Anul 2013 se anunţă unul dificil pentru echipe din punct de vedere al dezvoltării monoposturilor, ca urmare a schimbării radicale a regulamentului tehnic în 2014, care prevede, printre altele, şi introducerea noilor motoare V6 de 1.6 litri.
Astfel, echipele vor fi nevoite să dezvolte din timp monoposturile pentru 2014, ceea ce ar putea afecta campania pentru titlu în cazul echipelor de top. Fernando Alonso este însă convins că Ferrari va dezvolta în continuare monopostul F138 până la finalul sezonului, cu excepţia cazului în care nu va mai avea nicio şansă la trofeu.
"Este important ca la jumătatea sezonului să avem un anumit avans decât în alte sezoane, pentru că monoposturile se vor schimba dramatic în 2014. Va fi dificil să ne dăm bătuţi la jumătatea sezonului, asta se va întâmpla numai dacă suntem la 50-60 de puncte de lider. Dar nu cred că va fi cazul. Dacă eşti la 20-30 de puncte în faţă sau în spate eşti forţat să continui să lupţi pentru că vor mai fi şapte curse. Anul trecut, Sebastian Vettel era la 45 de puncte în spate şi a câştigat campionatul", a precizat spaniolul.La rândul său, Felipe Massa a evidenţiat că titlul din 2013 trebuie să fie prioritatea celor de la Ferrari, după ce ultimele trei trofee au ajuns în vitrina rivalilor de la Red Bull.
"Este un nou sezon în care trebuie să facem totul pentru a fi în frunte. Singurul lucru care s-a întâmplat pentru anul viitor este că, dacă la jumătatea sezonului eşti foarte mult în spate, trebuie să lucrezi la monopostul de anul viitor. Dar dacă eşti competitiv trebuie să lupţi până la final. Ştim cât de important este să luptăm pentru campionat", a precizat brazilianul.
Via Autosport
Dar sunt unii fani ferrari care dupa ce i-a scos efectiv Schumacher din balarii echipa si s-au vazut cu sacii in caruta, au nesimtirea de sarlatan sa arunce in noroi in cel care le-a facut atata bine ...
Exact asa a fost si in ultima cursa. Newey se uita la poze cu un monopost rupt, Alonso se lupta sa ramana pe pista, Massa daca ar fi putut sa-i dea un sut in fund lui Alonso sa mearga mai tare ar fi facut-o, iar Vettel dadea lectii de maiestrie pe ploaie.