sa scriu sute de cuvinte.. Sper doar ca nu considera Neo ca vreau sa ii fac concurenta :D No offence, Neo!
Exemplu:
F2004: 17 curse din 19 castigate si 9 duble... Nu exista nici macar un record asemanator :)
de loialitate.Mclaren insa daca vroia sa-i faca rau il tinea pana la terminarea contractullui si sa vedem ce facea Alonso in cazul acesta>pana rezolvarea in instanta de judecata alonso ori ramanea laMclaren oiri renunta fie si ptr. o perioada scurta la F1
Inginerii aia 2 care au tradat sunt poate cei mai prosti spioni din istoria spionajului, dar vina este a managerilor. Jean Todt si Ron Dennis, poarta si au exact aceasi vina. Nu numai pentru ca s-a intamplat si pentru ca a aflat si opinia publica!
si argumentul k Mclaren n-a abandonat niciodata in 2007 e discutabil
pot sa spun si eu k ferrari a trisat in 2004 cum e posibil asa ceva 17 curse din 19 sa fie castigate Insa perioada 2000 -2005 a fost si cred va ramane epoca de aur Ferrari.Nicio cursa dupa nu poate fi pusa sub semnul indoielii>la Ferrari au fost in staff-ul tehnic oameni inteligenti :Ross Brawn cel mai bun strateg, - Paolo Martinelli-preparator motor ,Rory Byrne - designer si altii Asa cum Mclaren a avut in 1998 -1999 pe Adrian Newey -designer,Mario Ilien-preparator motor sau Jo Ramirez team - coordinator un fel de Ross Brawn al echipei Mclaren
.Sa nu uitam pe sefi Jean Todt la Ferrari si RonDennis la Mclaren
Revenim sambata la calificari, incepe Q3 si dupa cum era stabilit era randul lui Alonso sa iasa primul. Hamilton incalca regula si pleaca primul, mai mult trage la maxim cat sa nu poata fi depasit. Echipa si inclusiv Ron Denis ii cer sa revina la ceea ce era deja stabilit, iar el nu se conformeaza. Alonso sau echipa au hotarat sa ii blocheze lui Hamilton intrarea la boxe pentru ai anula avantajul obtinut hoteste. Hamilton isi reclama propria echipa, Alonso este coborat pe grila 5 pozitii (luase pole-ul) si de aici puncte importante lipsa in calculul de la final.
Oricat de bun ar fi Hamilton anul trecut era un rookie si el avea avantajul ca-l avea pe Alonso dupa care sa invete sau dupa priceperea caruia a obtinut si o masina pregatita mai bine.
Incidentul Mclaren - Renault este total diferit de Ferrari - Mclaren si au in comun doar probabilul furt de proprietate intelectuala. Mclaren a avut de la Ferrari un document de 700 de pagini care cuprindea de la organizare interna pana la cele mai detaliate date asupra masinii, dar mai ales date despre anvelopele Brigestone - lucru carora toate celelalte echipe care utilizasera Michelin au platit tribut 1 an de zile prin rezultate sub nivelul asteptat.
In schimb la Renault a fost angajat un inginer de aerodinamica, fost angajat Mclaren, care avea schite desenate de mana (nu date tehnice) despre 4 echipamente. 3 dintre acestea erau neutilizabile pentru regulamentul in vigoare, iar pentru a patra Renault avea o versiune mai buna deja in proiect (suspensia spate).
Marea diferenta este ca Renault s-a autodenuntat, singura pe sine insasi ( ca in banc), iar Fia i-a interzis sa foloseasca acea suspensie pana la mijlocul lui 2008.
Intre Ron Denis care afirma ca Mclaren nu are in posesie documente Ferrari si autodenuntul Renault eu intrezaresc o diferenta.
