Nu, dar seamana, la asta m-a dus gandul prima data.
Nu ma intereseaza cum o sa se vanda pentru ca oricum n-am bani de asa ceva, mi-am expus parerea vis-a-vis de design.
@redriver: exact, ma duc sa plang in perna.
Vad ca o tii sus si tare cu inovatiile. Hai sa rasfoim prin inovatiile BMW (le scriu pe alea mai relevante): senzori de presiune in roti, asistare la franarea in curba, computerul de bord, senzori de parcare, catalizator. Restul sunt maruntisuri. Extraordinar!
In rest, mai stiu unii care sarbatoreau airbagul, desi nu ei l-au inventat, altii care sarbatoreau prima masina 4x4 din raliuri, desi n-a fost prima, altii care se laudau cu ABS-ul desi nu l-au inventat si tooot asa. Ah, de aia care minteau cu numarul de NM si cu vanzarile stii?
N-ar fi nicio problema faptul ca nu stii. Faptul ca esti atat de ignorant incat nici macar sa nu te documentezi despre inovatiile respective, te face sa fii romanul tipic.
Sa trecem putin in revista cu ce a contribuit Saab la lumea auto: centuri de siguranta, scaune incalzite, spalator de faruri, discuri de frana fara azbest, tetiere active, bari active, filtru de polen, Turbo 16V, aer conditionat fara CFC, EBD, SVC, Cross-Wheel Drive, teste de impact, scaune ventilate.
Cat despre avioane, Saab e lider incontestabil in industria aeronautica militara in Europa, si unul din liderii la nivel mondial.
Intre BMW si Saab e o asemanare foarte mare ca filosofie, Saab sta mai bine la design. BMW are o imagine de marca mult mai buna.
@Scorpyon: e ultima data cand ma adresez tie: esti un copil inapoiat cu o cultura auto asemanatoare unui pahar cu apa. Cred ca nici tu nu-ti mai crezi minciunile.
Ultimele comentarii
638 in total