A început F1 Champ 2011! Câştigă o experienţă unică în paddock la Spa!
- Printeaza
- Comenteaza
- Trimite pe:
Automarket te provoacă şi în acest an să-ţi demonstrezi perspicacitatea şi abilităţile în F1 Champ, singurul manager de Formula 1 de pe internetul românesc. Concursul a ajuns în acest an la cea de-a cincea ediţie şi se desfăşoară după aceleaşi reguli ca şi anul trecut, oferindu-ţi posibilitatea de a-ţi arăta capacitatea de a anticipa rezultatele Marilor Premii.
Tot ce ai de făcut este să indici piloţii şi echipele care vor obţine cele mai bune rezultate în sesiunile de antrenamente, calificări şi curse de pe parcursul sezonului, în funcţie de grupele valorice din care fac parte.
Selecţia piloţilor şi a echipelor se poate face în orice zi până la ora începerii evenimentului, iar schimbările sunt nelimitate pe tot parcursul weekendului de cursă, pentru a-ţi putea ajusta strategia în ultimul moment. Singura regulă este că o echipă şi, respectiv, un pilot poate fi selectat pentru un singur eveniment din cadrul unui Mare Premiu.
CLICK AICI pentru a te înscrie în F1 Champ 2011!
PREMII - O EXPERIENŢĂ UNICĂ LA CURSA DE LA SPA LA PADDOCK-ul RED BULL RACING
F1 Champ 2011 beneficiază de cele mai importante premii din istoria de cinci ani concursului. Dacă vei fi cel mai bun manager din F1 Champ 2011, vei câştiga o excursie de două persoane la Marele Premiu al Belgiei 2012 de la Spa-Francorchamps.
Pachetul include un Paddock Pass cu ajutorul căruia ai acces în garajul echipei Red Bull Racing pe tot parcursul zilei de vineri, pentru a vedea cu ochii tăi cum se pregăteşte o campioană mondială pentru cursă, însă dacă vrei poţi urmări antrenamentele şi din tribună.
Adrenalina va creşte proporţional sâmbătă şi duminică, când vei avea ocazia să urmăreşti calificările şi cursa din tribuna Gold acoperită din La Source, primul viraj al circuitului, un ac de păr extrem de spectaculos.Poziţionarea îţi oferă vizibilitate excelentă pentru tot circuitul, inclusiv pentru linia de start-sosire şi Eau Rouge, unul dintre cele mai apreciate viraje din calendarul Formulei 1, iar monitoarele amplasate în imediata apropiere te vor ajuta să fii la curent cu clasamentul în timp real. Şi pentru că ştim că la Spa-Francorchamps plouă foarte des, tribuna este complet acoperită, motiv pentru care poţi lăsa umbrela acasă.
În cazul în care ratezi marele premiu şi te clasezi pe locul doi, suntem siguri că îţi va plăcea ceasul cronograf Casio Edifice Red Bull Racing, cel pe care îl poartă campionul mondial Sebastian Vettel. Iar dacă termini pe locul 3, vei intra în posesia unui kit de produse Red Bull Racing.
LA CEREREA CONCURENŢILOR, AVEM MEDALII!
Timp de aproape doi ani am fost asaltaţi cu sugestia ca premiile de etapă să includă medalii, pentru a replica ceea ce se întâmplă pe podiumul de premiere al unei curse de Formula 1 şi pentru a avea o evidenţă mai clară a victoriilor obţinute pe parcursul concursului. Am cedat presiunilor şi, începând din acest sezon, dacă te clasezi pe unul dintre primele trei locuri la finalul unei etape vei fi premiat cu o medalie personalizată F1 Champ, pe lângă tricourile de colecţie F1 Champ oferite în mod tradiţional.
CUM CÂŞTIGI MARELE PREMIU?
Spre deosebire de anul trecut, pentru a câştiga excursia de două persoane la Marele Premiu al Belgiei nu mai este nevoie să obţii cel mai mare număr de puncte pe parcursul întregului sezon.
Tot ce ai de făcut este să te clasezi pe unul dintre primele cinci locuri în oricare dintre etapele concursului (cu excepţia ultimei curse) pentru a obţine dreptul de a participa la Etapa Finală, corespunzătoare ultimei etape de Formula 1 a sezonului.
Concurenţii care obţin dreptul de a participa în Etapa Finală primesc din oficiu un anumit punctaj, stabilit pe baza locurilor pe care s-au poziţionat în clasamentele de etapă, primul loc în etapă fiind răsplătit cu 50 de puncte, locul 2 cu 40 de puncte, locul 3 cu 30 de puncte, locul 4 cu 20 de puncte, iar locul 5 cu 10 puncte.