Oricum monopostul Ferrari 2000 - 2005 a fost superior monopostului Mclaren din 2000-2005 Daca Ferrari n-avea nici macar putinele abandonuri enumerate mai sus poate cine sine stie as fi invocat si eu argumemtul lui kimmifinis scuze ptr.(tenta ironica ) data frazei
La Mclaren David Coulthard in dauna lui Hakkinen,Kimi in dauna lui Montoya si Hamilton in dauna lui Alonso Insa cel mai favorizat pilot a fost Michael schumacher la Ferrari.Vreau sa fiu clar nu discut aici valoarea lui Hakkinen ,nici a lui Schumacher
sau Alonso >insa au fost favorizati m mult sau mai putin dauna coechiepierilor lor si ultima chestiune - o parere personala .eu cred k Alonso nu se astepta k hamilton sa fie cel putin asa de talentat k el si a fost ranit si in orgoliul sau,doar era dublul campion in exercitiu in perioada Mclaren
Bah sa vezi ce o sa ma injure lumea acuma :)
in scandalul documentelor si sa aduca la cunostiinta Fia acest lucru? Daca ar fi facut acest lucru avea respectul meu.Alonso insa nu a facut.A primit mail-uri si in August a a avut un criza de constiinta si a marturisit adevarul.si ultima problema declaratiile lui alonso la adresa lui hamilton facute dupa plecarea lui de la Mclaren ai vedea k sunt mai multe decat declaratiile echipei Mclaren sau ale lui hamilton la adresa lui alonso
fost ,este si va fi febletea lui briatore asa s-a intamplat si cu hamilton care a fost crescut de ron dennis esti multumita? tu recunosti k alonso trebuia din martie sa ia atitudine fata de mail-urile primite si nu in august? daca e vb de favoritisme schumi i-a intrecut pe toti.Cat a fost jean todt la Ferrari niciun pilot care-l seconda pe schumi nu sufla in front
favorizezi un pilot mai mult sau mai putin dar nu lasi sa piarda un titlu ptr. simplu fapt k eddie irvine era antipatic sau nu-i placea lui jean Todt :Si lui david nu i s-a strigat in casti sau poate k da dar n-a auzit toata lumea cum i se strigat lui barichello - let michael pass pe A 1 ring -Austria cand practic Ferrari se vedea clar k era favorita si se stia Michael e pilotul no.1 la Ferrari.de atunci mi se pare k Fia a interzis ordinele de echipa,vorba vine
Zic k tine dar fac k mine poftim :D
cursele anul viitor cu renault ,ceilalti sa banuiasca k renault si alonso triseaza sau sa li se para dubios lucrul acesta? acesta e argument? faci parte din echipa Renault de sari in sus cand emit o parere mai defavorabila dspre Alonso.Comentariile mele afecteaza concursul vostru? spuneti k nu m comentez
daca e asa.chiar nu va inteleg pe cuvant.daca sunt un intrus spuneti-mi si nu m deranjez.Mai sigur nu o sa mai postez si va impac pe toti Si sa nu credeti ca bu o sa mai postez din cauza ,,putinelor'' cunostiinte de F1.sincer nu se mai merita
sau care nu au argumente ,ataca .Daca ai fi cat de cat trecuta prin viata - a se intelege-experienta -imi vei da dreptate. noapte buna
Referitor la acel wind-tunnel, cel mai bun este cel al Renault-ului, dar cel mai bun foarte sa fie al oricarei alte echipe, pentru ca oricum se fac foarte asemanator toate. Au la baza niste principii chiar banale :P
Referitor la echipa McLaren se stie ca spionajul este la ordinea zilei. Ce cred ca nu inteleg lumea este ca McLaren face poze si au incercat sa copieze orice. De aia au existat acele scandaluri in legatura cu diferitele componente pe care anumite echipe le-ar detine/folosii si mai ales dezvolta. In mod normal ca o echipa sa aiba mult timp pentru spiona inseamna ca ori are niste tehnologii super tari, ori le dezvolta repede, ori le fura ori pur si simplu exista o civilizatie foarte avansata care i le furnineaza. Cand doar o echipa spioneaza si doar ea reclama... apar niste probleme de ordin moral. Care ori arata cat de slaba este aceas echipa ori repet... vine poporul Asgard si le da o super tehnologie. McLaren a raportat in Formula 1 aproape orice, pentru ca baietii asta fac. Tot timpul pozeaza toate masinile, cauta tehnologii pe strada, sunt interesati de orice a mai descoperit nu stiu ce echipa adversa.
