Ajută-ne să îmbunătăţim managerul F1 Champ în 2011!
- Printeaza
- Comenteaza
- Trimite pe:
A patra ediţie a concursul F1 Champ, singurul manager de Formula 1 din România, s-a încheiat duminică la capătul a 8 luni de lupte intense pentru câştigarea excursiei la Marele Premiu al Ungariei din 2011.
Aceasta a fost prima ediţie în care punctajul în concursul F1 Champ a fost format exclusiv din performanţele obţinute pe circuit de piloţi şi echipe, măsura venind în întâmpinarea dorinţelor participanţilor.
Pentru Automarket, pregătirea celei de-a cincea ediţii a concursului a început imediat după încheierea sezonului 2010, însă pentru un concurs cât mai atractiv avem nevoie şi de sprijinul vostru direct. Tocmai de aceea, prin intermediul secţiunii de comentarii de la acest articol, vă invităm să vă experimaţi propunerile prin care managerul F1 Champ poate deveni şi mai bun anul viitor.
Sugestiile voastre vor fi analizate de organizatori şi vor fi luate în considerare la conceperea regulamentului pentru F1 Champ 2011.
Ar fi ideal ca sa se inlature obligativitatea de a trece un cod de securitate,iar participantii ar trebui neaparat sa fie logati cand fac comentarii!!!!
1 Depunctarea cu 100 puncte a celor ce abandoneaza in cursa nu mi se pare corecta atat timp cat pentru antrenamente libere si calificari se puncteaza pilotii in functie de locul din clasament chiar daca nu a efectuat niciun tur.
2. Cautarea unei echipe fara a fi necesar sa parcurgem tot clasamentul.
3. Punctarea pilotilor ce inlocuiesc pilotii titulari. Punctele obtinute sa fie acordate pilotilor titulari.
Acum am ceva treaba dar am sa ma mai gandesc si poate am sa mai gasesc si alte propuneri.
2. punctarea tururilor conduse de un pilot
F interesanta si propunerea "scuderia" ptr punctarea depasirilor - subscriu si aici, avand in vedere ca parca-s tot mai rare cele de pe pista.
Altfel - F IMPORTANT: uitati-va, va rog, la unele postari mizerabile la ultimele articole si luati masuri cumva cu limbajul unora ce se cred pe stadion, altfel chiar riscati sa se dezvolte si o mica menajerie pe situl asta. Si ar fi pacat. Ce-i si mai grav este faptul ca citim mizerii si limbaj suburban si de la useri logati.
Dupa mine sistemul actual de punctare e foarte bun.Ar mai merge acordat eventuial un bonus de 100 de pct pentru cine ia pole positionul.Salutari!
@ccmax
O propunere trebuie să aibă şi o logică practică. Degeaba spui ce vrei, dacă ce vrei nu se poate aplica. Ai şi soluţie tehnică pentru "schimbări cu un un singur click"?
Prima si cea mai importanta schimbare pt. anul viitor ar fi premiile acestui concurs !
Fata de 2007-2008 premiile din acest sezon au fost mult mai mici,iar motivarea userilor de a juca acest manager,a scazut dramatic,o simpla analiza pune in evidenta aceast deznodamant,premiile conteaza foarte mult.
in 2007-2008 premiile erau de 10-12 milioane lei vechi,pe etapa si erau aproximativ 20-30 mii useri activi etapa de etapa,acum premiile au fost pe etapa doar de 100 ron si userii s-au epuizat si ei,la fel ca premiile din acest sezon si abia daca mai erau 1000 useri,etapa de etapa pentru acest joc...
Bafta baieti !
2. ...cu toate ca nu sunt IT-ist, una dintre solutiile logice ar fi redimensionarea ferestrelor astfel incat sa nu mai fie necesara utilizarea scrollului... o opinie. Multumesc.
Imi dau si eu cu parerea - nu poate fi "montat" un filtru care sa nu afiseze un post ce contine anumite cuvinte presetate cumva de voi?
Gata, suntem off-topic.
Suntem clar prea putini..3 castigatori...si chiar puteti scoate banii din joc...obiectele sunt mai lejer de suportat de voi !..ca si cost ma refer..
2. Premii inedite, avand in vedere ca suntem o treime din cati am jucat acum cativa ani (medalii, cupe, cel putin la sfarsit de an)
3. Un chat F1 Champ - atata timp cat nu mai avem forum
Subscriu si eu ideii de a alege campionul mondial inainte de inceperea sezonului, iar cei care au avut dreptate sa primeasca un bonus de puncte.
