Tu ai citit ce am scris? FIAT NU ARE PRETENTII PREMIUM.
Lasa-ma cu "rostul acestor motorizari". Adica "fraierii" aia de la Saab pot sa scoata 2.8 300 CP EURO 5, si smecherii de nemti nu?
Povesti de 3 lei.
Habar nu ai tu de cine poate fi purtat lantul peste pulover. Spre deosebire de tine, mie mi-a placut la scoala.
Pentru a "n" oara dovedesti cat de frustrat esti:))
N-am spus absolut nimic de JTD, iar comparatia cu Saab a fost facuta pe cilindree echivalenta.
Am facut si Germania, si Olanda, si Belgia, Luxembourg, Austria, Polonia, Suedia, Norvegia, chiar acum locul de munca mi-e in Suedia, dar sunt in concediu, deci port lant gros peste pulover pentru ca-mi permit. Simplu:)
Imi povestesti despre "mentalitatile de afara" iar imediat dupa imi spui de "lumea care vrea masina smechera pe bani putini ca sa impresioneze ignorantii". M-ai lamurit.
Nici motorizarea de pe 528i nu e cinestie ce, dar asta face parte din "razboiul" cretin dus intre ei.
Fraza cu impozitele e apa de ploaie, pentru ca aici vorbim de cu totul altceva.
Nu vreau A8.
Daca imi gasesti tu un motor non-atmosferic, ai o bere. Le incurci cu cele aspirate (ca si supraalimentatele sunt tot atmosferice).
Si nu faceam comparatie intre motoare la propriu. Cam asta e diferenta, unii nu-si permit sa-si insulte clientela cu astfel de motorizari. Dadeam o simpla exemplificare asupra situatiei cel putin hilare.
Cand trendul de downsizing general ne-a rasplatit cu niste motoare absolut minunate, de capacitate mica, inca mai sunt niste tantalai de-astia care dau porcul cu ruj si-l revand. Bine, multumim lui D-zeu ca mai sunt tantalai ca tine care sa si creada marketingul ala de 2 lei:)
vai....
1. nu ma intereseaza catusi de putin nici arhitectura de vr6, nici modelele pe care s-a montat.
2. cifra respectiva de putere este total depasita la ora actuala, dar refuzi tu sa intelegi.
Indiferent cate scuze ai cauta si cate argumente de ordin tehnic si environmentaly-friendly ai aduce, asta e adevarul.
Motorul 2.8 V6 de pe Saab indeplineste norma Euro 5 ( http://suchen.mobile.de/fahrzeuge/details.html?id=134637837&origin=PARK ). Altii de ce pot? Astept alta scuza in favoarea vr6-lui ala.
Apropo, vorbim de limuzine de peste 5 metri lungime, nu de masini pseudo-sport. Oricum, kitul Hirsch de pe 9-5 duce puterea la 330 CP, asta ca sa intelegi ce poate face o firma proaspat iesita din faliment + un tuner mic si cvasi-necunoscut.
@yoyo: tu esti un biet tzaran care a dezvoltat o atractie cel putin ciudata fata de persoana mea. Presupun ca intr-un final iti faci curaj si ma inviti si la o cafea, nu? Hai, curaj, sterge-te de muci si lasa internetul, ca ai o viata reala inainte.
Ultimele comentarii
638 in total