Abu Dhabi, antrenamente 2: Vettel, cel mai bun timp

de Daniel Popescu
Vineri, 02.11.2012
Newsletter Eşti curios de ceea ce se întâmplă în lumea auto? Îţi trimitem ştirile zilei direct pe e-mail.
Sebastian Vettel a stabilit cel mai bun timp în a doua sesiune de antrenamente din Abu Dhabi după ce i-a devansat pe rivalii de la McLaren.

După o primă sesiune de antrenamente dominată de McLaren, Sebastian Vettel şi-a luat revanşa în a doua sesiune de pregătire din cadrul Marelui Premiu din Abu Dhabi.

La capătul celor 33 de tururi parcurse, pilotul echipei Red Bull Racing a fost cronometrat cu 1:41.751 şi s-a poziţionat la aproape două zecimi în faţa lui Lewis Hamilton, care a fost urmat de coechipierul sau de la McLaren, Jenson Button.

Locul patru a fost acontat de Mark Webber, însă australianul a întâmpinat unele defecţiuni tehnice la monopostul Red Bull spre finalul sesiunii.

Urmareste Automarket
Lotus şi-a adjudecat următoarele două poziţii prin Romain Grosjean şi Kimi Raikkonen, în timp ce Fermando Alonso a fost la aproape nouă zecimi de secundă de lider şi a ocupat doar locul şapte în clasament, în fata coechipierului său de la Ferrari, Felipe Massa.

Williams a obţinut locurile noua şi 11 prin Pastor Maldonado şi Bruno Senna într-o sesiune în care cei de la Mercedes au ocupat din nou poziţii la jumătatea clasamentului prin Nico Rosberg (12) şi Michael Schumacher (14). Mai mulţi piloţi au pierdut controlul volanului pe circuit, însă niciunul dintre incidente nu a avut urmări grave.

Ultima sesiune de antrenamente libere din cadrul Marelui Premiu din Abu Dhabi va avea loc sâmbătă cu începere de la ora 12:00.

Abu Dhabi - Rezultate Antrenamente 2:

 1.  Sebastian Vettel      Red Bull-Renault       1m41.751            33
 2.  Lewis Hamilton        McLaren-Mercedes       1m41.919s  + 0.168  33
 3.  Jenson Button         McLaren-Mercedes       1m42.412s  + 0.661  35
 4.  Mark Webber           Red Bull-Renault       1m42.466s  + 0.715  21
 5.  Romain Grosjean       Lotus-Renault          1m42.500s  + 0.749  33
 6.  Kimi Raikkonen        Lotus-Renault          1m42.532s  + 0.781  27
 7.  Fernando Alonso       Ferrari                1m42.587s  + 0.836  30
 8.  Felipe Massa          Ferrari                1m42.823s  + 1.072  32
 9.  Pastor Maldonado      Williams-Renault       1m42.998s  + 1.247  36
10.  Sergio Perez          Sauber-Ferrari         1m43.106s  + 1.355  35
11. 
Bruno Senna Williams-Renault 1m43.191s + 1.440 33 12. Nico Rosberg Mercedes 1m43.200s + 1.449 35 13. Nico Hulkenberg Force India-Mercedes 1m43.255s + 1.504 33 14. Michael Schumacher Mercedes 1m43.267s + 1.516 31 15. Paul di Resta Force India-Mercedes 1m43.578s + 1.827 33 16. Kamui Kobayashi Sauber-Ferrari 1m43.689s + 1.938 31 17. Daniel Ricciardo Toro Rosso-Ferrari 1m44.260s + 2.509 26 18. Jean-Eric Vergne Toro Rosso-Ferrari 1m45.073s + 3.322 18 19. Vitaly Petrov Caterham-Renault 1m45.245s + 3.494 35 20. Heikki Kovalainen Caterham-Renault 1m45.782s + 4.031 32 21. Timo Glock Marussia-Cosworth 1m46.589s + 4.838 34 22. Charles Pic Marussia-Cosworth 1m46.671s + 4.920 30 23. Pedro de la Rosa HRT-Cosworth 1m46.707s + 4.956 25 24. Narain Karthikeyan HRT-Cosworth 1m47.406s + 5.655 34

Comentarii (6)