Ciudat este ca restul echipelor fac altceva. Adica spioneaza si fura si copieaza, dar nu se chinuie sa faca atata atentie. Adica taci si fura si spioneaza dar sa nu stie nimeni :)
Cea mai tare masina de pe pista referitor la performante medii si in general vorbim este masina Ferrari. Pentru ca este masina campioana!! :PP
La sfarsitul anului o sa vedem care este masina cea mai tare pentru anul viitor in functie de ce masina iese campioana :)
Haideti sa ne relaxam, fiecare tine cu cine vrea sa tina, eu sper sa ne distram, sa fie cursele interesante si mai ales sper ca favoritii mei sa castige campionatul mondial.
Sper sa castigam campionatul la fel de corect pe care si ceilalti sunt.
McLaren este o echipa buna ca si Ferrari, Renault sau Honda sau Toyota. Dar in Formula 1 conteaza multe chestii ca sa fii cel mai bun. Dupa cursa din Brazilia vom stii cine este cel mai bun. Pe pista sau in afara ei, din pacate nu prea conteaza. Sau din fericire.
Michelle_b personal daca vre-odata vii prin Bucuresti, da-mi voie sa te invit la o discutie si un suc pentru ca ar fi o mare bucurie si sansa sa stam de vorba. Referitor la ctlnmihai.... esti avocatul Diavolului sau? Sa ne oprim aici din discutiile astea pentru ca repet... noi ne certam ca prostii si ne scoatem ochii si aia se scalda in bani :PPPPPPPPP No offence intented :P
Oricum fiecare are dreptate, vad ca sunt si fete pasionate si este un lucru bun.
Apropo, multa sanatate si fericire la toti :PP
De parcă lupta pentru titlu n-ar fi fost oricum încinsă, în ea ÅŸi-a anunÅ£at implicarea ÅŸi fostul dublu campion mondial, Fernando Alonso. Victorios în ultimele două curse ale sezonului (Singapore ÅŸi Japonia), ibericul a precizat că, dacă va fi posibil, îl va ajuta pe Felipe Massa. Interogat asupra penalizării (trecere pe la boxe) care i-a fost aplicată lui Hamilton, pe circuitul Muntele Fuji, pilotul lui Renault a răspuns sec în conferinÅ£a de presă de după cursă: „Sunt de acord cu eaâ€. Apoi, Alonso i-ar fi mărturisit unui ziarist: „Nu ÅŸtiu ce a făcut, însă e un lucru bun că a fost pedepsit în acest felâ€.
Nu multi stiu sau au vazut cum arata un tunel de vant, ce face si la ce ajuta. Intelegeti poate lucru de baza dar conteaza si intelegerea fenomenului. Am tot facut pe prostul cu marea majoritate a userilor de pe aici care nu stiu nimic despre Formula 1, dar totul are o limita. Vrei sa-ti explic eu de ce masina McLare nu a castigat nici un titlu in 8 ani? Iti fac o descriere tehnica cum numai cineva din domeniu stie. Dar conteaza ce intelegi tu din ea. S-ar putea sa nu intelegi nimic s-ar putea sa-ti placa.
McLaren nu mai castigat un titlul de 8 ani pentru ca sasiul dezvoltat de ei a fost naspa. Motorul Mercedes si dezvoltate de Illmore a fost bestial, dar motorul Mercedes dezvoltat de Mercedes are probleme in vreo 4 arii. Sper ca stii de ce Mercedes nu mai candideaza la Le Mans da? Pentru motorul de le CLRK sau cum se numeste versiunea sportiva este motorul cate s-a dezvoltat si pentru masina de Formula 1. Asemanatoare la baza dar diferite ca utilizare. Ambele au fost 2 rateuri monstruoase. S-a oprit programul si s-a incercat alta dezvoltare.
Revenim in Formula 1. Haide sa-ti spun cum sta treaba cu Lewis. A venit foarte entuziasmat si foarte talentat. Dar a inceput sa spuna ca vrea ca invete, sa castige si sa fie mai bun ca Schumi din a doua cursa la care a participat. Aia se numeste AROGANTA SAU PROSTIE. Era in echipa cu un 2x Campion mondiat si care evident vroia sa se lupte la titlul. Fernando nu a fost adus la McLaren pentru titlu ci pentru ca Lewis sa invete si sa lucreze cu el la dezvoltarea masinii. Fernando si-a dat seama dupa ce a vazut ca de fapt Lewis se antrena pe PS2 si el lucra de zor la dezvoltarea masinii. Masina cu care spera sa castige inca un titlu mondial, fara sa stie ca jocurile erau facute pentru el.
