Cu toate acestea, pilotul echipei McLaren susţine că a avut parte de cea mai bună cursă la care a participat pe circuitul de la Spa-Francorchamps şi scoate în evidenţă că l-a devansat cu 40 de secunde pe coechipierul său Jenson Button.
"Probabil că este cea mai bună cursă a mea de la Spa. Aşa stau lucrurile. Chiar dacă poziţia nu este cea mai bună, am avut 40 de secunde în faţa lui Button, care acum trei ani a fost în pole position şi a câştigat cursa de aici.
În 44 de tururi asta înseamnă o secundă pe tur cu acelaşi monopost", a declarat spaniolul.Cu toate acestea, evoluţia lui Button a fost influenţată negativ de o defecţiune la sistemul de recuperare a energiei, astfel că britanicul nu a putut utiliza puterea suplimentară pe liniile drepte.
Alonso nu a câştigat niciodată Marele Premiu al Belgiei în cele 12 curse în care a luat startul. Cel mai bun rezultat obţinut de dublul campion mondial a fost locul doi în sezoanele 2005 (Renault) şi 2013 (Ferrari).
Cât despre Alonso ... își atacă gratuit colegul, cine îi va citi comentariul peste o lună, două, nu va mai ști că Button a avut probleme, va reține doar că Alonso a fost de două ori mai bun. De aceea consider, deși i-am fost fan încă din 2003, că este un caracter mizerabil și atât.
Se batea cu caramida in piept ca desi rezultatele reale lipsesc iote ce bun e el fata de Massa care avea statut de pilot nor 2. Apoi pe Massa l-a batut si Bottas concurand pe bune. La fel cu Raikkonen, ce tare e el, da uite ca e tare si Vettel care fu batut de Ricci.
Si de unde stim noi ca nu cumva momentan la mclaren sunt doi pensionabili?
Si ia-uzi, cica Button nu a avut toata puterea masinii, ca in calificari ii dete ceata magalomanului
EL VREA ca asa trebuie sa scriem despre cel mai cel.... BANU FRATE.
@hihi, Button a avut probleme cu monopostul in ziua cursei, nu in calificari - daca inteleg bine aluzia la faptul ca Button nu ar fi avut de fapt probleme cu monopostul...
Cuvintele lui, dupa cursa:
"From the early laps, I had a problem with the deployment from the ERS pack. I'd get deployment from it in different places now and again, but it was never really deploying and recovering as it should.
It would cut immediately after Raidillon, for example, and then I'd have to rely on the ICE alone.That's a lot of power to lose, and it meant I was driving the Kemmel Straight and the straight up to Blanchimont without any deployment at all. You can't really do much in that situation."
Pentru mai multe informatii, cautati in presa internationala sau pe twitter.
Mai bine s-ar face mici si ar disparea din fata reporterilor.
Sunt satul de ei: Alonso, Raikkonen, Rosberg... cand nu stiu ce sa vorbeasca, incep cu rahaturi. La intrebarile care nu iti convin, cauta un mod elegant sa iesi din discutie, nu veni cu ravasuri din astea.
Si nu, nu tin cu Hamilton. Mai degraba cu cei doi raraiti din cei precizati mai sus.
iti cer scuze, eram obosit.