În Etapa Finală pleci la drum cu numărul de Puncte pentru Finală acumulate în cursul sezonului, la care se adaugă punctele câştigate pe baza echipelor şi piloţilor selectaţi în antrenamentele, calificările şi cursa din ultima etapă. Dacă la sfârşitul Etapei Finale ai obţinut cel mai mare punctaj, atunci pleci la Marele Premiu al Belgiei 2012 de la Spa-Francorchamps oferit de Red Bull.
Atenţie: Dacă nu obţii nicio clasare în primii cinci în niciuna dintre etapele concursului nu primeşti dreptul de a participa în Etapa Finală.
Ar fi extraordinar sa ma intorc la SPA pe cheltuiala Automarket :P
Interesant regulament, plin de nepravazut pana la final..., dar care lasa mai multe sanse celor ce vin de pe locurile inferioare. Este bine sau nu, ne vom da seama ... in ultima etapa !
intrebare: Se vor mai puncta stirile in f1champ ?sau doar evenimentele oficiale...
din regulament eu am inteles k doar evenimentele oficiale,dar vreau sa fiu sigur :D
Era mai corect regulamentul anului trecut.
Cei mai consecventi si inspirati erau in fata in clasament.
Mult succes la toata lumea!
Salut și acest concurs cu toate că eu nu particip... dar văd că comunitatea este entuziastă.
Și culmea, la acest anunț mai toată lumea este logată.
Am o aversiune față de anonimi pe internet, oameni care nu-și asumă responsabilitatea declarațiilor din spațiul virtual (realitatea virtuală).
@jank
Nu prea văd cum ar putea să existe bisericuţe într-o finală de care pe care.
@coman_norbert
Te aşteptăm şi pe tine, de ce nu?
@apacheF1, @Littlefoot, @McLaren
Podiumul din 2010 îl recomandă pe Webber între primii trei.
Multa bafta tuturor!
si atunci ce cauta Schumacher in poza,daca se tne cont de clasamentul din 2010?
Vis-a-vis de regulament, as dori o clarificare la faptul cum vor fi punctati in cursa pilotii si implicit echipele de care apartin, care nu se califica (fiind descalificati) in cursa datorita timpului mai mare de 107%, obtinut in calificari.
Voi primi probabil raspunsul ca daca nu se selecteaza acesti itemi pentru cursa, nu va insemna nimic, adica nici nu se puncteaza si nici nu se depuncteaza.
Ar fi bine, dar exista un dar...si anume ca pentru un pilot ce nu termina cursa (sau a minim 90% din tururi), va fi depunctat cu 100 puncte, in timp ce pentru cel care nu este calificat pentru cursa, nu se scrie nimic in regulament. Consider ca ar trebui depunctat mai aspru decat cel care nu termina cursa ! Aici cred ca trebuie explicat sau imbunatatit regulamentul concursului.
In alta ordine de idei, cred ca ar fi fost mai "exploziva" aparitia a 3 grupe de cate 4 echipe (in loc de 2 grupe a cate 6 echipe), astfel incat sa te puna pe "jar" alegerea itemilor pentru cele 5 evenimente ale unei curse...
P.S. Premiul alocat cu "produse" Red Bull, in ce va consta, deoarece nu prea se intelege din imaginea prezentata (sau poate este vorba de cateva baxuri cu licoarea aceea care te ridicaaaa si-ti da aripi...:)) !?)
Pacat de faptul ca nu se premiaza la premiile de etapa, cu premii mai generoase in bani...., dar asta este.
Kitul Red Bull Racing va consta în produse pe care le vor alege reprezentanţii Red Bull România din colecţia din acest an a echipei.
@ally_great
Veţi vedea. Tricoul este senzaţional în acest an. Îl port şi eu cu mare drag.
@apachef1
E o simplă fotografie de prezentare a concursului, nu văd de unde vine analiza asta minuţioasă pe marginea personajelor de acolo. Sunt cinci piloţi mari, despre care noi am considerat că au şanse în sezonul 2011. Câştigăm timp şi (eventual, în cazul tău) bani dacă vorbim mai puţin despre chestiuni conexe, şi mai mult despre concurs.
va multumesc
6.10 In cazul in care un pilot nu indeplineste regula 107% in calificari si, implicit, nu primeste dreptul de a participa in cursa, el va fi punctat in calificari conform pozitiei pe care ar fi trebuit sa o ocupe pe grila de start prin timpul efectiv realizat.
Intrucat nu va putea participa in cursa, pilotul respectiv nu va fi punctat in cursa, cu exceptia cazului in care FIA decide sa-i acorde dreptul de a concura chiar daca nu a respectat regula 107%.