Cronometrat cu 1:41.335, Sebastian Vettel a stabilit cel mai bun timp al sesiunii şi a fost urmat în clasament de coechipierul său Mark Webber.
Mercedes şi-a adjudecat locurile trei şi cinci prin intermediul lui Lewis Hamilton şi Nico Rosberg, în timp ce Kimi Raikkonen s-a intercalat între cei doi pe locul patru. McLaren şi-a trecut în cont locurile şase şi şapte prin Sergio Perez şi Jenson Button, în timp ce Ferrari şi-a îmbunătăţit prestaţia comparativ cu prima sesiune şi a ocupat locurile opt şi 10 prin Fernando Alonso şi, respectiv, Felipe Massa.
Sauber a obţinut poziţiile nouă şi 11 prin Nico Hulkenberg şi Esteban Gutierrez, în timp ce Romain Grosjean a terminat doar pe 12 după ce dimineaţă stabilise cel mai bun timp, însă în această sesiune a înregistrat unele defecţiuni tehnice la frâne. Sesiunea a fost marcată de câteva incidente, după ce Paul di Resta (Force India) şi Button au fost nevoiţi să revină lent la boxe în urma unor pene.
Ultima sesiune de antrenamente libere din cadrul Marelui Premiu din Abu Dhabi va avea loc sâmbătă cu începere de la ora 12:00, ora României.
ABU DHABI - REZULTATE ANTRENAMENTE 2:
1. Lotus-Renault 1m41.726s +0.391s 40 5. Nico Rosberg Mercedes 1m41.758s +0.423s 39 6. Sergio Perez McLaren-Mercedes 1m42.006s +0.671s 35 7. Jenson Button McLaren-Mercedes 1m42.010s +0.675s 30 8. Fernando Alonso Ferrari 1m42.171s +0.836s 30 9. Nico Hulkenberg Sauber-Ferrari 1m42.324s +0.989s 40 10. Felipe Massa Ferrari 1m42.440s +1.105s 35 11. Esteban Gutierrez Sauber-Ferrari 1m42.509s +1.174s 37 12. Romain Grosjean Lotus-Renault 1m42.607s +1.272s 18 13. Paul di Resta Force India-Mercedes 1m42.806s +1.471s 26 14. Pastor Maldonado Williams-Renault 1m42.952s +1.617s 35 15. Adrian Sutil Force India-Mercedes 1m42.998s +1.663s 25 16. Daniel Ricciardo Toro Rosso-Ferrari 1m43.152s +1.817s 28 17. Jean-Eric Vergne Toro Rosso-Ferrari 1m43.271s +1.936s 35 18. Valtteri Bottas Williams-Renault 1m43.565s +2.230s 34 19. Giedo van der Garde Caterham-Renault 1m44.138s +2.803s 34 20. Jules Bianchi Marussia-Cosworth 1m44.459s +3.124s 34 21. Charles Pic Caterham-Renault 1m44.525s +3.190s 37 22. Max Chilton Marussia-Cosworth 1m45.565s +4.230s 26Sebastian Vettel Red Bull-Renault 1m41.335s 33 2. Mark Webber Red Bull-Renault 1m41.490s +0.155s 32 3. Lewis Hamilton Mercedes 1m41.690s +0.355s 37 4. Kimi Raikkonen
Dedidactie de la cel mai loial fan Mclaren pentru toti Ferraristi de pe acest forum, ce constra intr-un cadou frumos structurat si asamblat, cuprinzand comentarii despre Ferrari comparativ cu concurenta, intr-o cutie frumos colorata :)))))
"While Red Bull was strongest on high fuel too, the worry for Ferrari will be its long run pace. McLaren's improvement put it on a par with the Mercedes and Lotus, but Ferrari was slightly off those times."
"So, on the long runs Red Bull looked quickest, with a good advantage over Mercedes, McLaren and Lotus. Ferrari slightly off that pace - Alonso and Massa could be in for a tough weekend".
"As the clock ticks down into the final couple of minutes, it once again looks as if Red Bull boast a substantial advantage over the rest. But there's been encouragement for McLaren, with the team believing they are now faster than Ferrari."
Ma extaziaza parcurul celor de la Mclaren comparat cu cel de la Ferrari anul acesta. Dansez prin camera cand vad cat de rapizi erau ferraristi la inceputul sezonului si cum au intrat incepand cu luna mai intr-un picaj accentuat, la ora actuala mergand practic in cap. In tot acest timp Mclaren a inceput cu un monopost varza, dar pana la sfarsitul anului va avea o masina mai rapida decat Ferrari. Lasand la o parte ca vor termina pe 3 Ferrari cel mai important este capabilitatea celor doua echipe de a dezvolta masina pe parcusul unui an competitional. Ferrari pica in cap de pe 1 pe 5 ( ca valoare in timp real a monopostului), iar Mclaren urca de pe 8 pe 4 (ca valoare a monopostului la finalul anului si NU ca numar de punct la constructori).
Va doresc calatorie placuta spre dezastru. See ya :)
Rusinica :))))))))))) Ce a ti fost si ce a ti ajuns (Din martie pana in prezent) :))))))))))
:))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))
P.S. oricum pt tine ca si "fan" e tarziu,nu te mai agita ;) !
Ca fan Ferrari iti spun sincer ca ma doare in ... de aberatiile tale. Si asta o spun din inima.
Si tot din inima iti mai spun ca acolo unde lasi tu comentarii, articolul acela se transforma intr-un WC care miroase a frustrare, prostie, incompetenta si tot ceea ce poate fi mai rau intr-un om. Strici acest site. Strici munca unor oameni care se chinuie sa-l intretina. E ca si cum tu faci curat in casa, iar un neghiob intra incaltat dupa ce a calcat intr-un ... de caine.
Numai bine! (sunt ironic, nimic nu poate fi bun in viata ta).
Cum nu conteaza?? Ferrari in cel mai bun caz va termina pe 3, iar Mclaren pe 5... Pai este foarte importanta curba de performanta raportata la intreg sezonul. Spune despre ce resurse financiare, logistice, tehnologice si tenice (din perspepectiva personalului) are o echipa. Pentru ca lasand la o partea o greseala de deisgn (Mclaren in iarna trecuta), pe termen lung conteaza ce forta are echipa respectiva de-a dezvolta masina in comparatie cu rivalii. Fara sesiune de teste (cu exceptia mascaradei din iulie cu young drivers test) si cu un an ce pune punct unei ere in regulamentul tehnic, consider ca este remarcabil faptul ca Mclaren a reusit sa aiba o masina mai buna decat Ferrari avand in vedere cat de mult a reusit Mclaren sa recuperez. Ori Mclaren a reusit ceva exceptional, ori Ferrari pur si simplu este varza.
Ehh... :> :> :> :> :>