Alonso, cel mai bun timp în ultima zi de teste de la Abu Dhabi
- Printeaza
- Comenteaza
- Trimite pe:
Ferrari a dominat autoritar cele două zile de teste cu pneuri Pirelli de pe circuitul Yas Marina din Abu Dhabi. După ce Felipe Massa a stabilit vineri timpul de referinţă, sâmbătă a fost rândul lui Fernando Alonso să obţină o performanţă similară, după ce a fost cronometrat cu 1:40.529.
Pilotul Scuderiei Ferrari, care a efectuat nu mai puţin de 105 tururi, a fost urmat în clasament de campionul mondial Sebastian Vettel (Red Bull) şi Rubens Barrichello (Williams). Renault a încheiat pe locul 4 prin Robert Kubica, care a fost urmat de cei doi piloţi care au concurat pentru McLaren pe parcursul zilei, Gary Paffett şi Oliver Turvey.
Locul 7 a fost ocupat de Michael Schumacher, care la un moment dat urcase pe locul 2, însă timpul respectiv a fost şters pentru că pilotul echipei Mercedes GP a scurtcitrcuitat o şicană. Septuplul campion mondial s-a poziţionat în faţa lui Paul di Resta (Force India), Sebastien Buemi (Toro Rosso), Vitantonio Liuzzi (Force India) şi Sergio Perez (Sauber F1 Team).
Vettel a fost protagonistul unuia dintre puţinele incidente ale zilei, după ce unul dintre pneurile monopostului Red Bull Racing a cedat, forţându-l pe german să oprească pe pistă.
Iată clasamentul complet al ultimei zile de teste de la Abu Dhabi:
Pos Driver Team Time Laps
1. Fernando Alonso Ferrari 1m40.529s 105
2. Sebastian Vettel Red Bull 1m40.825s 66
3. Rubens Barrichello Williams 1m41.294s 101
4. Robert Kubica Renault 1m41.614s 91
5. Gary Paffett McLaren 1m41.622s 46
6. Oliver Turvey McLaren 1m41.740s 30
7. Michael Schumacher Mercedes 1m41.757s 74
8. Paul di Resta Force India 1m41.869s 35
9. Kamui Kobayashi Sauber 1m42.110s 43
9. Sebastien Buemi Toro Rosso 1m42.145s 98
10. Tonio Liuzzi Force India 1m42.416s 47
11. Sergio Perez Sauber 1m42.777s 46
12. Jarno Trulli Lotus 1m44.521s 83
13. Pastor Maldonado Hispania 1m44.768s 65
14. Timo Glock Virgin 1m44.783s 83
Aceasta a fost ultima zi de teste de Formula 1 pentru anul 2010. Echipele vor continua dezvoltarea monoposturilor până în luna ianuarie, când îşi vor lansa noile maşini în faţa presei, înainte de cele 4 sesiuni de evaluare programate în luna februarie.
Tot degeaba!