Sa vedem mai departe. Mercedes este ca si Ferrari, o echipa foarte buna. Ambele au castigat titluri mai mult sau mai putin cinstite. Dar nu asta conteaza. Sunt cele mai bune echipe. Singura diferenta este ca Mercedes este de 1000000 de ori mai tare si talentat decat bruma de 500 ingineri pe care ii are Ferrari si un buget destul de mic. In 1998 au castigat titlue pentru ca Schumi a fost penaliza in 2-3 randuri cu celebrele treceri pe la pista. Corect sau nu mai conteaza. La Spa Coudhard l-a incetinit pe Schumi si exista dovezi si in ziua de azi ca el nu a franat sa se lase depasit. Schumi a abandonat, este unul dintre cele mai celebre abandonuri si arata ca McLaren a vrut ca Schumi sa piarda. Nu este o pur coincidenta ca Mika avea 7 puncte in fata germanului si ca dupa Spa pierdea sefia clasamentului.
Nu mai conteaza adevarul pentru ca a trecut prea mult timp de atunci. Schumi a calat motorul la Suzuka si s-a terminat.
1999: McLaren era in paragina, Mika plangea dupa cele 3 abanadonuri la: Monte Carlo, Monza si San Marino. Unde fanii nu au mai putut de bucurie pentru ca acesta a abandonat si ii vedeau deja plecat acasa. Schumi s-a accidentat si evident Irvine a devenit pilot principal.
Mika campionul din acea vreme, era sa fie batut de 2 locotenenti, de o masina care nici macar nu mai era dezvoltata si de evident si de un pilot super slab. Mika Salo.... nu era nici cat Irvine. Dar ciudat, au facut o treaba buna. McLaren este in bezna si cu cateva curse inainte de finalul sezonului... sa vezi ciuperca nu-i. Locotenentul lui Schumi, Irvine avea sansa sa-l bata pe cel mai ratat campion dupa Villneuve si Felipe se pare (asa zic fanii McLaren). Nu conteaza poszitiile. Astia 3 au facut de ras Formula 1. Felipe totusi conside ca trebuia sa intre in Lewis si mai rau. Chiar o merita.
Deci a castigat titlul in 1999 numai datorita Ferrariului. Fara Di Montezemolo.... McLaren avea un simplu si de rahat titlu in 8 ani de zile (1999-2007)
Au avut noroc ca Ferrari isi doreau sa castige titlul cu cel care merita sa castige titlul si nu cu un amarat de pilot care fara Schumi nu facea nimic. Ah... ce tare faza cand l-a palmuit Senna pe Irvine :)))))))))))) Si Schumi merita sa-i faca la fel.
Irvine a plecat si a venit Barri. Alt pilot ratat care nu a reusit nimic in Formula 1 fara Schumi. Daca era destept era si acuma la Ferrari, avea bani in cont si statea la umbra (umbra lui Schumi evident). Dar nu... s-a dat mare si tare, a plecat la alta echipa ratata alaturi de alt WANNABE din Formula 1. A pariat prost si a pierdut.
Masinile F2000. F2001. F2002, F2003, F2004 si evident F2005 au fost dezvoltate integral de Ross si Schumi + Roy. Astia 3 au mers perfect mana in mana si masinile au fost foarte tari. Exceptie facand F2003 GA... sper ca stiti ce inseamna GA si cat a insemnat pentru Ferrari pierderea lui. GA il iubea pe Schumi si iubea Ferrari. El a aprobat acele sute de milioane de dolari pentru ca Ferrari sa-si reia locul acolo unde ii este locul.
2005 si 2006 au fost din pacate dezamagiri ale lui Schumi. O gramada de greseli facut de aceste au ruinat pur si simplu sansele lui la titlul mondial. Interesant este ca masina Renault folosea exact aceleasi idei tehnice ca cele are lui F2004. Ma refer la aerisirea motorului, aripioarele laterale si aripa spate, elastica.
Fernando a fost si mai bun pe circuit si a gresit mai putin Practic a avut un F2004 copiat si imbunatatit dar vopsit in albastru+galben. Tot F2004 era din pacate si cel condus de Schumi dar... la cate tampenii a facut... a jignit acea masinutza bestiala. Pacat dar asta este.
