Dupa ce am redesenat BMW Seria 3 si Dacia Logan pornind de la ideile voastre, al treilea episod al proiectului Fii Designer! trece astazi prin curtea Volkswagen. Timp de o saptamana v-am invitat sa va spuneti parerile legate de designul noului Golf 6, pe care ati putut sa il "remodelati" asa cum ati vrut.
Desi fusese criticat in prima faza pentru designul sau conformist si golit de artificii inutile, modelul german a intrat usor-usor in gratiile publicului, care a apreciat liniile elegante si simple ale lui Golf, In aceste conditii, misiunea voastra a fost una dificila, schimbarea unor forme deja reusite fiind un scop greu de atins. Am observat astfel cristalizarea a doua grupuri diferite de propuneri: unele care pledau pentru mentinerea liniilor Golf in limita simplitatii afisate deja de modelul german, altele care alegeau sa schimbe radical formele modelului.
Andrei Avarvarii, designerul care ne ajuta in desfasurarea acestui proiect, a ales sa mearga pe linia conservatoare care a scos in fata noua generatie Golf, schimbarile fiind minime la nivel frontal si ceva mai vizibile la nivel posterior.
Pentru fanii tuningului radical, Andrei a incercat sa realizeze si o versiune ceva mai agresiva a modelului german. Imaginile pot fi vizualizate AICI.
Asa cum v-am anuntat anterior, utilizatorii ale caror pareri au fost luate in considerare la redesenarea modelului german vor primi ca premiu cate o carte a istoriei Volkswagen. Acestia sunt rugati sa ne contacteze pe mail, la adresa contact@automarket.ro, pentru a ne da toate detaliile (adresa, telefon, nume complet) si pentru a afla cum pot intra in posesia premiilor.
Castigatorii sunt userii: vTT, DaSilva, URAGANU, Pi0nu, floryn, sgiea, moa, bgd, Radu, RSTGL, alexandru 26, Adi's, Valy, Radu.
Totusi e mai reusit decat loganu` sau bmwu`.
S-au mai dat premii la Fii Designer, dar esti prea plecat inspre ogoare pentru a fi atent la detalii de genul asta.
Frumos!
Nu vorbim de incercarea de a oferi alternative si posibilitati de design, ci de incercarea de a le demonstra utilizatorilor nostri ca designul - uneori aclamat, alteori hulit - este un domeniu atat de dificil incat o simpla incercare de a schimba ceva la un model de pe piata este extrem de grea.
Nu se erijeaza nimeni in designeri si NIMENI nu spune ca masina originala nu ar trebui sa arate cum arata. Ba din contra.
Pur si simplu demonstram ca designul e un domeniu dificil si le aratam utilizatorilor interesati care ar fi fost "fata" unei masini daca producatorul ar fi ales o alta cale.
De aici si pana la a injura gratuit munca unuia sau a altuia e cale lunga, nu-i asa?
Cheers.
totusi acest desenator pe computer pretinde ca tine cont de parerile celor care au trimis mesaje. ideea este ca tine cont de acele sugestii care sunt in concordanta cu propriile idei. faceti urmastorul demers: mai luati un desenator si veti vedea ca va rezulta un model uneori diametral schimbat (...tot pe baza mesajelor trimise de ...noi), cu conditia ca cei doi sa aiba un demers independent, fara a ase intalni unul cu celalalt.
bineinteles ca apreciez acest exercitiu de design (altfel nu as participa la discutie) dar eu am vrut sa transmit ca acest concurs nu reprezinta un panaceu (asa cum cred unii dintre utilizatori - se vede din pasiunea si vehementa mesajelor) ci doar o joaca, un exercitiu pe o tema data... designerii firmelor sunt profesorii iar noi invataceii...
Referitor la concurs , cel cu BMW -ul , rezulatatul mi se parea fortat deoarece era vorba de un BMW seria 3 , iar partea frontala a respectivei propuneri era mult mai masiva pt clasa vizata . La acest golf , situatia sta invers , masina pare mai mica de cat clasa Golf , stalpul C inclinat pronuntat , e vb de impresie , se observa ca ampatamentul a ramas la fel , s-a pierdut mult doar in cazul volumului interior din spate .
Deja nu mai e Golf e parca ceva corcitura intre peugeot si jaf-uri coreene.
Nemtii de le VW nu si-ar bate niciodata joc asa de icon-ul lor.
Originalul e cel mai frumis.
Cu ocazia asta vedem si noi de ce e Golf cel mai bine cotat automobil din clasa compacta:. Frumusete prin simplitate.
sa speram ca pe viitor vor fi mai multe reusite ;)
Respect!
La Dacia mi-a cam placut ce ati facut dar aici NU! E jale ce ati facut.
Cat despre spate...faptul ca are luneta mai redusa nu inseamna ca e mai mic, ci doar ca a adoptat o forma mai sportiva...
Insa comentariile mele sunt inutile atata timp cat rautatea romanului este nelimitata si in mare parte nefondata.
By Ed!!!
Nu se erijeaza nimeni in designeri
1.Atentie la acordul gramatical ! Nu fac observatia doar de dragul de a o face (sau din rautate), dar corectitudinea exprimarii dovedeste si respectul celui care scrie fata de cititor / interlocutor
2.Considerind (totusi) corecta afimatia Dvs., este clar ca titlul "proiectului" este gresit ales (sau, ales gresit, daca va convine mai mult aceasta formulare).
Nu cred ca ai inteles exact rostul acestui proiect.
Corect. Nici eu nu l-am inteles. Ati incercat sa (ne) explicati care este motivatia Dvs.(sau a revistei) pentru existenta "proiectului" dar nu si rostul sau. Deoarece nu are nici un rost.
Designul e un domeniu dificil .
Aveti dreptate, daca va referiti la ceea ce defineste cu adevarat notiunea de design (am mai scris anterior despre acest lucru) si nu la notiunea din acest "proiect".
Ghilimelele sunt puse intentionat.
Stima.
E de inteles impactul pe care comentatorii il au cand vad cele doua modele unul langa altul...stiu din proprie experienta...si eu cand am vazut prima data o schita a lui golf VI intr-o revista alaturi de golf V mi s-a parut foarte ciudat; insa cu timpul m-am obisnuit cu el si, acum, vazandu-l si pe viu, nu mi se mai pare deloc ciudat.....pacat ca nu vom putea vedea pe viu si vreunul din modelele desenate de Automarket.....cu siguranta ne-am schimba parerea despre el.
A iesit o masina extraordinara... O sa salvez si eu pozele cu ea.
Ce dreq e asta ma nene ?
N-aveti pic de imaginatie.
Te voi ajuta eu in acest sens:
IV = 4
V = 5
VI = 6
Capisci?