Alonso: "Comisarii au manipulat rezultatul cursei"
- Printeaza
- Comenteaza
- Trimite pe:
Fernando Alonso şi Lewis Hamilton au reaprins conflictul care a izbucnit pe vremea când cei doi concurau pentru McLaren în sezonul 2007.
De data aceasta, mărul discordiei a fost incidentul în care a fost implicat Hamilton la intrarea Safety Car-ului pe circuit după accidentul suferit de Mark Webber.
Pilotul echipei McLaren concura pe locul 2 în momentul în care a depăşit Safety Car-ul şi, pentru încălcarea regulamentului, a fost penalizat cu un drive-through. Între încălcarea regulamentului şi dictarea penalizării au trecut însă 10 tururi, iar Hamilton a avut suficient tip pentru a rămâne pe locul 2 şi după efectuarea drive-through-ului. În schimb, Alonso, care concura pe locul 3, a încheiat cursa pe locul 9 întrucât s-a poziţionat chiar în spatele maşinii de siguranţă.
La finalul cursei, Alonso s-a simţit nedreptăţit pentru faptul că a respectat regulamentul şi i-a acuzat pe comisarii de manipularea rezultatelor.
"Este păcat pentru toţi fanii care au venit aici să urmărească o cursă manipulată.
Eram pe locul 3 după un start bun. Apoi a intrat Safety Car-ul, care nu a fost bun pentru noi, dar Hamilton a depăşit maşina de siguranţă. Nu am mai văzut niciodată ca un pilot să depăşească maşina medicală sub steaguri galbene. Eram despărţiţi de numai un metru, el a terminat pe 2, eu pe 9"."Ar fi trebuit să termin cursa pe 2. Apoi, din cauza Safety Car-ului, aş fi terminat-o pe 9, iar Hamilton pe 8. Dar aici, când respecţi regulamentul, termini pe 9, iar pilotul care nu respectă regulamentul termina pe 2. Dar aşa s-a întâmplat. Din păcate lucrurile au mers împotriva noastră şi se pare că aceşti comisari accepta orice", a declarat spaniolul la finalul cursei pentru televiziunile din ţara sa natală.
În replică, Hamilton s-a apărat pentru gestul său, afirmând că a fost luat prin surprindere de apariţia Safety Car-ului pe circuit, cu atât mai mult cu cât depăşirea maşinii de siguranţă s-a petrecut la limită.
"Este dificil să gestionezi toate informaţiile când Safety Car-ul intră pe circuit.
Trebuie să existe un anumit timp între cele două linii ale Safety Car-ului, iar între aceste linii poţi merge rapid. Aşa că este complicat. Am forţat trecerea de ultima linie a Safety Car-ului şi apoi am încercat să micşorez diferenţa faţă de Vettel. Dar exact când am ieşit din primul viraj am văzut Safety Car-ul intrând pe pistă, aşa că m-am retras şi am trecut linia maşinii de siguranţă, aşa că m-am gândit că totul este ok"."Când echipa mi-a spus că am primit o penalizare de tip drive-through, am forţat şi am fost capabil să măresc diferenţa faţă de următori. Mi-am luat penalizarea şi am revenit pe locul 2. Nu văd unde de ce nu este corect, vorbim de curse, acestea sunt regulile şi trebuie să le acceptăm cu toţii", a explicat fostul campion mondial.
Via | Autosport | McLaren
Concentreaza-te pe setarile masinii, imbunatateste-o! Tu esti cel "mai bun" in a realiza un monopost rapid! Tu ai facut (pe vremea cand erai coleg cu Hamilton) ca masina McLaren sa fie atat de rapida!
Doar tu erai cel care stia cum trebuie setata!
Saracul Hamilton (cioroi, negrotei, coloratu') habar nu avea de setari si curse! El era doar un debutant mediocru care nici nu stia sa se urce in monopost!
Uita ce s-a intamplat la Singapore! Sa nu recunosti ca ai castigat nemeritat acea cursa. Conditiile de ieri au fost muuuuuuuuuuuuuuuuuuult diferite fata de atunci cand tu ai castigat cursa!
Te doare cand altii castiga in locul tau?
Ce ai facut anul acesta? Cate curse ai castigat prin fortele tale?
Cumpara-ti Domestos - e un dezinfectant destul de bun!
de la cineva care-l stie...