In ceea ce priveste pariurile, nu mi se pare o idee buna revenirea la acestea. Parca ne-am departa prea mult de sport cu ochii dupa castig. Asa cum a spus cineva mai sus, cred ca multi (printre care si eu) joaca doar de placere, nu neaparat pentru a castiga ceva...
Propuneri:
1. In cadrul softului care gestioneaza concursul sa se aleaga echipa pentru fiecare eveniment al unei curse (Q1, Q2, Q3, calificari si cursa) in functie de NUMAUL DE PE MASINA.
Fiecare numar de masina sa aiba atasat pilotul titular al acelei masini. Din lista de la o grupa selectezi numarul masinii pe care alearga pilotul (bineinteles trebuie implementat in soft astfel incat in lista sa apara si poza pilotului nu doar numarul masinii ca sa fie mai usor de alea).
Chiar daca pentru un eveniment pe o masina piloteaza un pilot diferit de cel titular ( cazurile di Resta - Sutil, di Resta - Liuzzi, etc) contand numarul masinii se evita cazurile cand iti este imposibil sa afli ca un pilot titular a fost inlocuit in ultima clipa de un altul.
De asemenea se evita situatiile penibile cand un pilot titular este inlocuit pe tot parcursul unui weekend de un alt pilot si introducandu-l pe cel nou in lista de piloti de la grupa titularului se anuleaza toate selectiile anterioare modificarii grupei facute pe acea grupa. A fost cazul introducerii lui Klien intr-o vineri dimineata in grupa 5 si cei care isi facusera echipa anterior de vineri de dimineata si nu au mai verificat in inainte de Q1 s-au trezit cu intreaga grupa 5 fara piloti selectati.
2. Implementarea unor rapoarte pe care sa le genereze softul astfel incat informatia de la marile premii deja disputate sa fie mai condensata.
Un tabel, nu lista din prezent, in care sa vezi la fiecare mare premiu ce punctaj ai obtiunt pe fiecare eveniment si pe fiecare pilot/echipa.
O prezentare a clasamentului pilotilor si echipelor din F1 detaliat. Adica sa se prezinte pentru fiecare pilot cate puncte a obtinut la fiecare MP in parte, locul pe care a terminat sau daca a abandonat.
Posibilitatea de a vedea la nivel de pilot o statistica pe fiecare MP cu locul ocupat in cursa, in calificari, in Q-uri si comparat cu alt/alti piloti.
Cam atat. :)
2. In cadrul unei etape ; la finalul diferitelor evenimente ar trebui sa se prezinte echipa celui mai bun si la final etapei echipele celor care au castigat.
1. Sa se puncteze pilotii care inlocuiesc pilotii titulari. Punctele obtinute sa fie acordate pilotilor titulari. Nu mi-a placut cand s-a schimbat un pilot si mi s-au pierdut toate setarile pentru grupa respectiva. Pana la urma trebuie punctat talentul de management, nu trebuie punctat cel care a stat la calculator pana in ultimul minut ca sa vada daca a aparut o schimbare de pilot.
2. As prefera un premiu mai durabil in locul tricoului, ceva care poate fi pastrat ani de zile amintire ca ai castigat o etapa. De exemplu o masinuta, un ceas, o cana...
In rest am fost multimit de versiunea 2010.
2. sa se introduca un puncatj pt cel mai bun timp pe tur de cursa.
3. sa se introduca un puncatj pt cel care anticipeaza o dubla.
Eventual premiile sa fie din f1, si nu neaparat in bani.
ref., la 2 punct, acest punctaj va face "diferenta"..dintr-un amalgam de participanti. de exemplu, daca anticipezi ce pilot va obtine cel mai rapid tur, tu vei avea o sansa mai mare sa cistigi etapa.
ref., la 3 punct, deasemenea va face o diferrenta de punctaj de restul participantilor.
Aceste plusuri de puncatje cu siguranta vor fi indispensabile si mai interesant pentru un F1 Champ mai bun!
p.s. apropo, de ce in F1 se permit modificari de regulamente iar in F1 Champ, nu? ...nu trebuie sa ne multumim cu ce este, tre sa perfectionam F1 Champ de la an, an la fel ca in F1. In cazul dat, eu doar am venit cu niste adaosuri indinspensabile acestui concurs!!!
ex:
jucatorul va alege echipa preferata ( sa zicem RENAULT - cu care va participa pe tot parcursul sezonului 2011). Pentru a se putea face o departajare la final si a se vedea castigatorul propun ca fiecare participant sa aibe la dispozitie inca 2 optiuni suplimentare ( sa zicem WILLIAMS SI LOTUS -care vor participa pe intreg sezonul 2011 , putand fi schimbate in orice moment si la orice ora in functie de preferinte, situatie in clasament, randament in antrenamente , calificari sau cursa ). NU SE VA PUTEA SCHIMBA ECHIPA PRINCIPALA ALEASA PE INTREG SEZONUL 2011. sper sa fiti de acord macar ca idee si sa o aveti in vedere cand ve-ti inaugura noul sezon 2011.
