Spaniolul a fost nevoit să se mulţumească cu poziţia a patra. Ipotetic, dacă nu intra la standuri, spaniolul ar fi avut posibilitatea să forţeze după ieşirea maşinii de siguranţă pentru a replica strategia adoptată de Lewis Hamilton, însă pilotul Scuderiei Ferrari admite că nu ar fi reuşit să-şi creeze un avans suficient pentru ca după o oprire suplimentară să fie pe podium.
"Nu cred.
Strategia a fost bună pentru că nu aveam ritmul lui Hamilton, aşa că dacă am fi rămas pe circuit nu am fi făcut un avans prea mare. Am fi terminat pe şapte sau opt şi am fi rămas acolo. Probabil că ar fi meritat numai dacă am fi avut ritmul lui Hamilton", a declarat el.Pe de altă parte, Alonso nu a iniţiat un atac decisiv la adresa lui Daniel Ricciardo în finalul cursei, în ciuda diferenţelor mici dintre cei doi. Spaniolul afirmă însă că nu a avut nicio oportunitate de depăşi întrucât pneurile sale erau aproape la fel de uzate ca şi ale rivalilor.
"La început ne gândeam că este dificil să ajungem la final cu acel set de pneuri, aşa că am avut grijă de cauciucuri câteva tururi. Cu circa 12 tururi înainte de final, când am înţeles că nici cei de la Red Bull nu mai opresc, am încercat să atacăm. M-am apropiat de Ricciardo, dar pneurile soft aveau mai puţină aderenţă. Erau mai proaspete decât ale lui Ricciardo, dar cu numai patru tururi mai proaspete şi nu a fost o diferenţă suficientă pentru a putea ataca", a adăugat el.
Via ESPNF1
Alonso a luat puncte bune, a facut cat a putut.
Cum am spus si ieri, Bravo lui Hamilton, Vettel si Ricciardo. Dar Alonso, Perez si Vergne au facut ce-au putut in conditiile date. As minti daca as crede ca Button sau Raikonnen au luptat ceva in cursa asta. Button si Magnussen au fost pe nicaieri iar Raikonnen odata n-a tras de monopostul ala... fie el si o caruta. Massa la fel, citea ziarul in timp ce conducea, cam ce facea in fiecare cursa si la Ferrari intre 2010-2013. Sa vedem acuma, revansa lui Rosberg, si daca va exista asa ceva.