  • mobius
    Cu o diferenta atat de mare, aproape noua zecimi pe tur, daca Vettel ia primul loc Alonso nu are cum sa-l ajunga, sau chiar daca ar lua Alonso primul loc (ma refer la calificari), nu are cum s-l tina in spate pe Vettel. Se pare ca tehnicienii de la Ferrari nu sunt capabili decat de vorbe, supararile lui Alonso nu sunt in van. Din pacate Alonso probabil ca nu mai are sanse la titlu, este al treilea an cand pierde din cauza echipei. Nu pot sa uit ca in situatia in care, cu patru curse in urma cand Alonso avea 40 de puncte in fata lui Vettel, Domenicali declara ca echipa nu ii poate asigura un monopost cu care sa castige. Oare ce sa insemne asta?
    15 1
  • Nu pare sa fi gasit Ferrari ceea ce aveau nevoie ca sa se bata de la egal la egal cu RBR.
    Rezultate oficiale de pe site formula1.com (include si numarul de tururi efectuate de piloti):
    Pos No Driver Team Time/Retired Gap Laps
    1 1 Sebastian Vettel Red Bull Racing-Renault 1:41.751 34
    2 4 Lewis Hamilton McLaren-Mercedes 1:41.919 0.168 34
    3 3 Jenson Button McLaren-Mercedes 1:42.412 0.661 36
    4 2 Mark Webber Red Bull Racing-Renault 1:42.466 0.715 21
    5 10 Romain Grosjean Lotus-Renault 1:42.500 0.749 34
    6 9 Kimi Räikkönen Lotus-Renault 1:42.532 0.781 28
    7 5 Fernando Alonso Ferrari 1:42.587 0.836 31
    8 6 Felipe Massa Ferrari 1:42.823 1.072 33
    9 18 Pastor Maldonado Williams-Renault 1:42.998 1.247 37
    10 15 Sergio Perez Sauber-Ferrari 1:43.106 1.355 36
    11 19 Bruno Senna Williams-Renault 1:43.191 1.440 34
    12 8 Nico Rosberg Mercedes 1:43.200 1.449 36
    13 12 Nico Hulkenberg Force India-Mercedes 1:43.255 1.504 34
    14 7 Michael Schumacher Mercedes 1:43.267 1.516 32
    15 11 Paul di Resta Force India-Mercedes 1:43.578 1.827 34
    16 14 Kamui Kobayashi Sauber-Ferrari 1:43.689 1.938 32
    17 16 Daniel Ricciardo STR-Ferrari 1:44.260 2.509 27
    18 17 Jean-Eric Vergne STR-Ferrari 1:45.005 3.254 19
    19 21 Vitaly Petrov Caterham-Renault 1:45.245 3.494 36
    20 20 Heikki Kovalainen Caterham-Renault 1:45.782 4.031 33
    21 24 Timo Glock Marussia-Cosworth 1:46.589 4.838 36
    22 25 Charles Pic Marussia-Cosworth 1:46.671 4.920 32
    23 22 Pedro de la Rosa HRT-Cosworth 1:46.707 4.956 26
    24 23 Narain Karthikeyan HRT-Cosworth 1:47.406 5.655 35

    Nici la tururi efectuate Ferrari nu e in fata. Au testat dar aveau nevoie si de reglaje ? Sau pur si simplu din nou datele din tunelul de vant nu se confirma pe circuit ?
    Daca nici in atrenamentele nr.3 nu sint in primii patru e clar ca se duce de rapa cosmelia Ferrari.
    pt.mobius
    Nu sint atat de relevante calificarile. Pe un tur anul asta Ferrari era undeva in pluton. Sint (sau cel putin erau) printre cei mai buni in regim de cursa. Alonso ca sa aibe sanse duminica are nevoie de o clasare in cel putin primii 4. Ideal ar fi locul 2 sau 3. Acum pare departe dupa primele doua antrenamente. Ramane de vazut unde vor fi cei doi de la Ferrari dupa calificari si mai ales dupa primul tur in cursa.
    8 2
  • mobius
    Calificarile sunt importante pe circuitele in care depasirile sunt greu de realizat si se pare ca Abu Dhabi este unul dintre ele. In termeni de performanta ele arata, cu rare exceptii, posibilitatile monoposturilor si de trei ani RBR are cu mici exceptii 2, 3, zecimi de secunda pe tur mai putin decat urmatorii, indiferent care au fost ei. Cel care apropie monopostul Ferrari de cele din frunte in timpul curselor este Alonso care gestioneaza mai bine situatiile care apar pe pista. Este motivul pentru care il consider cel mai complet si mai bun pilot de pe grila. Din pacate evenimentele care s-au produs in ultimile patru curse ma fac sa cred ca doar o minune ii mai poate aduce titlul.
    3 4
  • Laurentiu
    Daca nu apar macar ceva update-uri da sa fie reale,atunci alonso nu are nici cea mai mica sansa sau cu update-uri alonso a ajuns de la 2 zecimi diferenta de RBR la 7 zecimi,nu-mi explic ce se intampla la Ferrari,o degringolada totala probabil,insa dupa cursa se pot trage adevaratele concluzii deoarece mai mult ca sigur sesiunea de calificari o sa ii aduca lui Alonso o clasare in linia a 2-a in cel mai bun caz.Vom vedea!
    3 0
  • colectionarul
    ce te faci @ mobius,cand pe grila apare un al doilea "cel mai bun si mai complet pilot"si care nu cu Ferrari,ci cu un amarat de Toro Rosso a dominat si umilit Red Bull-ul un sezon intreg?
    Nu sunt si nu voi fi vreodata FAN Ferrari,dar o mare parte din timpul meu si veniturile mele se duc in colectia mea de suflet ,Ferrari,si devine usturator si frustrant pentru un cunoscator,sa i se dea sa mestece aceleasi clisee despre Massa,Domenicali,Pat Fry,toti infierati cu atata ura si inversunare
    2 1
  • mobius s-ar putea sa fie mai importanta maine strategia (cate opriri se vor face la boxe) decit cine e pe primul loc. Cum la fel de important va fi cand vor iesi primii 4-6 piloti la boxe. Daca iesi intr-un moment nepotrivit si ramai blocat in spatele unui alt pilot ai foarte mult de pierdut.
    Nici faptul ca in Abu Dhabi depasirile se pot efectua greu nu e atat de sigur. Si despre cursa din Valencia s-a spus ca depasirile sint imposibile si totusi a fost o cursa plina de depasiri. Nu uita ca sint doua zone DRS succesive care pot ajuta foarte mult pilotul aflat in spate.
    0 1

Adauga un comentariu

Automarket nu este responsabil pentru acuratetea informatiilor din comentariile postate de cititori. Ne rezervam dreptul de a selecta comentariile.
cod
Greu de citit? Regenerare cod
Intrebari & Raspunsuri Close
Inchide notificarea pentru