1. Pentru motivul ca trebuie sa aratam cat de buni manageri suntem, consider ca nu isi au rostul niciun fel de punctaje obtinute din pariuri.
2. Sunt de parerea introducerii celei de a treia grupe la echipe, astfel incat cele trei grupe rezultate sa aiba cate 4 itemi in lista si in acest fel sa fim obligati sa gandim mai atent aranjarea acestora pe parcursul celor 5 evenimente (asa cum este ultima grupa de piloti, unde sunt doar 4 la 5 evenimente).
3. Punctajul acordat pentru piloti in cursa (si implicit pentru echipe) sa fie proportional cu punctele acordate in realitate de FIA, adica pentru primul loc: 25xindice, locul 2: 18xindice, locul 3: 15xindice, s.a.m.d., iar pentru pilotii de la locul 11 in jos fie respecta o proportie egala intre locuri.
Tot la fel se poate genera un algoritm si pentru calificari, in care sa fie evidentiate cele 3 sesiuni intermediare de calificari, in timp ce pentru cele 3 sesiuni de antrenamente sa se respecte acelasi algoritm de punctare proportional cu locul ocupat de piloti.
Deci indicele trebuie sa fie diferit pentru fiecare tip de actiune: antrenamente, calificari si cursa si valoarea lui sa permita alocarea unui minim de puncte pentru ultimul pilot/loc (acest lucru se intampla si in prezentul regulament, dar nu cu proportia din realitate).
Consider ca acest set cu algoritme diferite de a se puncta, va fi mai competitiv, generand rasturnari in clasamentul F1 Champ, totul devenind mai spectaculos, la fel cum s-a intamplat in acest sezon in Formula 1 cu Alonso care a avut sansa de a castiga competitia.
4. Pentru pilotii titulari care nu participa in primele 2 sesiuni de calificari, fiind inlocuiti cu rezervele/pilotii de teste, dar carora nu li s-a anuntat din timp inlocuirea de catre FIA, sa li se acorde un punctaj fix si nu punctele primite de rezerva sa, iar in cazul in care se stie ca pilotul nu participa la evenimentul respectiv, atunci este de datoria noastra de a nu-l selecta.
5. Se mai poate puncta suplimentar cel mai scurt pitstop.
6. Sa se depuncteze echipele (eventual si pilotii sau doar pilotii cu probleme) care au probleme pe parcursul etapei si sunt nevoite sa-si schimbe motoarele si poate se extindem si la cutii de viteza, cu alte cuvinte ceea ce sanctioneaza si FIA.
7. O mai buna organizare la vizualizarea link-urilor proprii Automarket ce privesc pilotii si echipele F1, pentru a avea posibilitatea rapida de a afla ce s-a scris in ultimele 5-10 "stiri" si cel mai simplu este ca aceste legaturi sa fie realizate la sectiunile in care sunt prezentati pilotii si echipele.
8. Fara reclama la sectiunea din site ce priveste alegerea pilotilor si echipelor !
9. Premiile pot deveni mai numeroase pe etapa si la final, dar si mai "generoase". Consider ca se pot premia cel putin primii 5 useri pe etapa (podium + 2 mentiuni) si 25 useri la final (podium + 7 mentiuni + 15 premii obisnuite) si in plus diferentierea premiilor intre primii 3 useri la etapa si final.
Pentru premiile de etapa se pot acorda castigatorilor "medalii" cu efigiile stilizate ale cursei respective (pot indica Imprimeria nationala care poate rezolva aceasta "problema", dar sunt convins ca sunt si alte firme ce pot sa graveze cu laser in diferite metale), iar celorlalti tricouri sau sepci inscriptionate cu logo-ul Automarket.
Sugestie la culoarea tricoului, evitati cat mai mult albul si extindeti marimile cu S si XXL (personal nu am intrat in niciun tricou castigat pana acum, chiar daca sunt multe), deasemenea cele mai bune calitativ au fost cele din primii 2 ani (cele negre), deoarece erau marca Fruit of the Loom.
