Alonso: “Două titluri mondiale nu sunt suficiente”

de Daniel Popescu
Miercuri, 16.04.2014
Newsletter Eşti curios de ceea ce se întâmplă în lumea auto? Îţi trimitem ştirile zilei direct pe e-mail.
Fernando Alonso susţine că nu este mulţumit cu cele numai două titluri mondiale cucerite pentru Renault şi insistă că nu există niciun conflict intern cu coechipierul său de la Ferrari, Kimi Raikkonen.

Sunt dornic de victorii şi de succes şi vă pot spune că două titluri mondiale nu sunt suficiente.

Fernando Alonso
Pilot Ferrari
Fernando Alonso este determinat să câştige cel puţin încă un titlu mondial înainte să se retragă din Formula 1. Pilotul Scuderiei Ferrari şi-a adjudecat două trofee consecutive în 2005 şi 2006 pentru Renault, atunci când a întrerupt dominaţia lui Michael Schumacher, însă ulterior a intrat în umbra lui Sebastian Vettel.

La startul unui sezon în care nu beneficiază încă de un monopost capabil de victorii, spaniolul a admis că nu este mulţumit cu performanţele obţinute până acum în carieră.

"Nu m-am gândit niciodată să devin pilot de Formula 1 sau să câştig curse, aşa că nu eram sigur că pot câştigă două titluri. Sunt extrem de mândru şi de fericit cu cariera mea, dar sunt dornic de victorii şi de succes şi vă pot spune că două titluri mondiale nu sunt suficiente", a declarat el pentru postul american de televiziune CNN.

Nu există probleme, sunt numai lucruri pozitive şi comentarii utile din partea celuilalt pilot. Comunicarea şi munca în echipă sunt uriaşe.

Fernando Alonso
Pilot Ferrari
Alonso a ratat oportunitatea unui al treilea titlu mondial consecutiv în 2007, atunci când a fost învins de Kimi Raikkonen, care între timp i-a devenit coechiper din acest sezon. Spaniolul insistă însă că nu există conflicte interne cu pilotul finlandez şi că cei doi colaborează pentru a ajuta Ferrari să treacă peste perioada dificilă în care se află.

“Este adevărat că trebuie să-ţi învingi coechipierul pentru a avea o reputaţie mai bună sau un rezultat mai bun în weekendul respectiv. Dar atunci când suntem într-o şedinţă după o cursă, oamenii ar trebui să vadă atmosfera din cadrul echipei. Nu există probleme, sunt numai lucruri pozitive şi comentarii utile din partea celuilalt pilot. Comunicarea şi munca în echipă sunt uriaşe, în ciuda a ceea ce citiţi sau vedeţi din afara echipei”, a adăugat el.

Via ESPNF1

Comentarii (14)

  • GrosJan
    atunci ... o sa mori naimpacat
    14 29
  • coca cola
    Grojano, te-ai gasit sa comentezi, evident plin de intelepciune
    22 8
  • GroJan , esti cumva vreun frustat ?
    19 10
  • GrosJan
    frustrat?! neah, pentru ce? Pentru mine e minunat cum mere Alonso la vale incet incet iar timpul trece. In situatia sa fie frustrati sunt probabil fanii lui
    11 20
  • ...buna gluma.
    6 13
  • Bogdan
    Nu sunt admiratorul lui si nu imi place deloc de moaca lui Alonso, dar asta nu ma impiedica sa spun ca pilotul este foarte bun si ca are un moral de invidiat. Nu stiu daca sunt multi care sa fi scos aceleasi rezultate la Ferrari
    Schumacher a a traversat un desert de 4 ani la Ferrari pana cand a ajuns in postura de a castiga titluri, dar mai mult ca sigur atmosfera era alta atunci, iar trendul era unul clar crescator. De cand a venit Alonso la Ferrari echipa merge ca un betivan: impleticit.
    15 1
  • Schumacher
    Schumacher castiga curse cu jaful ala de masina. Ii battea pe Hill, Coulthard, Villeneuve, Mikka. Ok, nu castiga campionatul dar in cursa era magistral, mai ales pe ploaie. Alonso ce a facut? Astepta ghinionul RBR si acolo si el un loc 3, 4. Mneaa, incomparabil. Alonso a avut bulan mare in 2005 si 2006, dar de atunci se tot vaita. E cam situatia lui Button, dar acceptata altfel. Button merge cu capul sus ca are un titlu, Alonso e frustrat ca din 2007 o tot ia pe coaja
    11 17
  • stupido
    Alonso tot magistra castiga pe ploaie in 2012 cu o masina proasta, hai sa nu-l mai ridicam pe Schumacher in nori ca nu e cazul. Am vazut ca sunt masini care pe ploaie, din varii motive pot performa mai bine. Ce-a facut pe ploaie Schumacher la Mercedes? Sa nu-mi mai dati argumentul cu varsta ca si Mansell si Hill aveau o varsta cand castigau titlurile! Meritul a fost in primul rand al inginerilor de la Ferrari si al lui Todt care stia cum sa puna presiune pe FIA in acea vreme! Cand i-a tras-o Alonso lui Shumacher a fost noroc. Da, Button e fericit cu un titlu luat cu o supermasina la 2 sec de concurenta. Nu s-a mai batut la titlu de-atunci desi s-a dus la Mclaren!
    9 7
  • stupido
    Vetel se mai bate la titlu anu asta? Ia ziceti voi, fani redfools, ca tot asa va auzeam la inceput. Parca e in spatele lui hulitului Alonso.
    8 5
  • Sa ne imaginam pentru 1 secunda un Kimi care acapareaza discutia si se declara multumit total de cum functioneaza monopostul Ferrari. Apoi, multumeste echipei, coechipierului cu care a luptat pana in ultimul tur pentru victorie si fanilor ca au fost de partea lor si de data asta.
    Come on!
    Alonso incearca sa "aseze" un pic apele dupa schimbare.
    5 3
  • mi se pare indreptatit ca Alonso sa devina campion mondial,dar se pare ca sint mai indreptatiti si alti piloti,alti 21 de piloti...
    6 6
  • @stupido
    la Mercedes Schumacher avea 40 de ani ...
    6 3
  • prima parte e stire veche, Alonso a declarant acelasi lucru intr-un interviu BBC inaintea sezonului

    cat despre relatia cu Kimi, e foarte simplu sa fie coechipieri "buni"
    Kimi urca in masina scoate 100% din ea, merge la debrief si ciao bonna notte!
    Alonso este mai social, el se interseaza de "starea de spirit" al echipei, o priveste ca pe o familie, Kimi (cred eu) priveste Scuderia ca un loc de munca bun ... dar nu cel mai bun (in prezent ar fi MB, si probabil si-ar dori sa concureze pt ei). Alonso poate e determinat sa castige acel titlu numai si numai cu Ferrari (si nu cu RBR, McL sau MB) ... cine stie. Vom vedea cat e de fidel "familiei Ferrari" daca rateaza si acest an.
    11 2
  • @danoe
    right, e cel mai merituos alonso daca ii excludem pe ceilalti
    4 2

Adauga un comentariu

Automarket nu este responsabil pentru acuratetea informatiilor din comentariile postate de cititori. Ne rezervam dreptul de a selecta comentariile.
cod
Greu de citit? Regenerare cod
Intrebari & Raspunsuri Close
Inchide notificarea pentru