Weekend-ul care tocmai a trecut a marcat întoarcerea Formulei 1. Prima etapă din 2021 a fost găzduită de circuitul Sakhir din Bahrain, iar Lewis Hamilton a câștigat după o luptă strânsă cu Max Verstappen.
Cursa a reprezentat și debutul unor piloți tineri, inclusiv a germanului Mick Schumacher, fiul septuplului campion mondial Michael Schumacher. Totodată, după o pauză de doi ani, Fernando Alonso a revenit pentru a concura în Formula 1 alături de francezii de la Alpine.
Numai că revenirea pilotului spaniol a fost umbrită de un abandon în turul 34. Inițial s-a spus că motivul ar fi fost o defecțiune apărută la sistemul de frânare al monopostului, dar directorul executiv al echipei a oferit acum mai multe detalii.
"După a doua oprire la boxe, o hârtie de împachetat mâncarea a ajuns în prizele de răcire a frânelor spate, blocând fluxul de aer. Acest lucru a condus la creșterea temperaturii și a cauzat defecțiuni la sistemul de frânare, așa că am decis să retragem mașina din motive de siguranță," a declarat Marcin Budkowski.
Fernando Alonso a terminat pe locul 9 sesiunea de calificări, iar cu mai mult noroc ar fi putut termina în puncte prima sa cursă de Formula 1 din 2021.
Următoarea etapă va avea loc în perioada 16 - 18 aprilie în Italia.
via Motorsport.com
Schumacher a batut o masina mai buna Williams pentru primele doua titluri. Apoi s-a dus la o echipa in deriva Ferrari si a construit and upa an pana cand a fost capabil sa ia titlul.
Iar Alonso nu a fost niciodata ghinionist, a pierdut pe mana si pe valoarea lui. A luat doua titluri cand Michelin era pe val. Nu a reusit sa bata un debutant pe o masina de tilu. A fugit apoi la o codasa doar ca sa nu mai dea chiept cu coechipierul dificil. A fost o ALEGEERE nu ghinion. Apoi a avut toata echipa Ferrari la cheremul lui si a pierdut iar pe mana lui fiind prea prudent in momentele cheie. In 2016 refuza Mercedes, iar Hamilton iar alegere.
El stie bine ce face, sa da lovit ca sa nu se vada adevarata valoare iar naivii numesc asta ghinion. Si nu ar fi revenit vreodata daca nu era vorba de Ocon.
De fapt Alonso nu s-a plans ca e defavorizat ci ca nu MAI e favorizat asa cum fu invoiala. E o diferenta...
Si asa cum McLaren putea castiga cu Alonso facand din Ham pilot secund, la fel putea castiga si cu Ham facand din Alonso pilot secund. Dar Alonso nu a fost niciodata pilot secund in timp ce Hamilton a fost in primele curse.
What’s happening to him is awful to watch. I do feel something has got to shift in his psychological constellation. He needs to see a mystic and go and have some sort of evil spirit removed from him. He’s done something wrong to deserve this.
I think there is some sort of psychological balance tipping point thing. And I think that if you feel on your heels if you feel a little bit tentative about anything. It’s like a rugby tackle, you cannot go in half-baked.
And he’s feeling like that the punishment he’s been getting. And the bruising he’s been getting has been worrying him. I’m afraid it just gets worse, it has to be a kinda jettisoning of all those bad, negative feelings.
Once he’s done that, he’s got all the ability in the world. He could race at the front with Lewis and with Max"
Villeneuve: "Best for Mercedes image is to win without hamilton."
Perioada din afara F1 a facut sa cam uite lumea de el, probabil scazandu-i veniturile din vanzarea de imagine, produse marca Kimoa, reclame, etc.
A fost un pilot bun si inca este unul decent, dar nu poate bate un Verstapen, Hamilton, Leclerc, Norris, Russel, etc , nici macar cu aceeasi masina.
