- Home
- ŞTIRI
- TEST DRIVE
-
Maşini noi
- Topul celor mai economice mașini de oraș
- Cele rapide masini sub 30000 euro
- Topul mașinilor cu cele mai mari consumuri
- Top mașini diesel cu un consum incredibil de mic
- Topul mașinilor de oraș cu cel mai mare portbagaj
- Top SUV-uri cu cel mai mare portbagaj
- Cele mai mici mașini disponibile pe piața din România
- Cele mai mari mașini disponibile pe piața din România
- Cele mai scumpe mașini disponibile la vânzare în România
- Cele mai ieftine mașini din România
- Cele mai ieftine SUV-uri mici din România
- Topul mașinilor electrice cu cele mai mari baterii disponibile la noi în țară
- Cele mai scumpe mașini electrice disponibile în România
- Cele mai ieftine mașini electrice disponibile în România
- RETRO
- Login
Formula 1
Eddie Irvine: "Kimi trebuie sa termine cu betiile"
Publicat Miercuri, 30.05.2007
- Printeaza
- Comenteaza
-
Trimite pe:
Alain Prost, fostul campion mondial, considera ca finlandezul Kimi Raikkonen plateste tribut faptului ca nu s-a adaptat inca cu Scuderia Ferrari.
"Eu consider ca nu este complet integrat la echipa", este de parere Alain Prost. Ziaristii din Cizma considera ca Raikkonen a sosit la Ferrari intr-un moment nepotrivit, atunci cand cel mai valoros pilot din istoria F1, Michael Schumacher, a decis sa nu mai imbrace echipamentul rosu al Scuderiei, inlocuirea acestuia devenind oarecum imposibila.
Referindu-se la situatia in care se gaseste finlandezul, Eddie Irvine, fostul pilot al celor de la Ferrari, a spus: "Nu stiu ce se intampla cu el in aceste momente, dar ideea este ca trebuie sa se mobilizeze si sa termine cu betiile daca vrea sa castige".
Adauga un comentariu
Automarket nu este responsabil pentru acuratetea informatiilor din comentariile postate de cititori. Ne rezervam dreptul de a selecta comentariile.
Ai sugestii sau intrebări?
Trimite-ne mesajul tău
Trimite-ne mesajul tău
Eddie Irvine: "Kimi trebuie sa termine cu betiile"
Dar cred ca tocmai pentru ca Schuey s-a imbracat in pijamale rosii la Monaco, Kimi a intrat in protectii. Cred ca il enerveaza la culme sa-l vada pe neamt cu echipa lui.
Asta pe cand Alonso l-a luat de gat prieteneste pe Schuey in paddock.
Ferrari este conceputa pentru viteza, iar la Monaco avantajele unei masini de viteza dispar. In plus, mi se pare ca McLaren a lucrat mult mai bine la setarile masinilor, cele doua monoposturi derapau excelent in virajele imposibile ale circuitului. Aici s-a facut diferenta. Si cred ca Massa daca ar fi plecat primul, ar fi fost depasit dupa intrarea la boxe. Difernta au dat-o masinile si nu pilotii, din punctul meu de vedere.
FORZZA KIMI
Ar fi putin mai mult interes si mai interesant!
Multumesc!
oricum bafta kimi... esti preferatul meu... care imi toceste nervii