Alfa Romeo va lansa noul monopost în 19 februarie: prezentarea va avea loc în ziua startului primei sesiuni de teste

de Daniel Popescu, Foto: Alfa Romeo
Luni, 27.01.2020
Newsletter Eşti curios de ceea ce se întâmplă în lumea auto? Îţi trimitem ştirile zilei direct pe e-mail.
Alfa Romeo va prezenta noul monopost pentru sezonul 2020 al Formulei 1 în 19 februarie, în aceeași zi în care va începe prima sesiune de teste din această iarnă.

Alfa Romeo a anunțat în weekend planurile pentru lansarea noului monopost cu care va concura în sezonul 2020 al Formulei 1.

Echipa cunoscută anterior drept Sauber își va prezenta noul monopost C39 în 19 februarie pe circuitul de la Barcelona, cu începere de la ora 9:15. La eveniment vor participa piloții titulari Kimi Raikkonen și Antonio Giovinazzi, dar și pilotul de rezervă Robert Kubica.

Polonezul a sosit la echipă împreună cu sponsorul său PKN Orlen care produce carburanți, motiv pentru care numele oficial al echipei în acest sezon va fi Alfa Romeo Racing Orlen.

Prezentarea noului monopost va avea loc cu numai câteva zeci de minute înainte de startul primei sesiuni de teste a anului, care va avea loc pe circuitul de la Barcelona în perioada 19-21 februarie.

Cel puțin pe baza anunțurilor de până acum, Ferrari va fi prima echipă care va prezenta noul monopost, întrucât evenimentul este programat în 11 februarie. Renault va urma în 12 februarie, în timp ce McLaren a programat lansarea pentru 13 februarie.

În 14 februarie, în aceeași zi cu Mercedes, își va prezenta noul monopost și Alpha Tauri, în timp ce Racing Point va organiza un eveniment în 17 februarie.

Red Bull, Williams și Haas sunt singurele echipe care nu au confirmat până în prezent planurile de lansare pentru noile monoposturi.

Via Alfa Romeo

Comentarii (4)

  • Mamăăă! Ce se-alege de firmele astea nu știu! Dacă nu le-au lansat în decembrie înseamnă că e de rău. Costeluș știe. El și extratereștrii!
    0 10
  • Costel
    @ tu ,

    azi m-oi convins pe deplin de faptul ca tu ii doar un gamet capiu a carui incursiune pe AM trebuie stopata in cel mai scurt timp pentru a nu compromite palierul conversatiilor inaintea unui sezon 2020 pentru care is premise dintre cele mai captivante iar superficialitatea cu care tratezi mostenirea initiala a lui Darracq si Stella nu face decat sa confirme tuturor lipsa crasa de onorabilitate pe care nu te sfiesti sa o etalezi cu o lesniciune stupefianta dar care o sa te stigmatizeze negresit si neintarziat fiindca elevatia comentariilor celorlalti incepe sa-ti genereze un disconfort major : hipoxemie !!!
    7 1
  • Raikkonen e un pilot bun si merita mai mult decat anul trecut; poate masina va fi superioara celei precedente, sa speram.
    13 0
  • Neutru
    E bun dar ghinionist.În 2001 la Sauber demonstrează că-i bun.McLaren îl ia pentru 5 ani dar ghinion,3 au fost pentru Ferrari-Schumacher,iar 2 pentru Renault-Alonso.În 2007(anul lui norocos) vine la Ferrari și deși echipa îl susține pe Massa, câștigă(pentru că și McLaren îl susține pe Hamilton și-i pune piedici lui Alonso).În 2008 Ferrari continuă povestea cu Massa(managerul lui Massa-fiul șefului Ferrari),2009 anul Braun,2010Ferrari îl licențiază(nu vrea să plece pentru că avea contract iar Ferrari îl vroia pe Alonso)și stă 2 ani pe tușă.Se întoarce la Lotus,revine la Ferrari ca pilot 2(pentru bani).
    10 0

Adauga un comentariu

Automarket nu este responsabil pentru acuratetea informatiilor din comentariile postate de cititori. Ne rezervam dreptul de a selecta comentariile.
cod
Greu de citit? Regenerare cod
Intrebari & Raspunsuri Close
Inchide notificarea pentru