Omul este dublu campion, da, dar cand: acum 15 ani, si asta datorita gumelor Michelin, superioare celor Bridgestone, care rezistau la stilul sau agresiv de pilotaj, cu mult understeer. Plus ca atunci , datorita varstei, altfel era asumarea riscurilor pe circuit....
Iar Renault(Alpine) are cam cea mai slaba masina din ultimii ani, doar Wiliams si Haas stau mai prost ca ei , si cam pe acelasi palier cu Alfa Romeo. In Bahrain ritmul de cursa a fost jenant rau: ori au avut probleme cu motoarele si le-au sugrumat ori nu ii intereseaza deloc anul asta si se da totul pt. la anu cand se schimba masinile.
Schumacher a avut "norocul" sa aibe un coechipier foarte puternic in Rosberg si asa a aratat ca nimeni la 40 de ani nu mai e ce a fost.
Ca dovada ca Wiliams era prima masina, Hill a castigat titlul in 1996 care fu batut de un pilot asa si asa 1997 Villeneuve. Iar cei care au venit in locul lui Shumacher la Benneton erau pe nicaieri. NU mai denigra pe baza de banuieli, susiciuni si pareri personale.
Mai tarziu Renault s-a retras dar motorul a fost rebotezat si utilizat de echipe sub numele Mecachrome. Atat de bun era. Pana in '98 cand a venit Mercedes cu un motor mult mai bun si a preluat stafeta.
.....Imola chiar detine doua-trei viraje unde ne-am putea confrunta cu aceeasi martelare a regulamentului din partea Benz AMG Petronas, asta daca nu dam dovada de reactivitatea necesara in innabusirea din fasa a grosolaniei fatise a celor din Brackley, a rutinarii acestora in cutuma dublei masuri in ceea ce priveste abordarea virajelor....
Singura mea nemulțumire e față de administratorul acestui site care le trage cu somnul ce n-am mai văzut. Astfel mai aflu informații noi despre echipe/piloți de pe alte site-uri străine că aici numai "politica" voastră se regăsește. :))
Ultimul sfat pe care ți-l dau e că trăind la trecut nu mai trăiești la prezent și netrăind la prezent nu-ți poți construi un viitor strălucit. LUMINARE DE MINTE!
Vigilenta maxima la trecerea monopostului44 - in limitele circuitului( macar doua roti sa se afle in permanenta in interiorul liniilor albe ale traseului) - prin urmatoarele viraje:
T9 - Piratella;
T13 - Acque minerali;
T15 - Variante alta;
T 18 & 19 - Rivazza;
FIA, trezeste-te din partinirea fatisa!
FIA, nu distruge eruditia unei competitii precum F1 numai din partizanatul atat de ostentativ la adresa Benz AMG Petronas!
te-ai oprit din hlizit ?!?
....sa revin mai tarziu cu dreptul la replica?!?
....ai mare grija sa nu te-neci cu propriile superficialitati!
Vettel o sa evolueze si musai ca o sa performeze cu totul altfel la Imola, cele trei saptamani de pauza au reprezentat intervalul de timp atat de necesar pentru ca simbioza Sebastian-Honey Ryder sa capete acea dimensiune compatibila unor rezultate notabile atat in calificari cat si in curse......
cum sa mai procedam cu micul print?
cat mai trebuie sa ne prefacem ca diagnosticul nostru, al fanilor Ferrari, este miopia?
cum sa-i tratam momentele stanjenitoare si-n sezonul 2021 acestui *rookie*?
...macar in Parabolica 2020 era incaltat cu harduri....avea astfel acces la toate scuzele din lume:-)))
....azi parca si gumele medii par sa-l stanjeneasca considerabil......
https://youtu.be/t3UKDBajgYU
Dom' DAV,
ce crezi pentru duminica, ramane acelasi *minut academic* pe care micul print o sa-l ofere invingatorului???