Daca aveti o finantare mai sustina, puteti sa mariti si sa extindeti valoarea premiilor in bani (cu toata criza cred ca se poate premia la nivelul primului an 2007).
10. Excursie de 2 persoane pentru castigatorul F1 Champ 2011 (de preferat Turcia fata de Ungaria, daca nu se poate mai bine...) si ceva mai "palpabil" pentru ceilalti 2 useri ai podiumului de final.
P.S. Suplimentar fata de "manageriatul" F1 Champ, as dori infiintarea unei camere de "chat" pentru cei care vor sa-si citeasca sutele de ineptii scise in mesajele postate pe sectiunea de stiri !
Sper ca am punctat ceea ce mai interesa si sper sa regasesc cateva din propunerile mele in noul regulament F1 Champ 2011, oricum sunt convins ca vor mai exista postari pe construirea viitorului regulament, in principiu coloana vertebrala ramane aceeasi ca cel din acest an, care a schimbat in bine concursul.
Sa auzim numai de bine.
1. ar fi bine ca la inceput sa ne alegem un pilot si o echipa pentru tot sezonul. si daca acel pilot si/sau echipa devine campion, primesti un bonus.
2. cu pilotii de teste sa se rezolve ceva inca nu stiu cum, am incercat tot sezonul sa plasez astfel pilotii de la lotus si force india sa nu pun pe primul antrenament dar nu este cea mai buna solutie.
3. cu premiile ar fi bine ca la fiecare etapa si la gfinal ca mai multi participanti sa castige. de ex. primele 10. nu trebuie neaparat bani. de ex. primul ar lua 200 lei si un tricou, al doilea 100 lei si un tricou, al treilea 50 lei si tricou si ceilalti de la 4 la 10 tricou sau tot feluri de chestii legate de formula 1 sepci, cani, brelocuri, masinute etc.
4. daca se poate ala evenimentul cursa sa fie adaugat o fereastra pentru cel mai rapid tur, si sa alegi dintre toti piloti sau o alta varianta posibiliatea de pune o mentiune la careva de cel mai rapid tur bieninteles cu bonus de puncte.
cam atat celelalte chestii sunt in ordine diferentierea punctajaului intre evenimente este okay, si cu alegerea pilotilor si cu schimbarea acestora cand inlocuiesc pe cineva de ex. klien, de aia esti manager sa fii atent, la pilotii de teste situatia este alta.
abia astept sezonul 2011.salut tuturor
Am participat la toate sezoanele F1Champ de pana acum si dupa cum am mai afirmat si in alte dati formatul actual mi se pare mai prost ales decat cele precedente. Eu as fi preferat un concurs care sa ma tina in priza in fiecare zi sau oricum ceva mai antrenant decat selectarea mai mult sau mai putin la noroc a unor itemi din echipe. F1Champ a fost gandit acum cativa ani intr-un anume mod tocmai pentru a fi ceva diferit si incitant, dar din pacate a devenit doar "unul dintre" jocurile de manager F1.
Bineinteles fiecare are argumentele sale pentru a agrea sau nu aceste formate si oricum alegerea este a organizatorilor si trebuie respectata.
Ceea ce a fost si este deranjant din punctul meu de vedere, si vad ca nu a fost rezolvat desi s-a anuntat aceasta intentie, este permiterea folosirii conturilor multiple in joc. Parerea mea sincera este ca un jucator capabil nu ar trebui sa foloseasca 3-4-5 sau mai multe conturi pentru a acoperi o plaja cat mai larga de variante. Nu cred ca un eventual tricou merita. Dar asta e parerea mea si din pacate sunt convins ca situatia nu se va schimba.
Trecand acum la propuneri as zice ca ar fi interesanta largirea gamei de "evenimente" care sa conteze in joc si aici inteleg, cum am vazut propus si mai inainte, anunturile oficiale macar ale FIA privind penalizarie si amenzile pentru schimbarea motorului sau cutiei de viteze, mergand eventual pana la amenzile pentru depasirea vitezei sau alte "maruntisuri" de acest gen. Nu indraznesc sa ma gandesc la "erezii" precum anunturile oficiale ale echipelor privind schimbarile majore, ar fi o solicitare prea mare pentru "manageri".
Cam atat ar fi. Am vazut mai sus idei interesante si sunt sigur ca Automarket va selecta variantele bune.
Imi cer scuze daca am suparat pe cineva si doresc tuturor participantilor mult noroc anul viitor.