Anul 2007: Fernando vroia titlul mondial si a muncit pentru imbunatatirea masinii. Cu sau fara acele informatii, cred ca uiti ca masina McLaren avea parti Ferrari pentru ca la inceputul sezonului 2008, un inginer Ferrari a investigat alaturi de FIA noul MP-XX... am uitat ce nume are LOL :P Ca atare si implicit deci, anul trecut masina McLaren a avut parti Ferrari dar nu s-a transpirat in presa acests lucru.
La McLaren a plecat Adrian Newey un baiat super destept care deseneaza masinile cu creionul manual fara calculator si se pricepe inca foarte bine. Kimi nu prea le avea cu testatul masinii si nici acuma nu le are. Dar era rapid. Si totusi au pierdut 2 titluri. Deci masina nu a dat satisfactie.
Bah m-am plictisit :) Intr-o zi dupa ce se termina campionatul asta, eu zic sa ne intalnim, cei care suntem pasionati si ne pricepem la acest fenomen care este Formula 1. Si sa stam de vorba cat vrem, discutam despre orice si poate o sa rezolvam aceste diferente de opinie.
Lewis s-a crezut special si acuma ceilalti piloti o sa i-o traga rau de tot. Si cu ajutorul FIA se pare!
Capacele de pe roti nu au fost copiate de aproape toate echipele? Sistemul de evacure a nu fost copiat si ala? Aripa fata nu a fost copiata?
Da, Ferrari a copiat capotal motorului in forma de rechin. Deci?
McLaren nu copiat acele aripioare, coarne de le monoposturile Honda? Sau ma rog urechi daca le vreti. Nu a copiat aripa de la Williams?
Ctlnmihai, pana acuma credeam ca stii ceva si ti-am respectat parerile, dar se pare ca esti orbit de pasiunea pentru echipa ta. Te inteleg dar sper sa ma intelegi si pe mine, pana acum m-am tot jucat cu "am facut pe prostul" am facut misto de toti pateticii care posteaza pe aici si nu stiu nimic. Dar cu tine si cu altii m-am purtat cu respect si am discutat placut si fair-play cu ei. Ti-am demonstrat tot ce m-ai rugat si ti-am aratat parere mea.
Daca nu iti place parerea mea te inteleg. Daca ma insel te rog sa ma scuzi. Dar prezinta niste argumente mult mult mai puternice ca ale mele atunci. Le voi citi si imi voi da cu parerea.
Asta daca nu vine dilentatul de "bogym05" pentru ca chiar vroiam sa-l zdrobesc numai si numai pentru ca nu a reusit nici macar intr-un post amarat sa faca altceva decat sa jigneasca pilotii adversi. Oricare dintre ei, pentru ca evident nu a dat nici un nume. iar la faptul ca doreste sa ma injure... scuze dar nu arata, inca odata daca mai era nevoie, cat de impotenta este orice incercare a lui de a spune ceva inteligent si inteligibil.
Userul hakkinen merita si el un premiu pentru ca saracul nu are nici femeie si bea si prea multa apa. Deh se inbata cu apa rece ca Lewis are o sansa de a castiga campionatul.
Sunt curios.... baieti... ce ve-ti face cand nu numai Fernando dar si alti piloti o sa-i ajute pe cei de la Ferrari? Tot FIA o sa fie de vina sau poate declaratiile lui Lewis pur si simplu arata cat de mult si-a cauta cu lumanarea?
mi se pare deplasata..Conteaza ca are femeie sau nu?sincer sa fiu cred k nu ai mai mult de 20 de ani dupa felul in care gandesti..Sa-l ajute toti pilotii pe Massa.sa vedem ce vor spune pilotii care-l vor ajuta pe Massa sau chiar Fernando cand vor fi si ei defavorizati cand se vor bate la titlu cu Ferrari.
si cu asta punem punct discutiei
Eu chiar cred ca Fernando il va ajuta pe Felipe. Nu stiu de ce dar o va face. Desi tot nu stiu cum sta treaba. Oricum discutiile dintre Fernando si Ron... alea conteaza si nu cred ca avem de unde sa facem rost de ele. In alea sta adevarul legat de spionaj si evident de aflarea adevarului despre ce spun amandoi.